Agencja Streetcom zrealizuje wakacyjną odsłonę kampanii dla operatora miejskich hulajnóg – firmy TIER. Streetcom odpowiada za przygotowanie działań z obszaru Influencer Marketingu, których strategicznym elementem jest współpraca z Make Life Harder.
Marka TIER zaistniała w Polsce w 2021 roku i od razu postawiła na edukacje konsumentów w kierunku bezpieczeństwa, jak i szczerzenie wiedzy o obowiązujących zasadach ruchu. Dodatkowo od początku podkreślała wysoką jakość swoich pojazdów oraz ich unikalne wyposażenie, jakim jest np. uchwyt na telefon czy dwa hamulce. Hulajnogi TIER posiadają, wymienne baterie, dzięki czemu nie trzeba ich przewozić za każdym razem do magazynu, aby ładować akumulator, wszystko wykonywane jest na miejscu bez zbędnej emisji CO2. Dzięki temu klienci mogą korzystać z hulajnóg TIER praktycznie bez ograniczeń – bo nie wymagają one przewożenia i ładowania w magazynach.
Agencja Streetcom w ramach wakacyjnej odsłony kampanii influencer marketingu zaplanowała działania uwzględniające wszystkie grupy influencerów: nano influenerów (product seeding), micro influencerów (FameShop) oraz dedykowany cykl aktywności z Make Life Harder. Przez cały czerwiec na koncie MLH będą publikowane oryginalne, autorskie filmy zachęcające do korzystania z hulajnóg TIER w unikalnym stylu, do którego przyzwyczajeni są obserwatorzy konta. Współpraca z influencerem jest częścią kampanii „Poruszaj się jak zwierze. Jedź TIER”, w której marka zwraca uwagę na „ekologiczne” zachowania niektórych zwierząt i zachęca do wprowadzania zrównoważonych rozwiązań do swojego codziennego życia. (screeny z pierwszego filmu znajdą Państwo w załącznikach).
Główne cele prowadzonych przez agencje działań to zwiększenie świadomości istnienia produktu oraz zasad bezpieczeństwa, a także zwiększenie ilości przejazdów hulajnogami TIER oraz wyeksponowanie przewag konkurencyjnych produktu operatora.
Źródło: Streetcom