logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strategia Grupy Agora na lata 2018-2022 - komunikat giełdowy

  PR 15.06.2018, przeczytano 335 razy

Zarząd Agory S.A. z siedzibą w Warszawie („Agora”, Spółka”) informuje, iż w dniu 15 czerwca 2018 r. podjął uchwałę o przyjęciu Strategii Grupy Agora na lata 2018-2022. Dokument został skonsultowany z Radą Nadzorczą Spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strategia-grupy-agora-na-lata-2018-2022---komunikat-gieldowy,36904,artykul.html

Strategia rozwoju Agory i jej grupy kapitałowej zakłada osiągnięcie w perspektywie 2022 roku:

  • około 1,6 mld zł przychodów
  • i około 200 mln zł wyniku EBITDA.

Kluczowe założenia strategiczne obejmują:

  • intensywną cyfryzację całej działalności Grupy, z naciskiem na rozwój sprzedaży dostępu do treści w modelu subskrypcyjnym,
  • rozwój dotychczasowych największych przedsięwzięć Grupy Agora,
  • poszerzenie działalności wybranych dotychczasowych biznesów o nowe usługi lub oferty premium,
  • rozpoczęcie działalności w nowych obszarach, jakimi są m.in.: usługi B2B dla e-commerce, innowacyjne narzędzia MarTech, a także rozrywka i gastronomia.

Przyjęta Strategia Grupy Agora zakłada wzrost zarówno poprzez rozwój organiczny, jak i akwizycje. Łączne nakłady na inwestycje do 2022 r. wyniosą maksymalnie około 930 mln zł. Spółka planuje kontynuować przyjętą politykę dywidendową w wysokości 0,5 zł na jedną akcję.

Strategia Grupy Agora na lata 2018-2022 stanowi załącznik[PDF] do niniejszego komunikatu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764