logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strategiczne partnerstwo Alteox i MediaSpurs

  PR 21.05.2024, przeczytano 429 razy
ilustracja

Alteox, luksemburska spółka specjalizująca się w Hotel TV, nadawaniu i dystrybucji treści wideo, kompleksowych usługach VoD oraz rozwoju aplikacji SmartTV, z radością ogłasza nawiązanie współpracy z MediaSpurs, w celu ekspansji na polski rynek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strategiczne-partnerstwo-alteox-i-mediaspurs,404293,artykul.html

Alteox oferuje unikalne rozwiązanie Hotel TV, które zapewnia prawa dystrybucyjne i sygnały kanałów telewizyjnych dla hoteli na całym świecie za pośrednictwem Internetu i satelity. Dodatkowo, Alteox świadczy usługi doradcze w zakresie VoD, w tym kompleksowe rozwiązania Video on Demand w modelu White Label. Aby sprostać zróżnicowanym wymaganiom odbiorców, oferuje 15 tematycznych pakietów VoD z portfolio obejmującym ponad 35 000 tytułów w różnych językach. Jako pionier rozwoju, Alteox nieustannie eksploruje nowe technologie, oceniając jak najlepiej mogą one służyć klientom.

MediaSpurs, innowacyjna agencja konsultingowa z obszaru marketingu i sprzedaży w mediach, specjalizuje się w integrowaniu globalnych marek z lokalnymi rynkami. Kładąc nacisk na skuteczne strategie reklamowe i udane partnerstwa biznesowe, MediaSpurs zyskała uznanie za jakość usług B2B. Założyciel i Managing Director, Łukasz Wysocki, wnosi bezcenne doświadczenie z zakresu marketingu i partnerstw, zdobyte w Londynie i Warszawie, obejmujące zarówno media linearne, jak i produkty technologiczne.

Współpraca ma na celu wprowadzenie polskich treści do międzynarodowej oferty Alteox oraz przedstawienie innowacyjnych produktów Alteox klientom w Polsce. Partnerstwo to bazuje na ponad piętnastoletnim doświadczeniu Alteox oraz lokalej ekspertyzie MediaSpurs, tworząc synergie i napędzając rozwój w polskim sektorze medialnym i ICT.

Sven Breckler, CEO Alteox, skomentował partnerstwo, mówiąc: „Widzimy ogromny potencjał w rozszerzeniu obecności w Polsce z MediaSpurs jako naszym partnerem. Ich ekspertyza i zrozumienie lokalnego rynku doskonale uzupełniają naszą ofertę produktową. Razem dążymy do dostarczania wyjątkowej wartości naszym klientom i ich odbiorcom.

Partnerstwo z Alteox otwiera ekscytujące możliwości dla obu firm. Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia międzynarodowego doświadczenia Alteox ze znajomosćią polskiego rynku MediaSpurs” powiedział Łukasz Wysocki, założyciel i Managing Director MediaSpurs. „Ta współpraca pozwoli nam oferować unikalne i dopasowane rozwiązania naszym klientom, łącząc globalne innowacje z lokalnymi potrzebami biznesowymi.”

Dzięki profesjonalizmowi MediaSpurs oraz innowacyjnym rozwiązaniom Alteox, obie firmy zapewniają kompleksowe i dopasowane usługi, które sprostają zróżnicowanym potrzebom polskich klientów. Dla MediaSpurs partnerstwo oznacza kolejny krok w misji reprezentowania międzynarodowych firm na polskim rynku, podczas gdy dla Alteox stanowi strategiczny ruch w rozszerzaniu swojej obecności w Polsce i wzmacnianiu globalnej oferty.

Źródło: MediaSpurs

Dodatkowe informacje:

MediaSpurs specjalizuje się w marketingu i rozwoju biznesu, przybliżając globalne marki na lokalne rynki. Agencja konsultingowa oferuje strategię marketingową od koncepcji do realizacji, zarządzając udanymi partnerstwami biznesowymi oraz różnorodnym portfelem kanałów dotarcia.
Założyciel i Managing Director, Łukasz Wysocki, wnosi bezcenne doświadczenie z zakresu marketingu i partnerstw, zdobyte w Londynie i Warszawie, obejmujące zarówno media linearne, jak i produkty technologiczne. 

Alteox, z siedzibą w Luksemburgu, korzysta z unikalnej lokalizacji, ułatwiającej kontakty z globalnymi partnerami. Z ponad piętnastoletnim doświadczeniem w nadawaniu i pozyskiwaniu treści wideo, międzynarodowej dystrybucji mediów cyfrowych i technologii oferuje szeroki zakres usług od rozwoju Hotel TV i aplikacji po zarządzanie projektami telewizyjnymi. Dodatkowo, Alteox świadczy usługi doradcze w zakresie VoD, w tym kompleksowe rozwiązania Video on Demand w modelu White Label. Jako pionier rozwoju, Alteox nieustannie eksploruje nowe technologie, oceniając jak najlepiej mogą one służyć klientom., aby wzbogacić swoje produkty i usługi.
Międzynarodowy zespół pracuje z różnych lokalizacji na całym świecie, obejmując różnorodny zakres umiejętności i doświadczeń. Ta globalna sieć umożliwia Alteox identyfikację najbardziej odpowiednich rozwiązań, aby sprostać potrzebom i wymaganiom swoich klientów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764