logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer przejmuje największy pakiet wiat przystankowych w Gdańsku

  PR 06.07.2020, przeczytano 282 razy
ilustracja

Na mocy umowy z Gdańskim Zarządem Dróg i Zieleni, Ströer przejmuje obsługę reklamową pakietu 245 wiat przystankowych w Gdańsku. Poprzednim operatorem tych powierzchni był AMS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-przejmuje-najwiekszy-pakiet-wiat-przystankowych-w-gdansku,387668,artykul.html

Do oferty Ströer trafi pakiet 508 powierzchni reklamowych, znajdujących na 245 wiatach przystankowych w Gdańsku.

- Umowa z ZDIZ to kolejny krok w rozwoju naszej oferty w segmencie Citylight. Gdańsk jest pierwszym miastem, w którym stajemy się liderem tego formatu. – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Przejęty przez Ströera pakiet był największym z 4 oferowanych w postępowaniu przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni. Pozostałe 3, obejmujące łącznie 155 wiat, znajdą się w ofercie firm AMS i Clear Channel. Nośniki Ströera trafią do sprzedaży w połowie lipca.

- Powiększenie portfolio nośników w Gdańsku o tak dużą liczbę powierzchni CLP gwarantuje naszym klientom możliwość zrealizowania efektywnych kampanii, zarówno zasięgowych, jak i tych targetowanych na poszczególne dzielnice miasta. – dodaje Marcin Gudowicz, CSO Grupy Ströer.

To kolejne rozszerzenie oferty Ströer o nośniki Citylight w ostatnim czasie. W poprzednim roku firma przejęła pakiet nośników na poznańskich wiatach przystankowych oraz w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym w Warszawie. Łącznie w ofercie Ströer znajduje się ponad 2 tysiące powierzchni formatu CLP.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ströer

www.stroeer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Może w końcu będziemy mieli powiew świeżości na wiatach przystankowych. Te obecne są po prostu mało atrakcyjne.

avatar użytkownika
,

Przecież to co jest eksponowane na nośnikach nie zależy od ich operatora...?  

Najnowsze w tym dziale

Puma: Wulkaniczny krajobraz na koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje skalne wulkanicznego...
Coca-Cola z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: Otwarci jak nigdy
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764