logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streaming zakupowy – nowa inicjatywa Galerii Młociny

  PR 25.01.2021, przeczytano 235 razy
ilustracjastrzałka

Galeria Młociny poprzez realizację licznych inicjatyw i udogodnień nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Warszawskie centrum handlowe po raz kolejny stanie się prekursorem nieszablonowych działań i już 26 stycznia o godzinie 17:00 wspólnie z marką odzieżową Anataka rozpocznie cykl streamingów live na swoim Facebooku, podczas których stęsknieni klienci będą mogli dokonać zakupów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streaming-zakupowy-%E2%80%93-nowa-inicjatywa-galerii-mlociny,389950,artykul.html

Obostrzenia związane z pandemią sprawiają, że Galerie Handlowe wciąż pozostają zamknięte, a nowa rzeczywistość przeniosła zakupy do świata online. W związku z tym Galeria Młociny po raz kolejny znalazła nieszablonowy sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Mając na uwadze fakt, że nie wszyscy są zwolennikami zakupów online, w miarę możliwości, z zachowaniem wszelkich środków ostrożności, przeniesie konsumentów do sklepu stacjonarnego bez wychodzenia z domu!

Uczyni to wykorzystując swój Facebookowy profil, na którym od 26 stycznia regularnie odbywać będą się streamingi sprzedażowe. Na wspólne zakupy w sklepach Galerii Młociny zaprosi znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów podpowie również, co nosić tej zimy oraz poradzi, jak zestawiać ze sobą wzory i fasony. Harmonogram akcji rozpisany będzie z miesięcznym wyprzedzeniem i dostępny na stronie internetowej galerii tak, by zainteresowani mogli wcześniej zaplanować czas na zakupy w swoim ulubionym sklepie.

Pierwszym sklepem, który wirtualnie odwiedzą klienci jest salon marki Anataka. Już 26 stycznia o godzinie 17:00 rozpocznie się live streaming, podczas którego zainteresowani będą mogli rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbędzie się w pełni online. Po rezerwacji przedstawiciele marki skontaktują się z kupcem w wiadomości prywatnej, dopełniając formalności zakupu. Cały proces będzie dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.

Anataka to polska, marka kierująca się modelem etycznej mody, wspierająca lokalne krawiectwo powstała w 2012 roku w Łodzi. Anataka to marka tworzona przez kobiety dla kobiet, a sama nazwa jest wyrazem kobiecego wsparcia. Dostępne w ofercie projekty nieograniczone są schematem tego, „jak powinno się wyglądać”. W szerokiej ofercie marki każda kobieta znajdzie coś dla siebie, a jest w czym wybierać! Wysokojakościowa odzież, biżuteria oraz eleganckie torebki i akcesoria dostępne są w wielu modelach i wariantach kolorystycznych.

– Podczas pandemii dotychczasowy model zakupowy został obrócony do góry nogami. Ograniczony dostęp do oglądania towarów na żywo sprawił, że nawet po czasowym otwarciu sklepów stacjonarnych część konsumentów, którzy wcześniej nie wyobrażali sobie zakupów online, nie wróciło do dawnego trybu, skupiając się już jedynie na jego wirtualnej formie. Wciąż jednak pozostaje spora część społeczeństwa, która z nostalgią wyczekiwała błądzenia między półkami ulubionego sklepu i możliwości przymierzenia odzieży. Musimy mieć na uwadze, że mimo rosnącej siły e-commerce, dużo osób internetowych zakupów zwyczajnie nie lubi. Zamiast skupiać się jedynie na sile wirtualnej, powinniśmy wyciągnąć pomocną rękę do klasycznego konsumenta i na miarę możliwości umożliwić mu zakupy w jak najbliżej przybliżonym trybie do znanego mu wcześniej – mówi Paulina Dźwilewska, Retail Manager firmy EPP.

Źródło: Galeria Młociny

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarki 3D z nową sternik: Magdalena Jagiełło na czele Zmorph
Magdalena Jagiełło objęła funkcję prezeski zarządu w polskiej firmie zajmującej się tworzeniem nowoczesnych drukarek 3D. Jej głównym zadaniem będzie realizacja strategii spółki w obszarze druku przestrzennego wykorzystywanego przez przemysł i klientów profesjonalnych. Obecnie Zmorph sprzedaje swoje urządzenia klientom w 120 krajach.
Firmy pracujące dla targów pozostają znowu bez rządowego wsparcia. Rozporządzenie, jakie ukazało się w ostatni piątek lutego, ponownie je pomija, mimo że poszerza listę kategorii PKD zakwalifikowanych do otrzymania pomocy branż. Nieliczne, które tak jak organizatorzy targów, znalazły się na liście wsparcia, mają jednak ogromną trudność z wykazaniem strat....
Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie każdego roku budzą zainteresowanie tysięcy czytelników z całego kraju. Targi KRAKDENT sprawiają, że Kraków przez trzy dni jest najważniejszym miejscem spotkań branży stomatologicznej. Targi ENOEXPO pobudzają kubki smakowe znawców wina z najdalszych zakątków świata. Kto stoi za jednymi z największych wydarzeń...
Reklama zewnętrzna w Polsce 2020
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w 2020 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media).
SM Mlekpol partnerem programu Doradca Smaku
Po raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” sięgnie po znane produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. W najnowszej, wiosennej edycji w wybranych przepisach lokowane będą wyroby marek Łaciate, Mazurski Smak oraz Maślanka Mrągowska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764