logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer z nową ofertą w oparciu o dane Outdoor Track

  PR 11.10.2018, przeczytano 223 razy
ilustracjastrzałka

Ströer Media od stycznia wprowadza nowy model zakupu mediów OOH, oparty o wyniki badania Outdoor Track. Nowa polityka handlowa obejmuje nośniki w 10 głównych aglomeracjach w Polsce. To pierwsza oferta OOH na polskim rynku, której założeniem jest pełne oparcie zasad planowania i zakupu nośników o wskaźniki mediowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-z-nowa-oferta-w-oparciu-o-dane-outdoor-track,379699,artykul.html

Nowa oferta reklamowa Ströer Media zakłada, że nośniki firmy w 10 głównych aglomeracjach w Polsce, zostaną podzielone na 5 kategorii cenowych. Cena będzie uzależniona nie tylko, jak do tej pory, od formatu nośnika, ale przede wszystkim od poziomu widowni mierzonego wskaźnikiem GRP. Możliwy też będzie zakup pakietu gwarantującego dotarcie do założonej widowni, bez konieczności wyboru konkretnych nośników. Pomiar widowni oparty jest o wyniki Outdoor Track - branżowego projektu badawczego realizowanego przez Instytut Badania Outdooru, zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route.

- Dzięki projektowi Outdoor Track możemy precyzyjnie planować kampanie, kierując się mierzalnymi parametrami takimi jak widownia, zasięg i częstotliwość kontaktu. Odchodzimy zatem od modelu, w którym cena nośnika nie była uzależniona od jego efektywności. - mówi Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer.

obrazek

- Wprowadzamy przełomową ofertę, dzięki której Outdoor dołącza do najlepiej przebadanych mediów i otwiera się na zupełnie nowe grono klientów. Klientów którzy planują swoje działania w oparciu o precyzyjne dane o efektywności kanałów komunikacji. – dodaje Magdziak.

Outdoor Track to realizowany przez Instytut Badania Outdooru projekt, mający na celu wypracowanie wspólnego dla polskiego rynku standardu pomiaru widowni reklamy OOH. Badanie bazuje na:

  • monitoringu natężeniu ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych w oparciu o Macierze Ruchu przygotowane przez Biuro Inżynierii Transportu,  
  • danych o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców w oparciu o technologie GPS (za realizację odpowiadają Kantar Millward Brown oraz IPSOS),
  • bazie danych o nośnikach reklamowych, uwzględniającej wszystkie cechy fizyczne nośników (położenie nośnika, wymiary, wysokość, odległość od strumienie ruchu, clutter).

Badanie obejmuje swoim zasięgiem 10 największych aglomeracji w Polsce tj.: aglomerację warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską (w sumie 148 gmin w ramach aglomeracji).

Źródło: Ströer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złoty Medal dla drukarki tekstylnej Mutoh Valuejet 1938TX
Mutoh ValueJet 1938 TX z atramentami polimerowymi UltraVision TX to kompletna technologia do druku bezpośredniego na tkaninach naturalnych, sztucznych i tapetach, która podczas targów RemaDays 2019 Złoty Medal "The Prize for Innovations".
Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. wyróżnione nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia produktów, łączących w sobie korzyści...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764