logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streetwearowa aktywacja Technics

  PR 21.11.2024, przeczytano 454 razy
ilustracjastrzałka

Technics nawiązał współpracę z warszawskim OSOM Studios oraz polską marką streetwearową Neige. Efektem tej niecodziennej kooperacji jest limitowana kolekcja bluz, które są czymś więcej niż zwykłym elementem ubioru – stanowią manifest stylu, łączącego doskonałość dźwięku z ponadczasowym charakterem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streetwearowa-aktywacja-technics,406558,artykul.html

Technics tto marka, która chce łączyć technologię dostarczającą głębokie emocje z nieprzemijającym designem. Właśnie te wartości zostały uchwycone w nowym projekcie.

Za unikalny design bluz odpowiada OSOM Studios, które powiązało estetykę Technics z kreatywnością OSOM. Każdy detal został starannie przemyślany, by odzwierciedlać DNA marki – prostotę, elegancję i funkcjonalność, wzbogacone o odważne, współczesne akcenty.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wykonanie bluz powierzono polskiemu producentowi odzieży streetwearowej Neige. To, co łączy te marki, to przede wszystkim dbałość o szczegóły, precyzja i wyjątkowy charakter produktów. Technics od dekad jest odpowiednikiem najwyższej jakości dźwięku, oferując doskonałe rozwiązania technologiczne dla wymagających audiofilów. Neige natomiast tworzy unikalne, minimalistyczne projekty odzieżowe, które wykraczają poza klasyczny streetwear, wprowadzając nowe, wysmakowane detale konstrukcyjne. Produkty Technics i kolekcje Neige są wynikiem przemyślanego procesu tworzenia.

Limitowana bluza Technics będzie dostępna w sprzedaży indywidualnej przez jeden weekend 22 - 24 listopada. 

Źródło: Technics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

I naprawdę nie było czegoś lepszego?

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764