Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Versuni z linią Philips OVI dołączyły do klientów Streetcom
Linia Philips OVI to nowa kategoria urządzeń typu AirFryer, które pozwalają piec, smażyć, grillować, dusić, gotować, suszyć, rozmrażać i wiele innych, a wszystko to w zdrowszej wersji, bo przy użyciu minimalnej ilości tłuszczu. To oferta dla nowoczesnych, świadomych i ceniących efektywność, także w kuchni konsumentów. Ogromną zaletą urządzeń jest ich kompaktowy rozmiar i funkcje, które zastępują tradycyjny piekarnik oraz patelnię, a nawet mikrofalówkę.
Agencja Streetcom odpowiada za rekrutację, komunikację i koordynację współpracy z influencerami w ramach kampanii prowadzonej dla urządzeń typu AirFryer z linii Philips OVI. Wyselekcjonowani do współpracy nano influencerzy mają za zadanie wyeksponowanie zalet nowoczesnego urządzenia oraz zachęcenie konsumentów do zmian w stylu gotowania i życia.
- Nasze unikalne podejście do realizacji kampanii Influencer marketingowych z zaangażowaniem nano influencerów przynosi wyjątkowe efekty dla klientów. Cieszymy się, że kolejna marka zdecydowała się na wykorzystanie tego typu działań w swoim marketing mix – mówi Matylda Szymalska, CEO Streetcom.
Kampania potrwa do końca kwietnia br.
Źródło: Streetcom