logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streetcom kupuje Hash.fm

  PR 06.08.2020, przeczytano 660 razy

Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w spółce Hash.fm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streetcom-kupuje-hash.fm,388016,artykul.html

Hash.fm jest właścicielem dwóch brandów: Fameshop – pierwszego sklepu dla influencerów, posiadającego kilkunastotysięczną bazę mikro influencerów i Hash.fm – pierwszej na rynku platformy dla influencerów. Agencja Streetcom nabyła udziały w sierpniu 2020 r., ale przejęcie struktur i prowadzenie projektów dla klientów zaczęto realizować już w marcu.

W efekcie akwizycji agencja zarządza markami handlowymi: Streetcom, InStars, Fameshop i Hash.fm. Streetcom to kampanie digitalowe 360°, e-sampling, obsługa social mediów i kampanie seedingowe, wykorzystujące półmilionową społeczność Streetcom. Marka InStars - szybkie i celowe generowanie opinii (marka powstała pod koniec ub.r.). Fameshop - budowanie jakościowego contentu w oparciu o micro i macro influencerów, a Hash.fm to pierwsza w Polsce platforma dla influencerów. Rozwój Streetcom jest zgodny ze strategią firmy, czyli kompleksowe działania 360° z zakresu experience i influnecer marketingu we wszystkich segmentach rynku oraz kreacja i realizacja kampanii w digitalu ze szczególnym uwzględnieniem social mediów.

- Rozbudowa usług Streetcom, poprzez przejęcie Hash.fm oraz stworzenie w 2019 r. dodatkowej marki InStars to odpowiedzieć na obecne potrzeby rynku. Klienci oczekują kompleksowości, ale też punktowego i szybkiego reagowania na ich potrzeby – mówi Matylda Szymalska, prezes zarządu / CEO Streetcom. Zasoby Hash.fm są komplementarne do naszych i w interesujący sposób poszerzają kompetencje Streetcom. Generowanie opinii w InStars czy budowanie szybkiego contentu poprzez Fameshop jesteś w stanie uruchomić w ciągu kilku, kilkunastu dni. Duże kompleksowe realizacje w ramach Streetcom, jak e-sampligu czy seedingu, wymagają większego nakładu czasu, ale też inne są ich założenia i cele. Wszystkie te elementy, w połączeniu z obsługą social mediów, dają klientom kompleksowość działań – dodaje Matylda Szymalska.

Dzięki przejęciu agencja Streetcom rozszerzyła swoje portfolio o dodatkowych klientów. Obecnie realizowane są kampanie łączące zasoby firmy, wykorzystujące zarówno Streetcom jak i Hash.fm. Dodatkowo, w 2020 r. w wyniku działań pro sprzedażowych i przetargów do klientów agencji Streetcom dołączyli m.in. Philips, Aldi, Henkel i Dulux.

Źródło: Streetcom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta.pl i Polscy Łowcy Burz: alerty pogodowe dla czytelników
Gazeta.pl rozpoczyna w wakacje współpracę ze specjalistami ze Stowarzyszenia Skywarn Polska znanymi jako Polscy Łowcy Burz. Eksperci od ekstremalnych zjawisk pogodowych przygotują alerty pogodowe, związane m.in. z frontami burzowymi. To przełom w branży medialnej w podejściu do użytkowników i troski o ich bezpieczeństwo latem. 
TVP, PZPN i Betclic planują transmisje rozgrywek piłkarskich
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłaszają plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez 3 lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. Wszystkie transmisje będą dostępne za darmo w kanałach...
Programy informacyjne TVP na podium. „Pytanie na śniadanie” zyskuje widzów
W poniedziałek, 8 lipca programy informacyjne Telewizji Polskiej – „19.30” i „Teleexpress” znalazły się wśród najliczniej oglądanych tytułów dnia. W lipcu rośnie widownia „Pytania na śniadanie” nadawanego codziennego rano w Dwójce. W TOP10 programów dnia aż 6 pozycji należało do TVP.
TVP zawiadamia Prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że w dniu 8 lipca 2024 roku złożyła do Prokuratury Okręgowej w Warszawie zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa wyrządzenia szkody w obrocie gospodarczym, oszustwa oraz fałszerstwa faktur przez byłą dyrektor TVP i inne osoby pełniące funkcje kierownicze oraz współpracujące z TVP S.A. w likwidacji.
Podcast „WojewódzkiKędzierski” w wakacyjnej odsłonie
W najbliższy poniedziałek 15 lipca o godzinie 20:00 na stronie głównej Onetu, w Onet Audio, na kanale YouTube „WojewódzkiKędzierski” oraz na popularnych platformach podcastowych ruszy specjalne wakacyjne wydanie podcastu „WojewódzkiKędzierski”. Prowadzący Kuba Wojewódzki i Piotr Kędzierski przenieśli swoje studio podcastowe do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764