logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streetcom inwestuje w aktywności uczestników kampanii

  PR 26.03.2013, przeczytano 1973 razy

Streetcom Polska rozwija i jeszcze bardziej angażuje swoją społeczność poprzez specjalny program lojalnościowy Ekstra Ekspert. Agencja stworzyła również dział call center, dbając o jakość komunikacji ze społecznością i poziom aktywności uczestników kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streetcom-inwestuje-w-aktywnosci-uczestnikow-kampanii,18294,artykul.html

Ponad 230 000 konsumentów w społeczności Streetcom bierze udział w programie Ekstra Ekspert. Jego celem jest rozwijanie interakcji i stałe uaktywnianie członków społeczności zarówno w ramach prowadzonych kampanii rekomendacji, jak i z okazji specjalnych akcji oraz wydarzeń realizowanych przez agencję. W ramach programu przyznawane są punkty za określone działania, jak np. wypełnianie ankiet, aktywność w mediach społecznościowych, zdanie testów wiedzy na temat marketingu rekomendacji i in. Dodatkowe działania, wskazane przez Streetcom, nagradzane są punktami premiowanymi. Program pozwala wyłonić najbardziej aktywnych i zaangażowanych ekspertów w różnych grupach konsumentów i daje możliwość lepszego oceniania ich aktywności. Ma to na celu stałe doskonalenie współpracy z konsumentami oraz monitorowanie działań każdego członka społeczności.

Streetcom stworzył również dział call center - komórkę odpowiedzialną za aktywne bieżące monitorowanie działań Ekspertów i wspieranie kampanii marketingowych. Celem działu jest stałe polepszanie jakości komunikacji agencji z członkami społeczności i dbałość o relacje z nimi, a w konsekwencji podwyższanie efektywności kampanii. Komórka podlega działowi komunikacji, zarządzanemu przez Iwonę Gniedziejko, Dyrektora ds. PR i Promocji.

Źródło: Streetcom Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764