logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Streetcom wspiera rebranding past Wawrzyńca kampanią influencer marketingową

  PR 23.03.2023, przeczytano 853 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Stanowi ona jeden z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca. Celem prowadzonej kampanii jest wsparcie promocyjne dla zmienionego pozycjonowania, a także zwiększenie świadomości oferty past warzywnych oraz promocja ich jako smacznych, wartościowych, dodatków do różnego rodzaju potraw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-streetcom-wspiera-rebranding-past-wawrzynca-kampania-influencer-marketingowa,399382,artykul.html

Pasty warzywne Wawrzyniec, to propozycja w portfolio producenta, kierowana do świadomych konsumentów, którzy chcą wprowadzić do swojej diety więcej warzyw i urozmaicenia.

Dostępne w kilkunastu oryginalnych smakach pasty warzywne Wawrzyniec - produkowane są w 100% z surowców pochodzenia naturalnego. „W tym tkwi smak!” to nowe hasło marki po zmianie strategii, które ma za zadanie podkreślać fakt, że wyjątkowo pyszny smak past warzywnych Wawrzyniec to zasługa dodatków i/lub sposobu przygotowania warzyw. To sprawiają, że popularne warzywa (np. burak, papryka, cukinia) nabierają zupełnie nowego smaku.

Zadaniem agencji Streetcom jest rekomendacja i rekrutacja influencerów do prowadzonej dla Wawrzyńca kampanii, a także koordynacja związanych z nią działań. W kampanii biorą udział dwie kategorie influencerów: makro i mikro influencerzy, działający na dwóch platformach Instagramie oraz TikToku. Celem prowadzonych działań jest wsparcie re pozycjonowania, a także zwiększanie świadomości istnienia możliwości, jakie dają w codziennej kuchni pasty warzywne Wawrzyniec oraz zachęcenie konsumentów, by korzystali z produktów Wawrzyńca, do tworzenia nowych potraw i smaków w swojej kuchni.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764