Do grona klientów Agencji Streetcom dołączył nowy klient z sektora bankowego. W ramach projektu agencja realizuje kampanię product seedingową pod hasłem „Nie czekaj z planami” dla pożyczek gotówkowych Raiffeisen Digital Bank. Głównym celem realizowanych działań jest zwiększenie świadomości marki wśród grup docelowych.
Agencja Streetcom przy tym projekcie odpowiada za przygotowanie kreacji, rekomendację najbardziej efektywnej mechaniki kampanii oraz rekrutację 500 nanoinfluencerów. Wszystkie działania mają na celu zwiększenie świadomości marki u grup docelowych i promocję pożyczek gotówkowych, które można dostać przez aplikację mobilną Raiffeisen Digital Bank.
Głównymi grupami docelowymi prowadzonych działań są: rodziny, single i małżeństwa zainteresowane pożyczką gotówkową na realizację planów, spełnienie swoich przyjemności lub dodatkowych potrzeb.
Kampania potrwa do końca września.
- Cieszy nas bardzo to, że skuteczność kampanii product seedingowych zaczynają doceniać również klienci z sektora bankowego – mówi Matylda Szymalska CEO Agencji Streetcom.
Źródło: Streetcom Poland