logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Street art w Sky Tower

  PR 18.02.2019, przeczytano 758 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem roku 2019 w Sky Tower rozpoczęto wdrażanie nowej strategii. Dotyczy ona m.in. aktywności marketingowych, leasingowych, przewidziano również realizację wielu innowacyjnych wydarzeń, uruchomienie nowatorskich konceptów kulinarnych oraz szeroko zakrojone zmiany punktu widokowego. Zmianom poddane zostanie także wnętrze obiektu - od kilku tygodni trwa tu wielkie malowanie murali. Docelowo streetartowa ekspozycja zajmie ponad 600 m kw na II piętrze Sky Tower.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/street-art-w-sky-tower,381278,artykul.html

We wrocławskim Sky Tower, na ścianach otaczających wybrane lokale najemców drugiego piętra, powstają nowoczesne murale będące połączeniem graffiti, malarstwa tradycyjnego, przecierek oraz ceramiki. Realizuje je rozpoznawalny, wybitny wrocławski malarz i streetartowiec, Mariusz Mikołajek, który do współpracy przy powstających dziełach zaprosił także mieszkańców miasta. Zakończenie prac planowane jest na maj bieżącego roku. Artysta, autor „internowanych obrazów” oraz wielu wystaw indywidualnych, znany jest również jako społecznik i aktywista, angażujący otoczenie w twórcze działania prowadzące do zmian w przestrzeni miejskiej.

- Mające około 3 000 m kw murale na podwórkach przy ul. Roosevelta we Wrocławiu, projekt zainicjowany przez Mariusza Mikołajka wraz z Fundacją OK,Art i powstały z udziałem okolicznych mieszkańców, to nie lada atrakcja turystyczna. Murale są już nieodłącznym elementem streetartowego szlaku naszego miasta, ogromnie więc cieszymy się, że takiej klasy artysta przygotowuje prace właśnie w Sky Tower, wespół z naszymi klientami - mówi Agnieszka Solarz, Dyrektor Marketingu Obiektów Komercyjnych w LC Corp S.A.

Gotowy jest już pierwszy, „taneczny” mural przy Egurrola Dance Studio; docelowo będzie ich pięć, tematycznie nawiązujących do specyfiki danego punktu. Na ścianach korytarza, wiodącego do Fitness Academy pojawi się „Fitness”, przy Sky Bowling - „Bowling”, przy przedszkolu - „Barwne Światy” oraz, prowadzący do Kliniki Okulistycznej OPTEGRA, „Oko”.

Pierwsza streetartowa produkcja o powierzchni 210 m kw nosi nazwę „Taniec”. Akt twórczy wsparty był udziałem ochotników, wśród których nie zabrało dzieci na co dzień ćwiczących w Egurrola Dance Studio. Uczestnicy specjalnych warsztatów ceramicznych wykonali przestrzenne, ozdobne elementy, które zostały „wpisane” w mural. Dzieło przedstawia pozostające w ruchu sylwetki tancerzy. Pierwszoplanowe postacie zaznaczono ostrzejszymi barwami, jak czerń i czerwień, a w tle widoczne są pastelowe odcienie turkusu, fioletów, różu, szarości i błękitów oraz kości słoniowej.

ilustracjastrzałka

Kolejne prace dotyczyć będą dwóch produkcji o nazwach „Fitness” oraz „Bowling”. Tworzenie obu dzieł ma przebiegać równocześnie - przewidziany wstępnie czas ich powstawania to około 1,5 miesiąca. Pierwsze z wymienionych malowideł powstanie na bazie fotografii, wykonanych podczas obserwacji osób ćwiczących w sali treningowej Fitness Academy. Artysta w tym muralu wykorzysta również fragmenty jeansu, a niektóre linie sylwetek i przestrzeni podkreślone zostaną przez świecące paski led. Z kolei „Bowling” charakteryzować się będzie nawiązaniem do malarstwa realistycznego, odważnymi kolorami oraz wpleceniem elementów ceramicznych w owale dwóch kul do kręgli.

Czwartym w kolejności muralem, który powstanie w Sky Tower, będą „Barwne światy”, prowadzące do przedszkola. Już teraz dzieci uczęszczające do Sky Fun angażują się w powstanie dzieła, malując na kartkach papieru swoje wizje świata. Najciekawsze propozycje zostaną wpisane w mural. Przedszkolaki będą również miały okazję wzięcia udziału w warsztatach ceramicznych, a powstałe podczas zajęć elementy również pojawią się w malowidle.

Ostatnią produkcją z cyklu street artu w Sky Tower, wieńczącą kilkumiesięczną współpracę z Mariuszem Mikołajkiem, będzie wizualizacja prowadząca do kliniki okulistycznej. Minimalistyczny projekt „Oko” nawiązywać będzie do narządu wzroku, dodatkowo wzbogacą go elementy ceramicznych płaskorzeźb. Prace powinny zakończyć się w maju.

- Mam nadzieję że dzięki muralom Sky Tower, charakterystyczny punkt Wrocławia, zyska nie tylko nowe, nietypowe, zaskakujące i barwne wnętrza, ale wpisze się również w mapę miejsc, które warto zobaczyć. Będzie to także kolejny powód do tego, by - po wizycie w naszym punkcie widokowym - turyści na dłużej zostali w naszym obiekcie - dodaje Agnieszka Solarz.

Źródło: Sky Tower

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764