logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Street art w Sky Tower

  PR 18.02.2019, przeczytano 355 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem roku 2019 w Sky Tower rozpoczęto wdrażanie nowej strategii. Dotyczy ona m.in. aktywności marketingowych, leasingowych, przewidziano również realizację wielu innowacyjnych wydarzeń, uruchomienie nowatorskich konceptów kulinarnych oraz szeroko zakrojone zmiany punktu widokowego. Zmianom poddane zostanie także wnętrze obiektu - od kilku tygodni trwa tu wielkie malowanie murali. Docelowo streetartowa ekspozycja zajmie ponad 600 m kw na II piętrze Sky Tower.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/street-art-w-sky-tower,381278,artykul.html

We wrocławskim Sky Tower, na ścianach otaczających wybrane lokale najemców drugiego piętra, powstają nowoczesne murale będące połączeniem graffiti, malarstwa tradycyjnego, przecierek oraz ceramiki. Realizuje je rozpoznawalny, wybitny wrocławski malarz i streetartowiec, Mariusz Mikołajek, który do współpracy przy powstających dziełach zaprosił także mieszkańców miasta. Zakończenie prac planowane jest na maj bieżącego roku. Artysta, autor „internowanych obrazów” oraz wielu wystaw indywidualnych, znany jest również jako społecznik i aktywista, angażujący otoczenie w twórcze działania prowadzące do zmian w przestrzeni miejskiej.

- Mające około 3 000 m kw murale na podwórkach przy ul. Roosevelta we Wrocławiu, projekt zainicjowany przez Mariusza Mikołajka wraz z Fundacją OK,Art i powstały z udziałem okolicznych mieszkańców, to nie lada atrakcja turystyczna. Murale są już nieodłącznym elementem streetartowego szlaku naszego miasta, ogromnie więc cieszymy się, że takiej klasy artysta przygotowuje prace właśnie w Sky Tower, wespół z naszymi klientami - mówi Agnieszka Solarz, Dyrektor Marketingu Obiektów Komercyjnych w LC Corp S.A.

Gotowy jest już pierwszy, „taneczny” mural przy Egurrola Dance Studio; docelowo będzie ich pięć, tematycznie nawiązujących do specyfiki danego punktu. Na ścianach korytarza, wiodącego do Fitness Academy pojawi się „Fitness”, przy Sky Bowling - „Bowling”, przy przedszkolu - „Barwne Światy” oraz, prowadzący do Kliniki Okulistycznej OPTEGRA, „Oko”.

Pierwsza streetartowa produkcja o powierzchni 210 m kw nosi nazwę „Taniec”. Akt twórczy wsparty był udziałem ochotników, wśród których nie zabrało dzieci na co dzień ćwiczących w Egurrola Dance Studio. Uczestnicy specjalnych warsztatów ceramicznych wykonali przestrzenne, ozdobne elementy, które zostały „wpisane” w mural. Dzieło przedstawia pozostające w ruchu sylwetki tancerzy. Pierwszoplanowe postacie zaznaczono ostrzejszymi barwami, jak czerń i czerwień, a w tle widoczne są pastelowe odcienie turkusu, fioletów, różu, szarości i błękitów oraz kości słoniowej.

ilustracjastrzałka

Kolejne prace dotyczyć będą dwóch produkcji o nazwach „Fitness” oraz „Bowling”. Tworzenie obu dzieł ma przebiegać równocześnie - przewidziany wstępnie czas ich powstawania to około 1,5 miesiąca. Pierwsze z wymienionych malowideł powstanie na bazie fotografii, wykonanych podczas obserwacji osób ćwiczących w sali treningowej Fitness Academy. Artysta w tym muralu wykorzysta również fragmenty jeansu, a niektóre linie sylwetek i przestrzeni podkreślone zostaną przez świecące paski led. Z kolei „Bowling” charakteryzować się będzie nawiązaniem do malarstwa realistycznego, odważnymi kolorami oraz wpleceniem elementów ceramicznych w owale dwóch kul do kręgli.

Czwartym w kolejności muralem, który powstanie w Sky Tower, będą „Barwne światy”, prowadzące do przedszkola. Już teraz dzieci uczęszczające do Sky Fun angażują się w powstanie dzieła, malując na kartkach papieru swoje wizje świata. Najciekawsze propozycje zostaną wpisane w mural. Przedszkolaki będą również miały okazję wzięcia udziału w warsztatach ceramicznych, a powstałe podczas zajęć elementy również pojawią się w malowidle.

Ostatnią produkcją z cyklu street artu w Sky Tower, wieńczącą kilkumiesięczną współpracę z Mariuszem Mikołajkiem, będzie wizualizacja prowadząca do kliniki okulistycznej. Minimalistyczny projekt „Oko” nawiązywać będzie do narządu wzroku, dodatkowo wzbogacą go elementy ceramicznych płaskorzeźb. Prace powinny zakończyć się w maju.

- Mam nadzieję że dzięki muralom Sky Tower, charakterystyczny punkt Wrocławia, zyska nie tylko nowe, nietypowe, zaskakujące i barwne wnętrza, ale wpisze się również w mapę miejsc, które warto zobaczyć. Będzie to także kolejny powód do tego, by - po wizycie w naszym punkcie widokowym - turyści na dłużej zostali w naszym obiekcie - dodaje Agnieszka Solarz.

Źródło: Sky Tower

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays Warsaw 2021 – Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak...
Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla produktu z portfolio iRobot - robota odkurzającego Roomba.
Salestube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl
Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.
Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED
Nowy tzw. digital spektakularny, oferowany przez jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce, znalazł się na niedawno wyremontowanej elewacji warszawskiej Galerii Mokotów. Ekran o powierzchni 140 m2 to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście,...
Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji
5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż długo oczekiwanych -  Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert, we współpracy z producentem, zaprasza Klientów do skorzystania z atrakcyjnych bonusów zakupowych. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764