logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips

  PR 27.03.2024, przeczytano 678 razy
ilustracja

Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streetcom-z-kampania-influencer-marketingowa-dla-philips,403632,artykul.html

Versuni z linią Philips OVI dołączyły do klientów Streetcom

Linia Philips OVI to nowa kategoria urządzeń typu AirFryer, które pozwalają piec, smażyć, grillować, dusić, gotować, suszyć, rozmrażać i wiele innych, a wszystko to w zdrowszej wersji, bo przy użyciu minimalnej ilości tłuszczu. To oferta dla nowoczesnych, świadomych i ceniących efektywność, także w kuchni konsumentów. Ogromną zaletą urządzeń jest ich kompaktowy rozmiar i funkcje, które zastępują tradycyjny piekarnik oraz patelnię, a nawet mikrofalówkę.

Agencja Streetcom odpowiada za rekrutację, komunikację i koordynację współpracy z influencerami w ramach kampanii prowadzonej dla urządzeń typu AirFryer z linii Philips OVI. Wyselekcjonowani do współpracy nano influencerzy mają za zadanie wyeksponowanie zalet nowoczesnego urządzenia oraz zachęcenie konsumentów do zmian w stylu gotowania i życia.

- Nasze unikalne podejście do realizacji kampanii Influencer marketingowych z zaangażowaniem nano influencerów przynosi wyjątkowe efekty dla klientów. Cieszymy się, że kolejna marka zdecydowała się na wykorzystanie tego typu działań w swoim marketing mix – mówi Matylda Szymalska, CEO Streetcom.

Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764