Pepco to znana w całej europie sieć sklepów oferująca setki różnorodnych produktów. Pod koniec pierwszego kwartału br. marka ogłosiła (jeszcze) większe rozszerzenie oferty oraz eksperymentalnie zaprezentowała odświeżony wygląd wrocławskich sklepów. Z tej okazji postanowiła dać się poznać konsumentom na nowo - organizując aktywację w centrum handlowym “Aleja Bielany” we Wrocławiu, za której realizację odpowiadała endorfina events.
W obliczu wprowadzanych testowo zmian, marka Pepco na nowo chciała odkryć i przybliżyć Klientom świat swoich różnorodnych produktów – w jak najbardziej możliwie niestandardowej formie. Tak powstała “Strefa Odkryć” od Pepco. Przeprowadzona akcja promocyjna nawiązywała do eksperymentalnej oprawy wizualnej sklepów, logo marki i layoutu sklepów umożliwiającego jeszcze bardziej komfortowe i intuicyjne zakupy.
“Strefa Odkryć” - z zewnątrz minimalistyczna, symetryczna bryła nie zdradzająca sobą zbyt wiele. Wiele kryło się jednak wewnątrz - po zajrzeniu do środka i skorzystaniu z interaktywnych funkcji ukrytych w przedmiotach, goście mieli okazję przenieść się do świata marki podczas emisji materiałów, wyświetlanych na ścianach strefy. Po wyjściu z zaaranżowanej przestrzeni goście zachęcani byli, przez hostessy, do dodatkowej gry - quizu dot. produktów marki oraz dostawali drobny podarunek.
Koncepcję wydarzenia wymyślił i opracował team agencji reklamowej Grey Polska endorfina events odpowiadała za realizację projektu “Przestrzeni Odkryć Pepco’ – stworzenie strefy, egzekucję i koordynację działań towarzyszących aktywacji.
- Projekt, który stworzyliśmy dla marki Pepco wykorzystał w najlepszy sposób możliwości multimediów i technologii. Cieszymy się, że mamy okazję pracować z odważnymi markami, które nie boją się sięgać po niestandardowe rozwiązania. Dzisiejszy rynek eventów, ale także konsumenci wymagają innowacyjnego podejścia i z pewnością wraz z marką Pepco i agencją Grey odpowiedzieliśmy na te potrzeby. - mówi Dagmara Berka-Kochańska, event directorka w endorfina events.
“Przestrzeń Odkryć Pepco” dostępna była dla gości CH Alei Bielany przez 2 tygodnie, od 1 do 14 dnia marca. Działania we Wrocławiu były testem marki do podjętych zmian w działaniach wizerunkowych, przed wprowadzeniem ich w pozostałych lokalizacjach.
Źródło: Pepco