logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie

  PR 21.05.2019, przeczytano 1304 razy
ilustracjastrzałka

Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-z-umowa-na-obsluge-citylightow-przy-dworcu-centralnym-w-warszawie,382543,artykul.html

Zgodnie umową, zawartą ze spółką Warszawskie Przejścia Podziemne, od maja 2019 do oferty Ströer trafia 137 nośników reklamowych typu citylight, zlokalizowanych w przejściach podziemnych pod Rondem Czterdziestolatka, w łączniku pomiędzy Dworcem Centralnym i Hotelem Marriott oraz pod skrzyżowaniem Al. Jerozolimskich z ul. Emilii Plater.

- Nasza strategia zakłada stały rozwój oferty w obrębie produktów citylight. Dlatego bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z nowym partnerem. Dzięki niej zyskujemy jedne z najlepszych nośników CLP w Warszawie. Niewielka odległość od Dworca Centralnego, Złotych Tarasów, Teatru Roma, a także kluczowych linii tramwajowych, gwarantuje ogromną liczbę kontaktów reklamowych każdego dnia – mówi Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

ilustracjastrzałka

To już drugie rozszerzenie portfolio Ströer o nośniki citylight w ostatnim czasie. W lutym br. do oferty firmy trafiły powierzchnie reklamowe na wiatach przystankowych w Poznaniu.

Źródło: Ströer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764