logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer z nową ofertą w oparciu o dane Outdoor Track

  PR 11.10.2018, przeczytano 540 razy
ilustracjastrzałka

Ströer Media od stycznia wprowadza nowy model zakupu mediów OOH, oparty o wyniki badania Outdoor Track. Nowa polityka handlowa obejmuje nośniki w 10 głównych aglomeracjach w Polsce. To pierwsza oferta OOH na polskim rynku, której założeniem jest pełne oparcie zasad planowania i zakupu nośników o wskaźniki mediowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-z-nowa-oferta-w-oparciu-o-dane-outdoor-track,379699,artykul.html

Nowa oferta reklamowa Ströer Media zakłada, że nośniki firmy w 10 głównych aglomeracjach w Polsce, zostaną podzielone na 5 kategorii cenowych. Cena będzie uzależniona nie tylko, jak do tej pory, od formatu nośnika, ale przede wszystkim od poziomu widowni mierzonego wskaźnikiem GRP. Możliwy też będzie zakup pakietu gwarantującego dotarcie do założonej widowni, bez konieczności wyboru konkretnych nośników. Pomiar widowni oparty jest o wyniki Outdoor Track - branżowego projektu badawczego realizowanego przez Instytut Badania Outdooru, zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route.

- Dzięki projektowi Outdoor Track możemy precyzyjnie planować kampanie, kierując się mierzalnymi parametrami takimi jak widownia, zasięg i częstotliwość kontaktu. Odchodzimy zatem od modelu, w którym cena nośnika nie była uzależniona od jego efektywności. - mówi Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer.

obrazek

- Wprowadzamy przełomową ofertę, dzięki której Outdoor dołącza do najlepiej przebadanych mediów i otwiera się na zupełnie nowe grono klientów. Klientów którzy planują swoje działania w oparciu o precyzyjne dane o efektywności kanałów komunikacji. – dodaje Magdziak.

Outdoor Track to realizowany przez Instytut Badania Outdooru projekt, mający na celu wypracowanie wspólnego dla polskiego rynku standardu pomiaru widowni reklamy OOH. Badanie bazuje na:

  • monitoringu natężeniu ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych w oparciu o Macierze Ruchu przygotowane przez Biuro Inżynierii Transportu,  
  • danych o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców w oparciu o technologie GPS (za realizację odpowiadają Kantar Millward Brown oraz IPSOS),
  • bazie danych o nośnikach reklamowych, uwzględniającej wszystkie cechy fizyczne nośników (położenie nośnika, wymiary, wysokość, odległość od strumienie ruchu, clutter).

Badanie obejmuje swoim zasięgiem 10 największych aglomeracji w Polsce tj.: aglomerację warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską (w sumie 148 gmin w ramach aglomeracji).

Źródło: Ströer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764