logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie

  PR 21.05.2019, przeczytano 335 razy
ilustracjastrzałka

Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-z-umowa-na-obsluge-citylightow-przy-dworcu-centralnym-w-warszawie,382543,artykul.html

Zgodnie umową, zawartą ze spółką Warszawskie Przejścia Podziemne, od maja 2019 do oferty Ströer trafia 137 nośników reklamowych typu citylight, zlokalizowanych w przejściach podziemnych pod Rondem Czterdziestolatka, w łączniku pomiędzy Dworcem Centralnym i Hotelem Marriott oraz pod skrzyżowaniem Al. Jerozolimskich z ul. Emilii Plater.

- Nasza strategia zakłada stały rozwój oferty w obrębie produktów citylight. Dlatego bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z nowym partnerem. Dzięki niej zyskujemy jedne z najlepszych nośników CLP w Warszawie. Niewielka odległość od Dworca Centralnego, Złotych Tarasów, Teatru Roma, a także kluczowych linii tramwajowych, gwarantuje ogromną liczbę kontaktów reklamowych każdego dnia – mówi Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

ilustracjastrzałka

To już drugie rozszerzenie portfolio Ströer o nośniki citylight w ostatnim czasie. W lutym br. do oferty firmy trafiły powierzchnie reklamowe na wiatach przystankowych w Poznaniu.

Źródło: Ströer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 roku, średnia czasu poświęconego na konsumpcję kontentu video w internecie osiągnie w Polsce średnio 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).
Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i...
Narzędzia do pracy zespołowej online znajdują się na fali wznoszącej.  W dużym stopniu to zasługa powiewu świeżości, jaki wniosły takie rozwiązania jak Slack czy Microsoft Teams.
Wyszukiwarka Google została stworzona po to, aby zapewnić każdemu dostęp do informacji w Internecie. W obliczu dziesiątek tysięcy aktywnych stron internetowych, setek godzin filmów, tysięcy tweetów i newsów publikowanych w każdej minucie dnia, naszym zadaniem jest przeszukiwanie tych treści i znajdowanie możliwie najbardziej pomocnych wyników....
Clotify jest mobilną platformą AD-TECH, która skrywa w sobie szerokie spektrum możliwości zarówno dla mediów telewizyjnych, sponsorów lokowania produktów jak i użytkowników. To pierwsza w  Polsce i Europie aplikacja mobilna, która umożliwia przekierowanie widzów z programów telewizyjnych, przez „second...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764