logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strategia komunikacji Onedaymore wyróżniona w plebiscycie Roślinniejemy za prostotę przekazu i walor edukacyjny

  PR 24.02.2022, przeczytano 735 razy

Polska firma z Poznania została wyróżniona w niezależnym plebiscycie Roślinnie Jemy w kategorii „Najlepsza roślinna strategia marketingowa 2021 rok”, zyskując tytuł „znakomitej roślinnej strategii marketingowej”. W ramach tej kategorii jury nagrodziło 3 marki. Pierwsze miejsce zajęły ex aequo dwie duże sieci handlowe - Lidl i Biedronka, i to do nich powędrowała nagroda główna, a z nią tytuł „najlepszej roślinnej strategii marketingowej” minionego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strategia-komunikacji-onedaymore-wyrozniona-w-plebiscycie-roslinniejemy-za-prostote-przekazu-i-walor-edukacyjny,394906,artykul.html

Wyniki czwartej już edycji plebiscytu „Najlepszy Roślinny Produkt Roku” ogłoszono 10. lutego podczas uroczystej gali, która przybrała formę transmisji video online. Plebiscyt to wielkie wydarzenie na rynku roślinnych produktów, którego celem jest wyróżnienie w pełni roślinnych produktów, które zwróciły uwagę konsumentów w minionym roku kalendarzowym. Organizatorem plebiscytu jest Stowarzyszenia Otwarte Klatki w ramach Kampanii RoślinnieJemy. Plebiscyt promuje roślinne produkty, aby zwiększyć ich udział w rynku spożywczym i wesprzeć ich demokratyzację co przyczyni się do zmniejszenia wykorzystania i spożycia produktów pochodzenia zwierzęcego.

W tegorocznym plebiscycie producenci żywności i przedstawiciele gastronomii starali się o nagrody w sześciu kategoriach. Po raz pierwszy przyznano nagrodę w kategorii ”Najlepsza roślinna strategia marketingowa 2021 rok”. Nominowanych było osiem marek, tym bardziej cieszy fakt, że – głosem Kapituły – rodzima marka otrzymała wyróżnienie. Słowa uznania, na ręce dyrektora handlowego OneDayMore, Krzysztofa Ragana przekazał Marcin Otrębski, strategic partnership manager kampanii RoślinnieJemy.

Kryterium oceny stanowiły działania z obszaru komunikacyjno-marketingowego promocji produktów i dań roślinnych, które odznaczyły się wyjątkową kreatywnością, dotarły do licznego grona odbiorców i przyczyniły się do popularyzacji bardziej roślinnego odżywiania.

Jury w składzie, Magdalena Krukowska (dziennikarka Forbes Polska i jedna z inicjatorek Kongresu Odpowiedzialnego Kapitału), Joanna Jesierska (Creative Head w Publicis Worldwide Polska, jurorka konkursu Papaya Young Directors), Paulina Ciok (RoślinnieJemy, odpowiadająca za oprawę graficzną kampanii Roślinnie Jemy, wspierająca marki w budowaniu komunikacji wizualnej wokół produktu) zgodnie przyznało, że wybór nie należał do prostych, z uwagi na to, że wszystkie dominowane kampanie cechowała ogromna różnorodność poruszanych obszarów.

Wyróżniając OneDayMore zwrócono uwagę na prostotę przekazu kampanii, która towarzyszyła wprowadzeniu na rynek roślinnych zamienników mięsa na bazie grochu i jej prośrodowiskowy charakter edukacyjny. Spot promujący Roślinne Kiełbaski, Burgery, Mielone i Klopsiki w kreatywny sposób pokazuje, że ograniczenie spożycia mięsa na rzecz roślinnych alternatyw to wyraz świadomości zdrowotnej i środowiskowej. Wiodącym motywem spotu reklamowego jest ziarnko zielonego grochu, przyjmujące rozmiary kuli ziemskiej i stanowiące główny składnik smakowitych zamienników mięsa OneDayMore. Na tej kanwie marka zaprezentowała ideę, jaka przyświecała jej przy tworzeniu roślinnych produktów – zjedz coś dobrego, zrób coś dobrego (dla planety).

Działania promocyjne obejmowały reklamę telewizyjną oraz kampanię reklamową w Internecie. Za zakup mediów, strategię, kreacje i realizację kampanii we wszystkich kanałach odpowiada GPD Agency.

Źródło: OneDayMore

www.onedaymore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764