logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streetcom wspiera wprowadzenie nowego produktu z portfolio S.C. Johnson

  PR 16.06.2023, przeczytano 845 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Streetcom na drodze rekomendacji została wybrana do wsparcia wprowadzenia na rynek nowości S.C. Johnson Glade® Aromatherapy. Streetcom przygotował i zrealizuje  kampanię influencer marketingową w oparciu o nano i micro infulencerów - dla nowych kompozycji patyczków zapachowych oraz świecy z oferty S.C. Johnson Glade® Aromatherapy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streetcom-wspiera-wprowadzenie-nowego-produktu-z-portfolio-s.c.-johnson,400389,artykul.html

Streetcom w ramach prowadzonej kampanii odpowiada za wsparcie wprowadzenia na rynek nowości w porfolio S.C. Johnson Glade Aromatherapy patyczków zapachowych o zapachu Rozmaryn + Jagoda Jałowca oraz świecy Calm Mind. W portfolio S.C. Johnson Glade Aromatherapy znajdziemy także inne warianty patyczków zapachowych: GLADE Aromatherapy Calm mind 80ml bergamotka i trawa cytrynowa, GLADE Aromatherapy Calm mind 80ml lawenda i drzewo sandałowe oraz GLADE Aromatherapy Calm mind 80ml pomarańcza i kwiat neroli.

Zespół Streetcom przygotował strategię działań dla wybranych i zrekrutowanych do udziału w kampanii dla S.C. Johnson Glade Aromatherapy nano i mikro influencerów. Po stronie Streetcomu jest także koordynacja i nadzór merytoryczny nad realizowanymi działaniami. Głównym celem prowadzonej kampanii jest edukacja, ale także generowanie wiarygodnych i jakościowych opinii, budowa świadomości nowego produktu, trial oraz uzyskanie zasięgu online, zasięgu offline

ilustracjastrzałka

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konferencja Muzeum Jutra. Nowe technologie
14 i 15 listopada Fundacja Scena Jutra wspólnie z Zamkiem Królewskim w Warszawie i Politechniką Warszawską zapraszają na konferencję „Muzeum Jutra. Nowe technologie w muzeach – perspektywy i wyzwania”. Wydarzenie zgromadzi wybitnych specjalistów z Polski i zagranicy, którzy zajmują się wykorzystaniem nowych technologii w muzeach i...
Provident wybrał agencję Plej
Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni,...
Bridgestone i manekin Jan wspierają bezpieczne poruszanie się
W okolicach Posnanii pojawił się w piątek nietypowy gość. Żółta, widoczna z daleka postać czekała na przechodniów, by wręczać im materiały edukacyjne i elementy odblaskowe poprawiające widoczność. Manekin testowy Jan, bo o nim mowa, przyjechał prosto z Fabryki Bridgestone Poznań, by wspierać mieszkańców Poznania w bezpiecznym poruszaniu się po...
David Beckham w kampanii marki Ninja
SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w...
7. Targi Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” w Krakowie
Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764