logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie

  PR 21.05.2019, przeczytano 618 razy
ilustracjastrzałka

Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-z-umowa-na-obsluge-citylightow-przy-dworcu-centralnym-w-warszawie,382543,artykul.html

Zgodnie umową, zawartą ze spółką Warszawskie Przejścia Podziemne, od maja 2019 do oferty Ströer trafia 137 nośników reklamowych typu citylight, zlokalizowanych w przejściach podziemnych pod Rondem Czterdziestolatka, w łączniku pomiędzy Dworcem Centralnym i Hotelem Marriott oraz pod skrzyżowaniem Al. Jerozolimskich z ul. Emilii Plater.

- Nasza strategia zakłada stały rozwój oferty w obrębie produktów citylight. Dlatego bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z nowym partnerem. Dzięki niej zyskujemy jedne z najlepszych nośników CLP w Warszawie. Niewielka odległość od Dworca Centralnego, Złotych Tarasów, Teatru Roma, a także kluczowych linii tramwajowych, gwarantuje ogromną liczbę kontaktów reklamowych każdego dnia – mówi Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

ilustracjastrzałka

To już drugie rozszerzenie portfolio Ströer o nośniki citylight w ostatnim czasie. W lutym br. do oferty firmy trafiły powierzchnie reklamowe na wiatach przystankowych w Poznaniu.

Źródło: Ströer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB US, IAB Tech Lab, ANA (Association of National Advertisers) oraz inne organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media. Współpraca będzie opierać się na pracach w projekcie Rearc mającym na celu opracowanie rozwiązań technologicznych zorientowanych na prywatność i odpowiednie personalizowanie reklam.
Wyniki badania Gemius/PBI za lipiec 2020
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
3 dni Forum IAB 2020 - W jakiej formie się odbędzie?
Chcąc jak najlepiej dostosować się do obecnie panujących warunków i wsłuchując się w głosy uczestników Forum IAB zdecydowaliśmy się na organizację 14. edycji konferencji zarówno stacjonarnie jak i w trybie online. Dodatkowo przedłużamy Forum IAB o 1 dzień.
Kreatywne lato z eksperymentami Google Arts & Culture
Przy tak wielkim wyborze eksponatów i skarbów historycznych dostępnych na Google Arts & Culture czasami może być trudno zdecydować, od czego zacząć odkrywanie tych zbiorów. Dlatego nasi programiści, którzy lubią także eksperymentować, stworzyli zabawne narzędzia, które pomogą Wam poznawać ukryte skarby udostępniane przez naszych licznych...
6 sierpnia 2020 r. IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab ogłosiło uruchomienie IAB Privacy Lab, nowej usługi wspierającej krajowe odziały IAB w opracowywaniu standardów prywatności, ochrony danych, zgodności z prawem i samoregulacji, w ramach odpowiednich ram technologicznych, dla ich rynków.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764