Wyspecjalizowana we wprowadzaniu nowych produktów na rynek agencja Streetcom odpowiada za kampanie influencer marketingową dla nowej linii herbat marki Big-Active, której właścicielem jest Herbapol Lublin S.A.. Głównym celem realizowanych działań jest zbudowanie świadomości oferty marki Big-Active w nowych segmentach produktowych.
Marka Big-Active stworzyła nową linię naparów herbaciano-ziołowych, inspirowanych podróżami do różnych zakątków świata. Każdy z trzech nowych egzotycznych smaków: Rooibos z pomarańczą i wanilią, Yerba Mate z limonką i trawą cytrynową, Matcha z zieloną herbatą i limonką, przenoszą każdego, kto ich spróbuje w inspirujące zakątki kuli ziemskiej.
Rekomendacja influencerów do współpracy, a także kreacja i koordynacja całej komunikacji wokół nowej linii produktów z logo Big-Active to główne zadania zespołu agencji Streetcom. Celem kampanii influencer marketingowej jest wzmacnianie świadomości nowej oferty marki Big-Active oraz komunikowanie połączenia przyjemnego smaku z wygodą zaparzania.
Projekt trafił do agencji w wyniku przetargu.
Źródło: Streetcom