logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streetcom ponownie dla Tier

  PR 14.06.2022, przeczytano 1300 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Streetcom zrealizuje wakacyjną odsłonę kampanii dla operatora miejskich hulajnóg – firmy TIER. Streetcom odpowiada za przygotowanie działań z obszaru Influencer Marketingu, których strategicznym elementem jest współpraca z Make Life Harder.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streetcom-ponownie-dla-tier,396262,artykul.html

Marka TIER zaistniała w Polsce w 2021 roku i od razu postawiła na edukacje konsumentów w kierunku bezpieczeństwa, jak i szczerzenie wiedzy o obowiązujących zasadach ruchu. Dodatkowo od początku podkreślała wysoką jakość swoich pojazdów oraz ich unikalne wyposażenie, jakim jest np. uchwyt na telefon czy dwa hamulce. Hulajnogi TIER posiadają, wymienne baterie, dzięki czemu nie trzeba ich przewozić za każdym razem do magazynu, aby ładować akumulator, wszystko wykonywane jest na miejscu bez zbędnej emisji CO2. Dzięki temu klienci mogą korzystać z hulajnóg TIER praktycznie bez ograniczeń – bo nie wymagają one przewożenia i ładowania w magazynach.  

Agencja Streetcom w ramach wakacyjnej odsłony kampanii influencer marketingu zaplanowała działania uwzględniające wszystkie grupy influencerów: nano influenerów (product seeding), micro influencerów (FameShop) oraz dedykowany cykl aktywności z Make Life Harder. Przez cały czerwiec na koncie MLH będą publikowane oryginalne, autorskie filmy zachęcające do korzystania z hulajnóg TIER w unikalnym stylu, do którego przyzwyczajeni są obserwatorzy konta. Współpraca z influencerem jest częścią kampanii „Poruszaj się jak zwierze. Jedź TIER”, w której marka zwraca uwagę na „ekologiczne” zachowania niektórych zwierząt i zachęca do wprowadzania zrównoważonych rozwiązań do swojego codziennego życia. (screeny z pierwszego filmu znajdą Państwo w załącznikach).

Główne cele prowadzonych przez agencje działań to zwiększenie świadomości istnienia produktu oraz zasad bezpieczeństwa, a także zwiększenie ilości przejazdów hulajnogami TIER oraz wyeksponowanie przewag konkurencyjnych produktu operatora.

ilustracjastrzałka

Źródło: Streetcom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764