Agencja Streetcom Polska wprowadza do oferty dwa nowe, pierwsze na polskim rynku narzędzia, rozwijając swoje kluczowe kompetencje w obszarze marketingu rekomendacji konsumenckich. Streetcom Deals jest dedykowane szczególnie produktom z obszaru e-commerce i markom ekskluzywnym. Brand Advocates wykorzystuje długofalowo potencjał najaktywniejszych ambasadorów marek.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, agencja wprowadza nowatorskie na polskim rynku narzędzia i wzbogaca ofertę o dwie nowe usługi.
Streetcom Deals umożliwia przeprowadzanie kampanii rekomendacji konsumenckich m.in. dla produktów z obszaru e-commerce i marek ekskluzywnych. Oferta jest odpowiednia dla usług i produktów, których z jakichś względów nie można nieodpłatnie przekazać odpowiednio szerokiej grupie konsumentów. Może dotyczyć również artykułów elektronicznych, nowinek technologicznych czy biżuterii. Eksperci uczestniczący w kampanii Streetcom Deals są wybierani zgodnie z grupą docelową, a jednocześnie akceptują zakup testowanego produktu na specjalnych warunkach. Kampania zawiera wszystkie zasady działania opartego na product seeding. Producent otrzymuje raport, wyniki badania i opinie uczestników oraz ich znajomych.
Streetcom Brand Advocates to usługa umożliwiająca kontynuowanie współpracy z najaktywniejszymi i najbardziej zaangażowanymi ambasadorami marek w dłuższej perspektywie. Wybierani są tutaj szczególnie aktywni, identyfikujący się z produktem uczestnicy wcześniejszych kampanii rekomendacji. Adwokaci marki są włączani w specjalne zadania i akcje wokół produktu bądź usługi, z którą się szczególnie identyfikują. Brand Advocates inspirują innych do zapoznania się z marką, której są pasjonatami. Jako świadomi użytkownicy umożliwiają prowadzenie długofalowych, pogłębionych badań konsumenckich. Usługa wykorzystuje i rozwija potencjał kampanii rekomendacji.
Oba narzędzia opierają się na współpracy z wyjątkową społecznością Ekspertów – konsumentów zarejestrowanych na www.streetcom.pl, którzy aktywnie komunikują się w świecie realnym i w sieci.
Źródło: Streetcom Polska