WIADOMOŚCI

Ströer Digital Media z nową ofertą i cennikiem

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 10.01.2017, przeczytano 202 razy
ilustracjastrzałka
Ilona Drzewosowska - Buying and Delivery Director

Ströer Digital Media, po połączeniu z  siecią reklamową AdVice, wprowadza nową, zunifikowaną ofertę i nowy cennik. To ostatni etap integracji obu należących do Grupy Ströer domów sprzedaży mediów interaktywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ströer-digital-media-z-nowa-oferta-i-cennikiem,31042,artykul.html

W nowym, połączonym portfolio znajduje się ponad 800 witryn, docierających do 85 proc. Internautów w Polsce. W ofercie firmy są takie marki jak Wykop.pl, AutoCentrum.pl,  Styl.fm, Mojewypieki.pl i Gadu-Gadu.

- Dzięki skutecznej integracji dwóch czołowych sieci reklamowych, możemy zaproponować klientom ofertę, która zdecydowanie wyróżnia się na polskim rynku reklamy internetowej. Łączy ona prestiżowe, wysokiej jakości serwisy, bardzo szerokie dotarcie niemalże w każdej kategorii tematycznej oraz zróżnicowane i poszukiwane na rynku produkty reklamowe, wykorzystujące content marketing czy formaty video. Uważamy, że realizowanie kampanii u nas powinno być istotnym elementem większości strategii, zakładających dotarcie do użytkowników online – mówi Ilona Drzewosowska, Buying and Delivery Director w Ströer Digital Media.

Sieć rozszerza również możliwości targetowania kampanii. - Z jednej strony stawiamy na dokładne targetowanie, bazujące na twardych danych o konkretnych użytkownikach, takich jak intencje zakupowe. Z drugiej wzmocniliśmy ofertę targetowania kontekstowego na nowo profilując nasze pakiety, tak by znajdowały się w nich serwisy stricte tematyczne, które zagwarantują dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej – zauważa Ilona Drzewosowska.

Unowocześnieniu oferty Ströera towarzyszy modernizacja technologiczna. Obejmuje m.in. monitorowanie i optymalizowanie widoczności reklam oraz badanie jakości ruchu. - Ważna dla reklamodawców staje się kwestia widoczności reklam i jakości ruchu. Z tego powodu wszystkie kampanie emitowane w naszej sieci są optymalizowane pod względem Ad Visibility. Nie podejmujemy współpracy ze stronami, które mają wysoki współczynnik ruchu fraudowego – dodaje Hubert Świtalski, Head of Agency Sales w Ströer Digital Media.

Cennik dostępny jest na stronie stroerdigitalmedia.pl.

Źródło: Ströer Digital Media

www.stroerdigitalmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
wtorek 28.03.2017, 125 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone