logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard w Warszawskim Metrze

  PR 19.11.2019, przeczytano 377 razy
ilustracjastrzałka

Ströer uruchamia Digital Metroboard - nową sieć cyfrowych nośników reklamowych w przestrzeni Warszawskiego Metra. Zainstalowane na peronach stacji II linii wielkoformatowe ekrany będą emitowały reklamy od stycznia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-uruchamia-siec-ekranow-digital-metroboard-w-warszawskim-metrze,384771,artykul.html

Digital Metroboard to sieć ekranów o przekątnej 138 cali rozmieszczonych na peronach II linii Warszawskiego Metra. Na każdej stacji zainstalowano od 2 do 6 ekranów emitujących obraz FULL HD.  Nowy produkt wzmacnia ofertę Ströer w segmencie Digital Out of Home, obejmującą obecnie sieć Infoscreen na pierwszej linii metra, ekrany

StröerTV w wagonach oraz nośniki AdWalk na dworcach w Krakowie i Wrocławiu.

- Wyróżnikiem Digital Metroboard jest umieszczenie ekranów w zamkniętej, wyjątkowo atrakcyjnej estetycznie i uporządkowanej przestrzeni, gdzie nic nie konkuruje o uwagę odbiorcy. To jedyne nośniki na peronach, więc nasi klienci mają pewność, że przez 3 minuty oczekiwania na pociąg metra ich przekaz reklamowy nie będzie zakłócony i skutecznie dotrze do ponad 200 tysięcy pasażerów II linii – mówi Andrzej Magdziak, Prezes Zarządu Ströer Polska.

ilustracjastrzałka

Od stycznia emisja reklam rusza  na 7 stacjach – od stacji Rondo Daszyńskiego do stacji Dworzec Wileński. W następnych miesiącach Ströer planuje uruchomienie systemu na nowo otwierających się stacjach. Docelowo sieć ma objąć wszystkie lokalizacje na II linii metra.

- Przykładamy ogromną wagę do rozwoju oferty w warszawskim metrze ponieważ to przestrzeń stale zwiększająca swój potencjał – liczba pasażerów rośnie co roku, a spodziewamy się, że ten trend przyśpieszy wraz z otwieraniem kolejnych stacji – dodaje Andrzej Magdziak.

Digital Metroboard to kolejny produkt reklamowy, który powiększa w tym roku ofertę Ströera. W marcu do oferty firmy trafiło ponad 400 nośników Citylight na przystankach w Poznaniu oraz 140 w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym. Stale rozwijana jest też ogólnopolska oferta nośników typu Backlight Premium oraz nowoczesnych, oświetlanych słupów reklamowych w Warszawie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ströer

www.stroerdigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce (Group One), została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. Wyróżnienie potwierdza najwyższe kompetencje agencji zarówno w zakresie Google Marketing Platform jak i w obszarze analityczno-badawczym.
Zdaje się, że Google prowadzi walkę z wiatrakami. Android, czyli system mobilny giganta z Kalifornii jest najpopularniejszym oprogramowaniem na świecie. Na ten system powstają miliony aplikacji, a wśród nich znajdą się takie, które nie tylko są niebezpieczne dla urządzeń, ale przede wszystkim dla danych użytkowników. W 2019 roku Google zablokowało ponad 790...
Cathy Ibal z CNN International Commercial awansuje na stanowisko Senior Vice President na region EMEA
Cathy Ibal z CNN International Commercial (CNNIC) objęła stanowisko Senior Vice President na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) i będzie odpowiedzialna za komercyjną współpracę stacji z kluczowymi partnerami. Z siedziby w Paryżu będzie raportowała prezesowi CNNIC, Raniemu Raadowi.
Wyniki badania Gemius/PBI za styczeń 2020
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Yieldbird pracuje nad systemem sprzedaży powierzchni reklamowych
Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora pracuje nad stworzeniem rozwiązania, które pomoże właścicielom serwisów internetowych w poprawie efektywności zarządzania posiadaną przez nich powierzchnią reklamową. Spółka otrzymała na działania związane z tym innowacyjnym projektem grant w wysokości 3,6 mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Inteligentny...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764