logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strefa Odkryć Pepco - wydarzenie promujące zmianę wyglądu i poszerzenie oferty już za nami

  PR 11.05.2022, przeczytano 853 razy
ilustracjastrzałka

Pepco to znana w całej europie sieć sklepów oferująca setki różnorodnych produktów. Pod koniec pierwszego kwartału br. marka ogłosiła (jeszcze) większe rozszerzenie oferty oraz eksperymentalnie zaprezentowała odświeżony wygląd wrocławskich sklepów. Z tej okazji postanowiła dać się poznać konsumentom na nowo - organizując aktywację w centrum handlowym “Aleja Bielany” we Wrocławiu, za której realizację odpowiadała endorfina events.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strefa-odkryc-pepco---wydarzenie-promujace-zmiane-wygladu-i-poszerzenie-oferty-juz-za-nami,395791,artykul.html

W obliczu wprowadzanych testowo zmian, marka Pepco na nowo chciała odkryć i przybliżyć Klientom świat swoich różnorodnych produktów – w jak najbardziej możliwie niestandardowej formie. Tak powstała “Strefa Odkryć” od Pepco. Przeprowadzona akcja promocyjna nawiązywała do eksperymentalnej oprawy wizualnej sklepów, logo marki i layoutu sklepów umożliwiającego jeszcze bardziej komfortowe i intuicyjne zakupy.

Strefa Odkryć” - z zewnątrz minimalistyczna, symetryczna bryła nie zdradzająca sobą zbyt wiele. Wiele kryło się jednak wewnątrz - po zajrzeniu do środka i skorzystaniu z interaktywnych funkcji ukrytych w przedmiotach, goście mieli okazję przenieść się do świata marki podczas emisji materiałów, wyświetlanych na ścianach strefy. Po wyjściu z zaaranżowanej przestrzeni goście zachęcani byli, przez hostessy, do dodatkowej gry - quizu dot. produktów marki oraz dostawali drobny podarunek.

Koncepcję wydarzenia wymyślił i opracował team agencji reklamowej Grey Polska endorfina events odpowiadała za realizację projektu “Przestrzeni Odkryć Pepco’ – stworzenie strefy, egzekucję i koordynację działań towarzyszących aktywacji.

- Projekt, który stworzyliśmy dla marki Pepco wykorzystał w najlepszy sposób możliwości multimediów i technologii. Cieszymy się, że mamy okazję pracować z odważnymi markami, które nie boją się sięgać po niestandardowe rozwiązania. Dzisiejszy rynek eventów, ale także konsumenci wymagają innowacyjnego podejścia i z pewnością wraz z marką Pepco i agencją Grey odpowiedzieliśmy na te potrzeby. - mówi Dagmara Berka-Kochańska, event directorka w endorfina events.

Przestrzeń Odkryć Pepco” dostępna była dla gości CH Alei Bielany przez 2 tygodnie, od 1 do 14 dnia marca. Działania we Wrocławiu były testem marki do podjętych zmian w działaniach wizerunkowych, przed wprowadzeniem ich w pozostałych lokalizacjach.

Źródło: Pepco

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764