logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streetcom Deals i Brand Advocates: nowe produkty agencji

  PR 27.02.2013, przeczytano 698 razy

Agencja Streetcom Polska wprowadza do oferty dwa nowe, pierwsze na polskim rynku narzędzia, rozwijając swoje kluczowe kompetencje w obszarze marketingu rekomendacji konsumenckich. Streetcom Deals  jest dedykowane szczególnie produktom z obszaru e-commerce i markom ekskluzywnym. Brand Advocates wykorzystuje długofalowo potencjał najaktywniejszych ambasadorów marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streetcom-deals-i-brand-advocates%3A-nowe-produkty-agencji,18069,artykul.html

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, agencja wprowadza nowatorskie na polskim rynku narzędzia i wzbogaca ofertę o dwie nowe usługi.

Streetcom Deals umożliwia przeprowadzanie kampanii rekomendacji konsumenckich m.in. dla produktów z obszaru e-commerce i marek ekskluzywnych. Oferta jest odpowiednia dla usług i produktów, których z jakichś względów nie można nieodpłatnie przekazać odpowiednio szerokiej grupie konsumentów. Może dotyczyć również artykułów elektronicznych, nowinek technologicznych czy biżuterii. Eksperci uczestniczący w kampanii Streetcom Deals są wybierani zgodnie z grupą docelową, a jednocześnie akceptują zakup testowanego produktu na specjalnych warunkach. Kampania zawiera wszystkie zasady działania opartego na product seeding. Producent otrzymuje raport, wyniki badania i opinie uczestników oraz ich znajomych.

Streetcom Brand Advocates
to usługa umożliwiająca kontynuowanie współpracy z najaktywniejszymi i najbardziej zaangażowanymi ambasadorami marek w dłuższej perspektywie. Wybierani są tutaj szczególnie aktywni, identyfikujący się z produktem uczestnicy wcześniejszych kampanii rekomendacji. Adwokaci marki są włączani w specjalne zadania i akcje wokół produktu bądź usługi, z którą się szczególnie identyfikują. Brand Advocates inspirują innych do zapoznania się z marką, której są pasjonatami. Jako świadomi użytkownicy umożliwiają prowadzenie długofalowych, pogłębionych badań konsumenckich. Usługa wykorzystuje i rozwija potencjał kampanii rekomendacji.

Oba narzędzia opierają się na współpracy z wyjątkową społecznością Ekspertów – konsumentów zarejestrowanych na www.streetcom.pl, którzy aktywnie komunikują się w świecie realnym i w sieci.

Źródło: Streetcom Polska

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764