logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strefa „Be Creative!” na Festiwaldruku.pl w nowej odsłonie

   22.02.2017, przeczytano 601 razy
ilustracjastrzałka

Zeszłoroczna strefa Be Creative! okazała się targowym „strzałem w dziesiątkę”. Podczas wrześniowego FestiwalDruku.pl w hali wejściowej zaprezentowano wystawę kreatywnych realizacji drukarskim. W tym roku organizator zaprosił uczestników do konkursu „Kreatywni w druku!”, z którego zwycięskie realizacje uzupełnią przestrzeń Be Creative!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strefa-_be-creative%21_-na-festiwaldruku.pl-w-nowej-odslonie,31559,artykul.html

Personalizacja druku pozwala tworzyć indywidualne realizacje pod kątem konkretnego odbiorcy. Daje to ogromne możliwości nie tylko branży reklamowej, ale także w aranżacji wnętrz, architekturze czy branży retail.

- Indywidualizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych złożyły się na interesującą wystawę ukazującą szerokie możliwości wykorzystania druku. Możliwości i rozwiązania zaprezentowały nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print. Odwiedzający mogli zobaczyć oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży OOH magazine, organizatora targów.

W tym roku organizator zaprosił drukarnie i agencje reklamowe do konkursu „Kreatywni w druku!”, w którym można wykazać się właśnie kreatywnym podejściem do druku i wygrać cenne, nagrody, w tym, profesjonalny monitor graficzny marki EIZO. Zwycięskie prace uzupełnią w tym roku strefę Be Creative!

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764