logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer przejmuje największy pakiet wiat przystankowych w Gdańsku

  PR 06.07.2020, przeczytano 456 razy
ilustracja

Na mocy umowy z Gdańskim Zarządem Dróg i Zieleni, Ströer przejmuje obsługę reklamową pakietu 245 wiat przystankowych w Gdańsku. Poprzednim operatorem tych powierzchni był AMS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-przejmuje-najwiekszy-pakiet-wiat-przystankowych-w-gdansku,387668,artykul.html

Do oferty Ströer trafi pakiet 508 powierzchni reklamowych, znajdujących na 245 wiatach przystankowych w Gdańsku.

- Umowa z ZDIZ to kolejny krok w rozwoju naszej oferty w segmencie Citylight. Gdańsk jest pierwszym miastem, w którym stajemy się liderem tego formatu. – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Przejęty przez Ströera pakiet był największym z 4 oferowanych w postępowaniu przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni. Pozostałe 3, obejmujące łącznie 155 wiat, znajdą się w ofercie firm AMS i Clear Channel. Nośniki Ströera trafią do sprzedaży w połowie lipca.

- Powiększenie portfolio nośników w Gdańsku o tak dużą liczbę powierzchni CLP gwarantuje naszym klientom możliwość zrealizowania efektywnych kampanii, zarówno zasięgowych, jak i tych targetowanych na poszczególne dzielnice miasta. – dodaje Marcin Gudowicz, CSO Grupy Ströer.

To kolejne rozszerzenie oferty Ströer o nośniki Citylight w ostatnim czasie. W poprzednim roku firma przejęła pakiet nośników na poznańskich wiatach przystankowych oraz w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym w Warszawie. Łącznie w ofercie Ströer znajduje się ponad 2 tysiące powierzchni formatu CLP.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ströer

www.stroeer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Może w końcu będziemy mieli powiew świeżości na wiatach przystankowych. Te obecne są po prostu mało atrakcyjne.

avatar użytkownika
,

Przecież to co jest eksponowane na nośnikach nie zależy od ich operatora...?  

Najnowsze w tym dziale

Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii
Ruszyła nowa kampania reklamowa Columbus, w której możemy zobaczyć duet znany z wcześniejszych kreacji marki. Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk prezentują przełomową na rynku usługę bilansowania energii oraz możliwość przekazywania jej przy wykorzystaniu technologii blockchain.
Nowe płyty z tworzyw w ofercie Igepa
Igepa Polska dodała do swojego portfolio tworzyw sztucznych kolejne warte zainteresowania płyty PVC, PVC spienione, marki Brett Martin oraz płyty Hips Economy.
W lutym br. mija pięć lat działalności 25wat – kreatywnej agencji, specjalizującej się w komunikacji marketingowej. W tym czasie jej zespół zrealizował 250 projektów dla klientów z ponad 50 branż. Miał też swój udział w powstaniu aplikacji STOP COVID ProteGo Safe. Do tego w ostatnim roku – mimo pandemicznego biznesowego rollercoastera –...
Społeczności wprowadzają nowy model rozliczania w kampaniach programatycznych
Wprowadzenie przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska standardu widoczności reklam, jak i zwiększenie ilości dostępnych narzędzi do pomiaru  tego wskaźnika spowodowały, że reklamodawcy coraz częściej zainteresowani są zakupem wyłącznie widocznych wyświetleń. Z kolei wydawcy internetowi korzystający z platform do sprzedaży powierzchni reklamowej...
Agencja Up&More podjęła współpracę z firmą Apartamenty Kieleckie w zakresie promocji najnowszej inwestycji kieleckiego dewelopera – Górna22. Strategia digital obejmuje kampanie SEM oraz działania promocyjne prowadzone za pośrednictwem platformy Facebook.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764