logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer przejmuje obsługę citylightów na poznańskich przystankach

  PR 25.02.2019, przeczytano 540 razy
ilustracjastrzałka

Ströer Media przejmuje obsługę 400 nośników typu citylight, znajdujących się na 124 wiatach przystankowych w Poznaniu. Zgodnie z zawartą z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi umową, docelowo obsługą reklamową Ströera zostanie objęta blisko połowa wiat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-przejmuje-obsluge-citylightow-na-poznanskich-przystankach,381377,artykul.html

Od stycznia 2019 Międzynarodowe Targi Poznańskie są wyłącznym zarządcą wiat przystankowych w Poznaniu. Decyzją spółki, od lutego br. Ströer przejmuje obsługę pierwszej części nośników reklamowych typu citylight. Poprzednim operatorem tych powierzchni był Clear Channel Poland.

- Cieszymy się z podpisanej umowy. Wierzymy, że będzie to pierwszy krok w naszej współpracy z MTP i kolejny z miastem Poznań w obszarze rozwoju reklamy zewnętrznej w tym mieście – mówi Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Nośniki na poznańskich wiatach trafiły do oferty Ströera już w lutym.

Źródło: Ströer Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy...
W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt...
Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media.
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia 2023 roku podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. MUX-6 od 1 lutego zastąpił działający do tej pory multipleks testowy naziemnej telewizji...
Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764