logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stratasys J8 – zaawansowane drukarki 3D

  PR 21.02.2020, przeczytano 1339 razy
ilustracja

Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14 mikrometrów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stratasys-j8-%E2%80%93-zaawansowane-drukarki-3d,385801,artykul.html

Najmniejszą z serii J8 jest drukarka 3D Stratasys J826, której pole robocze wynosi 255 × 252 × 200 mm. Kompaktowy model J826 został stworzony po to, by udostępnić technologię PolyJet firmom, które dysponują mniejszym budżetem. Kolejną maszyną w kolejności jest Stratasys J835, której przestrzeń robocza wynosi 350 × 350 × 200 mm. Największym modelem jest Stratasys J850 o przestrzeni roboczej: 490 × 390 × 200 mm.

Drukarki 3D Stratasys J8 dostarczają prototypy, które obrazują wygląd finalnych produktów. Seria J8 jest polecana dla projektantów, działów R&D. Z korzyści wdrożenia technologii PolyJet korzystają producenci zabawek, elektroniki, sprzętu sportowego i rozrywkowego, branża reklamowa i filmowa. W technologii PolyJet możemy wytwarzać realistyczne modele anatomiczne z zachowaniem kolorów i tekstury tkanek.

Maszyny z serii J8 obsługują paletę barw Pantone i wprowadzają do technologii druku 3D Pantone Matching System (PMS). Użytkownicy mają do dyspozycji szeroką gamę materiałów: od sztywnych – imitujących właściwości tworzyw stosowanych w produkcji seryjnej aż po gumopodobne. Mamy możliwość druku z ponad 500 000 kolorów, a także z materiałów transparentnych, w tym z żywicy VeroUltraClear, która ma przejrzystość szkła.

Technologia PolyJet w wersji na drukarki J8 pozwala łączyć kilka materiałów, by uzyskać dowolny kolor lub właściwość tworzywa (tzw. Digital Material), np. różny stopień elastyczność w wyniku mieszana żywic sztywnej i gumopodobnej. Wszystkie skomplikowane produkty składające się z różnych materiałów mogą być wytwarzane w jednym procesie – na jednej maszynie. Maszyny J8 są wyposażone w aż siedem głowic drukujących, które natryskują żywice, a następnie utwardzają każdą warstwę światłem UV.

Drukarki 3D Stratasys J8 to najbardziej zaawansowane technologicznie drukarki 3D na świecie. Teraz są dostępne także dla plskich klientów. Po więcej informacji należy zgłosić się do Oficjalnego Dystrybutora w Polsce. Firma CadXpert zachęca do skorzystania z możliwości zamówienia wydruku próbnego w technologii PolyJet.

Źródło: CadXpert

www.cadxpert.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764