Agencja Streetcom na drodze rekomendacji została wybrana do wsparcia wprowadzenia na rynek nowości S.C. Johnson Glade® Aromatherapy. Streetcom przygotował i zrealizuje kampanię influencer marketingową w oparciu o nano i micro infulencerów - dla nowych kompozycji patyczków zapachowych oraz świecy z oferty S.C. Johnson Glade® Aromatherapy.
Streetcom w ramach prowadzonej kampanii odpowiada za wsparcie wprowadzenia na rynek nowości w porfolio S.C. Johnson Glade Aromatherapy patyczków zapachowych o zapachu Rozmaryn + Jagoda Jałowca oraz świecy Calm Mind. W portfolio S.C. Johnson Glade Aromatherapy znajdziemy także inne warianty patyczków zapachowych: GLADE Aromatherapy Calm mind 80ml bergamotka i trawa cytrynowa, GLADE Aromatherapy Calm mind 80ml lawenda i drzewo sandałowe oraz GLADE Aromatherapy Calm mind 80ml pomarańcza i kwiat neroli.
Zespół Streetcom przygotował strategię działań dla wybranych i zrekrutowanych do udziału w kampanii dla S.C. Johnson Glade Aromatherapy nano i mikro influencerów. Po stronie Streetcomu jest także koordynacja i nadzór merytoryczny nad realizowanymi działaniami. Głównym celem prowadzonej kampanii jest edukacja, ale także generowanie wiarygodnych i jakościowych opinii, budowa świadomości nowego produktu, trial oraz uzyskanie zasięgu online, zasięgu offline
Źródło: Streetcom