logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streetboard: nowe nośniki OOH

  PR 03.12.2023, przeczytano 395 razy
ilustracjastrzałka

Na rynek właśnie wchodzi nowy rodzaj reklamy zwany StreetBoard. To innowacyjne tablice składające się z modułów o wymiarach 1,2 metra na 1,8 metra, które są zlokalizowane tuż obok odbiorców. Często są to chodniki, ścieżki rowerowe czy przejścia podziemne. StreetBoard dostępny jest w kilku wariantach składających się od jednego do trzech modułów, które mogą być w dowolny sposób zagospodarowane przez Reklamodawcę. Dlaczego tak dobrze sprawdza się w miastach do 200 tysięcy osób?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streetboard%3A-nowe-nosniki-ooh,402317,artykul.html

Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce nasycony jest różnymi formatami: od billboardów, po billdoory, aż do reklamy mobilnej w pojazdach komunikacji miejskiej czy pociągach. Mając na uwadze zmieniające się preferencje konsumentów, a także różne nośniki dostępne na rynku właśnie pojawił się nowy – StreetBoard.

Reklama jeszcze bliżej odbiorcy

StreetBoardy to innowacyjne nośniki reklamowe, które są odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku reklamowego w mniejszych miastach. Ich bliskie położenie w stosunku do odbiorcy zapewnia bezpośredni kontakt z reklamą i daje dużą widoczność przekazu reklamowego. Wspierając zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa, StreetBoardy stanowią ekonomiczne rozwiązanie, które pozwala na długoterminową inwestycję w reklamę, nie obciążając nadmiernie budżetu. To również możliwość dotarcia do nowych odbiorców dla ogólnopolskich reklamodawców, którzy pragną rozwijać swoje zasięgi w miastach średnich.

 - Cały czas obserwujemy rynek reklamowy w Polsce i weryfikujemy formy, które są najkorzystniejsze dla firm, ale i najbardziej skuteczne. Z naszych obserwacji wynika, że reklama powinna być blisko odbiorcy i przykuwać jego uwagę. Wprowadzone właśnie przez nas StreetBoardy to odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów. Oddaliśmy do dyspozycji nośniki reklamowe składające się z modułów w popularnym formacie 1,2x1,8m. Reklamodawca może wykorzystać jeden moduł lub wszystkie dostępne w ramach jednego nośnika eksponując np. różnorodne produkty na każdym z nich. Tak przygotowana powierzchnia pobudza do kreatywności i daje możliwość realizowania reklam z ciekawym i nietuzinowym przekazem – wyjaśnia Sylwia Krysik-Myśliwiec z OOH.pl.

Gdzie można znaleźć StreetBoardy? W miejscach o dużej liczbie przechodniów, takich jak ogrodzenia, elewacje budynków, przejścia podziemne, galerie handlowe czy stacje kolejowe. Dają one możliwość bezpośredniego kontaktu z reklamą.

Dlaczego StreetBoard są dobrym rozwiązaniem w mniejszych miastach?

StreetBoardy są idealnym rozwiązaniem dla mniejszych miast ze względu na ich efektywność i wysoką widoczność. W miejscowościach o ograniczonych przestrzeniach reklamowych, te kompaktowe tablice składające się z modułów o wymiarach 1,2x1,8 metra wyróżniają się i przyciągają uwagę przechodniów oraz kierowców. Ich bliskie położenie w stosunku do ścieżek pieszych i dróg zapewnia bezpośredni kontakt z odbiorcami, co sprawia, że przekaz reklamowy jest bardziej osobisty i interaktywny.

Nowy format reklamy out of home skupia się zarówno na potrzebach reklamodawcy, jak również na jego możliwościach. Naszym celem było udostępnienie formatu, który wygeneruje wysokie efekty przy stosunkowo niskim nakładzie na reklamę w danej lokalizacji i przekuje się na zadowalające ROI. Dzięki temu format Streetboard jest w zasięgu ręki zarówno lokalnych przedsiębiorców, jak i reklamodawców ogólnopolskich, którzy chcą powalczyć o wysokie zasięgi poza G8, bez konieczności istotnego zwiększania budżetów na reklamę out of home. Bliskość odbiorcy, łatwość rotacji komunikatów i niskie koszty zakupu, tym dokładnie cechują się stworzone przez nas Streetboardy – podkreśla Sylwia Krysik-Myśliwiec.

A jakie są plany firmy na najbliższe miesiące? Do końca tego roku planuje zamontować kilkaset tablic typu StreetBoard, zaś w 2024 roku stawia na rozwój nośników w całej Polsce na jeszcze większą skalę. OOH.pl jest zdania, że ta inwestycja pozwoli stworzyć nową kategorię reklamy out of home na polskim rynku.

Źródło: OOH.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764