logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strefa Be Creative! na wrześniowych targach Festiwaldruku.pl

   15.07.2016, przeczytano 828 razy
ilustracjastrzałka

Personalizacja druku pozwala tworzyć indywidualne realizacje pod kątem konkretnego odbiorcy. Daje to ogromne możliwości nie tylko branży reklamowej, ale także w aranżacji wnętrz, architekturze czy branży retail. Podczas wrześniowej imprezy w hali wejściowej targów zostanie zaprezentowana specjalna strefa poświęcona właśnie kreatywnym realizacjom drukarskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strefa-be-creative%21-na-wrzesniowych-targach-festiwaldruku.pl,29296,artykul.html

Specjalna strefa prezentująca najciekawsze prace branżowe to miejsce, w którym będzie można zapoznać się z najnowszymi trendami w druku. Zaprezentowane zostaną personalizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych. Odwiedzający będą mogli zobaczyć oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz.

Możliwości i rozwiązania zaprezentują nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print.

Targi reklamy i poligrafii – FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl, zostały podzielone w tym roku na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Ponad 250 wystawców zaprezentuje szeroką ofertę produktową: od gadżetów reklamowych, przez materiały POS, opakowania, na mediach i maszynach kończąc.

FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl odbywa się 7-8 września br. w EXPO XXI w Warszawie. Organizatorem targów jest OOH magazine. Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Benq SW270C Photovue – fotograficzny monitor IPS z HDR
BenQ Wprowadził na polski rynek kolejny monitor z rodziny PhotoVue przeznaczonej dla fotografów – 27 calowy SW270C. Wyposażony w Uniformity Technology monitor równomiernie na całym ekranie wyświetla doskonałe kolory, zapewniając 99% zgodność z paletą Adobe RGB i 97% z paletą DCI-P3. Gniazdo USB-C ułatwia połącznie notebooka z monitorem za pomocą jednego tylko kabla...
Podróbki zdominowały rynek materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Firma HP przedstawiła wnioski z sondażu przeprowadzonego na zlecenie amerykańskiego producenta przez agencję badawczą Harris Interactive. Zgodnie z wynikami analizy, ryzyko zakupu podrobionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest dziś wyższe, niż kiedykolwiek przedtem.
Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej...
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o zaletach aplikacji mobilnej, nawiązując do prędkości, z jaką poruszają się kitesurferzy.
Sony: koncentrator USB z czytnikiem kart SD/microSD UHS-II
Firma Sony poinformowała o wprowadzeniu do oferty kolejnego produktu, który ułatwi użytkownikom profesjonalnym szybką, niezawodną i wydajną pracę. MRW-S3 to najszybszy na świecie czytnik kart SD/microSD UHS-II oraz koncentrator USB. Urządzenie wyposażono w złącza USB 3.1 Gen 2 i technologię zasilania USB PD (USB Power Delivery) przy mocy do 100 W. Przewidziano też możliwość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764