logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streetcom kupuje Hash.fm

  PR 06.08.2020, przeczytano 209 razy

Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w spółce Hash.fm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streetcom-kupuje-hash.fm,388016,artykul.html

Hash.fm jest właścicielem dwóch brandów: Fameshop – pierwszego sklepu dla influencerów, posiadającego kilkunastotysięczną bazę mikro influencerów i Hash.fm – pierwszej na rynku platformy dla influencerów. Agencja Streetcom nabyła udziały w sierpniu 2020 r., ale przejęcie struktur i prowadzenie projektów dla klientów zaczęto realizować już w marcu.

W efekcie akwizycji agencja zarządza markami handlowymi: Streetcom, InStars, Fameshop i Hash.fm. Streetcom to kampanie digitalowe 360°, e-sampling, obsługa social mediów i kampanie seedingowe, wykorzystujące półmilionową społeczność Streetcom. Marka InStars - szybkie i celowe generowanie opinii (marka powstała pod koniec ub.r.). Fameshop - budowanie jakościowego contentu w oparciu o micro i macro influencerów, a Hash.fm to pierwsza w Polsce platforma dla influencerów. Rozwój Streetcom jest zgodny ze strategią firmy, czyli kompleksowe działania 360° z zakresu experience i influnecer marketingu we wszystkich segmentach rynku oraz kreacja i realizacja kampanii w digitalu ze szczególnym uwzględnieniem social mediów.

- Rozbudowa usług Streetcom, poprzez przejęcie Hash.fm oraz stworzenie w 2019 r. dodatkowej marki InStars to odpowiedzieć na obecne potrzeby rynku. Klienci oczekują kompleksowości, ale też punktowego i szybkiego reagowania na ich potrzeby – mówi Matylda Szymalska, prezes zarządu / CEO Streetcom. Zasoby Hash.fm są komplementarne do naszych i w interesujący sposób poszerzają kompetencje Streetcom. Generowanie opinii w InStars czy budowanie szybkiego contentu poprzez Fameshop jesteś w stanie uruchomić w ciągu kilku, kilkunastu dni. Duże kompleksowe realizacje w ramach Streetcom, jak e-sampligu czy seedingu, wymagają większego nakładu czasu, ale też inne są ich założenia i cele. Wszystkie te elementy, w połączeniu z obsługą social mediów, dają klientom kompleksowość działań – dodaje Matylda Szymalska.

Dzięki przejęciu agencja Streetcom rozszerzyła swoje portfolio o dodatkowych klientów. Obecnie realizowane są kampanie łączące zasoby firmy, wykorzystujące zarówno Streetcom jak i Hash.fm. Dodatkowo, w 2020 r. w wyniku działań pro sprzedażowych i przetargów do klientów agencji Streetcom dołączyli m.in. Philips, Aldi, Henkel i Dulux.

Źródło: Streetcom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764