logo
WIADOMOŚCI

Ströer wygrywa przetarg na obsługę nośników reklamowych w wagonach Metra

Mateusz Zawiślak  PR 10.01.2017, przeczytano 395 razy
Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer

W wyniku wygranego przetargu Grupa Ströer została dysponentem tablic reklamowych, systemu „ESIR” wykorzystującego ekrany LCD oraz reklam napodłogowych i naklejek na szybach w wagonach warszawskiego Metra.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ströer-wygrywa-przetarg-na-obsluge-nosnikow-reklamowych-w-wagonach-metra,31043,artykul.html

Dzięki podpisanej umowie Grupa Ströer zaoferuje klientom w najbliższych miesiącach blisko 4000 tablic reklamowych w wagonach oraz 2000 ekranów LCD jak również nowatorskie rozwiązania ambientowe. Od 2001 roku Grupa Ströer jest operatorem nośników na peronach i w przejściach warszawskiego Metra.

- Połączony potencjał nośników na peronach oraz w wagonach przełoży się na zmiany w modelu sprzedaży. Planujemy stworzyć produkty reklamowe towarzyszące pasażerom Metra począwszy od wejścia na teren stacji, czekanie na peronie, poprzez podróż, aż po wyjście ze stacji. Metro stanowi kręgosłup komunikacji publicznej w Warszawie a co za tym idzie stanowi kręgosłup kampanii OOH w stolicy. Biorąc pod uwagę potencjał Metra możemy śmiało powiedzieć, że podobnie jak w innych stolicach, nie ma efektywnej kampanii OOH w Warszawie bez Metra. - skomentował sukces Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Grupa Ströer wygrała przetarg pokonując firmę AMS, która przez ostatnie lata dysponowała  wyżej wymienionymi powierzchniami.

Źródło: Ströer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Najwięcej odsłon w sieci pochodzi z dużych miast
Z najnowszych danych Gemiusa wynika, że im większe miasto, tym większa liczba odsłon w sieci wykonywanych przez użytkowników. Więcej ciekawostek o tym, jak Polacy korzystali z internetu w minionym miesiącu, przeczytasz w najnowszej analizie Gemiusa.
20 kwietnia ukaże się pierwszy numer magazynu „Dobre Chwile”. Będzie to 32-stronicowy tygodnik dla kobiet, który w piątki będzie dołączany do gazety codziennej „Fakt”.
Tomasz Sekielski rozpoczyna współpracę z Wirtualną Polską
Od czwartku, 19 kwietnia rusza autorski vlog Tomasza Sekielskiego. Będzie publikowany w serwisie WP Opinie oraz na stronie głównej WP.
ING Bank Śląski jako pierwszy bank i piąta marka w Polsce przekroczył 100 mln wyświetleń filmów w serwisie YouTube. Bank jest też najpopularniejszy w swojej kategorii pod względem liczby subskrybentów obserwujących profil.
Nowy marketplace Wirtualnej Polski – WP Radarokazji
Grupa WP wystartowała właśnie z multibrandowym serwisem e-commerce „WP radarOkazji”. To kolejne rozwiązanie Wirtualnej Polski służące sprzedaży w sieci.
 
niedziela 22.04.2018, 124 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone