logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Streetcom z kampanią influencerską pizzy Feliciana Dr. Oetkera

  PR 02.06.2023, przeczytano 666 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Streetcom została wybrana do  realizacji działań z zakresu Influencer Marketingu. Agencja przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-streetcom-z-kampania-influencerska-pizzy-feliciana-dr.-oetkera,400267,artykul.html

Pizze Feliciana Dr. Oetkera to mrożone pizze na cienkim, chrupiącym cieście, z dodatkami we włoskim stylu. Produkowane są bez dodatku wzmacniaczy smaków i barwników. Konsumenci doceniają wspaniały smak i dostępność pizzy Feliciana (którą zawsze można mieć pod ręką w zamrażalniku lub nabyć w pobliskim sklepie). Istotna jest również wygoda przygotowania (pizzę Feliciana przygotowuje się w piekarniku  w zaledwie kilkanaście minut).

Agencja Streetcom opracowała działania influencer marketingowe, których głównym celem jest budowa świadomości oraz wsparcie ongoingowej komunikacji marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera, dzięki regularnym publikacjom mikorinfluencerów wybranych do kampanii. Agencja odpowiada za rekrutację influencerów do współpracy, koordynację i egzekucję zaplanowanych w ramach kampanii działań.

Kampania zakończy się w czerwcu br.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764