KERRIS Group, jedna z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku oraz San Markos, niezależna i wielokrotnie nagradzana agencja reklamowa działająca od 2001 roku, nawiązują strategiczne partnerstwo.
Celem nawiązania partnerstwa jest poszerzenie i wzmocnienie wzajemnych kompetencji dla oferowania szerszego zakresu usług. Do grona wspólnych klientów KERRIS Group oraz San Markos należą już m.in.: ZT Kruszwica SA, Baltona oraz Kredyt OK.
- Decyzja o nawiązaniu partnerstwa z KERRIS jest kolejnym etapem strategii rozwoju San Markos, który realizujemy od ponad roku. Zdecydowaliśmy się na bliską współpracę, w efekcie dzielimy wspólnie biuro, a także wypracowujemy wspólne procesy m.in. działów produkcji oraz obsługi klientów. Dzięki synergii kompetencji wzmacniamy jakość i efektywność naszych działań oraz potencjał do realizacji wielopłaszczyznowych platform marketingowych - komentuje Karina Komorowska, CEO San Markos.
- Nasi klienci coraz częściej pytają nas o wsparcie w zakresie realizacji projektów zintegrowanej komunikacji marketingowej 360 stopni. Ze względu na poziom jakości naszych produktów oraz client service’u widzimy tutaj znaczący potencjał do rozwoju. Co ważne nasze, wspólne dotychczasowe doświadczenia pokazują, że połączenie działań digital z kanałami ATL / BTL daje nam, naszym klientom i ich markom znaczącą wartość dodaną - zauważa Ignacy Bochiński, partner KERRIS Group.
Do grona zespołu KERRIS Group dołącza formalnie Karina Komorowska jako doradca zarządu oraz Interim Client Service Director. Karina Komorowska odpowiedzialna będzie za ustrukturyzowanie wspólnych procesów biznesowych, rozwój wspólnych projektów oraz standaryzację jakości obsługi klienta. Dla obu firm są to priorytety w 2019 roku.
- Cieszymy się, że możemy współpracować z tak doświadczoną osobą jak Karina Komorowska. Wierzę, że jej doświadczenie zdobyte zarówno w San Markos, jak i w takich agencjach jak DDB, Change Integrated czy Saatchi & Saatchi przełoży się na znaczące zwiększenie efektywności procesowej i tym samym konkurencyjności obydwu agencji - mówi Mikołaj Szymański, Managing Partner KERRIS Group.
Agencja interaktywna KERRIS oferuje kompleksową obsługę digital, w tym: consulting, social media i content marketing, performance marketing i technologie (e-commerce, aplikacje, serwisy contentowe).
San Markos jest niezależną agencją typu full service oferującą strategie off line i on line oraz komunikację z zakresu ATL, BTL i packaging.
Źródło: KERRIS Group