Streetcom Polska rozwija i jeszcze bardziej angażuje swoją społeczność poprzez specjalny program lojalnościowy Ekstra Ekspert. Agencja stworzyła również dział call center, dbając o jakość komunikacji ze społecznością i poziom aktywności uczestników kampanii.
Ponad 230 000 konsumentów w społeczności Streetcom bierze udział w programie Ekstra Ekspert. Jego celem jest rozwijanie interakcji i stałe uaktywnianie członków społeczności zarówno w ramach prowadzonych kampanii rekomendacji, jak i z okazji specjalnych akcji oraz wydarzeń realizowanych przez agencję. W ramach programu przyznawane są punkty za określone działania, jak np. wypełnianie ankiet, aktywność w mediach społecznościowych, zdanie testów wiedzy na temat marketingu rekomendacji i in. Dodatkowe działania, wskazane przez Streetcom, nagradzane są punktami premiowanymi. Program pozwala wyłonić najbardziej aktywnych i zaangażowanych ekspertów w różnych grupach konsumentów i daje możliwość lepszego oceniania ich aktywności. Ma to na celu stałe doskonalenie współpracy z konsumentami oraz monitorowanie działań każdego członka społeczności.
Streetcom stworzył również dział call center - komórkę odpowiedzialną za aktywne bieżące monitorowanie działań Ekspertów i wspieranie kampanii marketingowych. Celem działu jest stałe polepszanie jakości komunikacji agencji z członkami społeczności i dbałość o relacje z nimi, a w konsekwencji podwyższanie efektywności kampanii. Komórka podlega działowi komunikacji, zarządzanemu przez Iwonę Gniedziejko, Dyrektora ds. PR i Promocji.
Źródło: Streetcom Polska