logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streetcom dla Eatyx

  PR 09.04.2024, przeczytano 528 razy
ilustracjastrzałka

Nowa marka na rynku polskim, eatyx Hyperfood, dołączyła do grona klientów Streetcom. Agencja realizuje kampanię influencer marketingową z wykorzystaniem nano i mikro influencerów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streetcom-dla-eatyx,403755,artykul.html

eatyx Hyperfood, to nowa kategoria zdrowych pełnowartościowych i nowoczesnych posiłków, które mogą zastąpić dowolne danie w ciągu dnia. Dostępne są one w różnych postaciach – posiłków na zimno, na ciepło, w płynie albo w formie batona.  

Streetcom został wybrany przez producenta ze względu na swoje ogromne doświadczenie w realizacji projektów seedingowych i działań z kategorii Influencer marketingu. Agencja odpowiada za rekrutację, koordynację współpracy z wybranymi do kampanii nano i mikro influencerami, a także projekt materiałów graficznych.  

Głównym celem realizowanych działań jest zbudowanie świadomości marki, trial oraz zachęcenie do zakupu nowych w kategorii hyperfood produktów. 

- Nasza agencja od lat specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów. Osiągamy wysoką skuteczność, dzięki dobrze przemyślanemu wykorzystaniu w tych działaniach nano i mikro influencerów. Cieszy nas, że kolejny klient to docenia i powierza wsparcie wprowadzenia marki na rynek – mówi Matylda Szymalska, CEO Streetcom Poland.  

Źródło: Streetcom Poland

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764