Agencja Streetcom specjalizująca się we wprowadzaniu nowych produktów na rynek wygrała przetarg na realizację projektu dla wysokiej jakości karm dla psów Purina ProPlan DOG OptiDigest (Nestlé). Współpraca obejmuje realizację kampanii product seeding oraz działania z zakresu Influencer Marketingu. To kolejny projekt Streetcomu dla producenta.
Karma PURINA PRO PLAN OPTIDIGEST to jeden z 6 wariantów w ramach linii wysokiej jakości karm dla psów PURINA PRO PLAN DOG. Każdy z wariantów pomaga zapewnić ukierunkowane korzyści m.in. wysoką strawność i wysoką przyswajalność składników odżywczych, dzięki którym wspiera naturalne mechanizmy obronne i długotrwałe zdrowie zwierząt. Karmy PURINA PRO PLAN DOG wspierają opiekunów psów w trosce o zdrowie czworonogów niezależnie od ich rasy, wieku i wielkości.
Głównym celem realizowanych wspólnie z agencją Streetcom działań jest zapoznanie konsumentów z portfolio wysokiej jakości karm dla psów PURINA PRO PLAN DOG, a także zwiększenie świadomości oraz rozpoznawalności marki w segmencie karm suchych super premium dla psów. Efektem kampanii o charakterze edukacyjnym w zakresie żywienia dorosłych psów małych i miniaturowych – ma być wzrost rekomendacji PURINA PRO PLAN DOG wśród posiadaczy zdrowych psów (ww., bez poważnych zdrowotnych dolegliwości).
Streetcom odpowiada za przygotowanie kampanii, strategię działań, dobór i selekcję nano oraz mikro influencerów, a także kreację i produkcję materiałów.
Kampania rozpocznie się we wrześniu i potrwa do końca października br.
Źródło: Streetcom