logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strategiczne partnerstwo San Markos i Kerris Group

  PR 07.03.2019, przeczytano 860 razy
Ignacy Bochiński, Karina Komorowska, Maciej Makowski, Mikołaj Szymański

KERRIS Group, jedna z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku oraz San Markos, niezależna i wielokrotnie nagradzana agencja reklamowa działająca od 2001 roku, nawiązują strategiczne partnerstwo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strategiczne-partnerstwo-san-markos-i-kerris-group,381531,artykul.html

Celem nawiązania partnerstwa jest poszerzenie i wzmocnienie wzajemnych kompetencji dla oferowania szerszego zakresu usług. Do grona wspólnych klientów KERRIS Group oraz San Markos należą już m.in.: ZT Kruszwica SA, Baltona oraz Kredyt OK.

-    Decyzja o nawiązaniu partnerstwa z KERRIS jest kolejnym etapem strategii rozwoju San Markos, który realizujemy od ponad roku. Zdecydowaliśmy się na bliską współpracę, w efekcie dzielimy wspólnie biuro, a także wypracowujemy wspólne procesy m.in. działów produkcji oraz obsługi klientów. Dzięki synergii kompetencji wzmacniamy jakość i efektywność naszych działań oraz potencjał do realizacji wielopłaszczyznowych platform marketingowych - komentuje Karina Komorowska, CEO San Markos.

-    Nasi klienci coraz częściej pytają nas o wsparcie w zakresie realizacji projektów zintegrowanej komunikacji marketingowej 360 stopni. Ze względu na poziom jakości naszych produktów oraz client service’u widzimy tutaj znaczący potencjał do rozwoju. Co ważne nasze, wspólne dotychczasowe doświadczenia pokazują, że połączenie działań digital z kanałami ATL / BTL daje nam, naszym klientom i ich markom znaczącą wartość dodaną - zauważa Ignacy Bochiński, partner KERRIS Group.

Do grona zespołu KERRIS Group dołącza formalnie Karina Komorowska jako doradca zarządu oraz Interim Client Service Director. Karina Komorowska odpowiedzialna będzie za ustrukturyzowanie wspólnych procesów biznesowych, rozwój wspólnych projektów oraz standaryzację jakości obsługi klienta. Dla obu firm są to priorytety w 2019 roku.

-    Cieszymy się, że możemy współpracować z tak doświadczoną osobą jak Karina Komorowska. Wierzę, że jej doświadczenie zdobyte zarówno w San Markos, jak i w takich agencjach jak DDB, Change Integrated czy Saatchi & Saatchi przełoży się na znaczące zwiększenie efektywności procesowej i tym samym konkurencyjności obydwu agencji - mówi Mikołaj Szymański, Managing Partner KERRIS Group.

Agencja interaktywna KERRIS oferuje kompleksową obsługę digital, w tym: consulting, social media i content marketing, performance marketing i technologie (e-commerce, aplikacje, serwisy contentowe).

San Markos jest niezależną agencją typu full service oferującą strategie off line i on line oraz komunikację z zakresu ATL, BTL i packaging.

Źródło: KERRIS Group

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764