logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie

  PR 21.05.2019, przeczytano 1310 razy
ilustracjastrzałka

Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-z-umowa-na-obsluge-citylightow-przy-dworcu-centralnym-w-warszawie,382543,artykul.html

Zgodnie umową, zawartą ze spółką Warszawskie Przejścia Podziemne, od maja 2019 do oferty Ströer trafia 137 nośników reklamowych typu citylight, zlokalizowanych w przejściach podziemnych pod Rondem Czterdziestolatka, w łączniku pomiędzy Dworcem Centralnym i Hotelem Marriott oraz pod skrzyżowaniem Al. Jerozolimskich z ul. Emilii Plater.

- Nasza strategia zakłada stały rozwój oferty w obrębie produktów citylight. Dlatego bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z nowym partnerem. Dzięki niej zyskujemy jedne z najlepszych nośników CLP w Warszawie. Niewielka odległość od Dworca Centralnego, Złotych Tarasów, Teatru Roma, a także kluczowych linii tramwajowych, gwarantuje ogromną liczbę kontaktów reklamowych każdego dnia – mówi Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

ilustracjastrzałka

To już drugie rozszerzenie portfolio Ströer o nośniki citylight w ostatnim czasie. W lutym br. do oferty firmy trafiły powierzchnie reklamowe na wiatach przystankowych w Poznaniu.

Źródło: Ströer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764