logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strefy EKO i Sprawdź Promile na Fest Festival w Chorzowie

  PR 10.08.2022, przeczytano 699 razy
ilustracja

Kompania Piwowarska z dwiema strefami: Sprawdź Promile i EKO marki Lech zawita na Fest Festival 2022 od 10 do 13 sierpnia w Parku Śląskim w Chorzowie. Strefy mają służyć promocji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i edukacji związanej z ochroną środowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strefy-eko-i-sprawdz-promile-na-fest-festival-w-chorzowie,396858,artykul.html

Sprawdź Promile

W strefie Sprawdź Promile będzie można dokonać pomiaru poziomu alkoholu w wydychanym powietrzu profesjonalnym alkomatem. Będą również dostępne animacje: refleksomierz i labirynt z alkogoglami symulującymi wpływ alkoholu na zmysły i postrzeganie rzeczywistości.

Mobilna strefa Sprawdź Promile Kompanii Piwowarskiej po raz pierwszy pojawiła się na imprezach masowych w 2015 r. Do 2019 ponad 235 tys. osób mogło sprawdzić poziom promili w organizmie i ocenić, czy mogą bezpiecznie prowadzić samochód, a ponad 70 tys. wzięło udział w animacji z użyciem alkogogli symulujących wpływ alkoholu na percepcję. Sprawdź Promile wróciło po przerwie spowodowanej pandemią i pojawi się na Śląsku jeszcze podczas Mayday (10 listopada w Katowicach).

Sprawdź Promile to także nazwa opracowanej przez Kompanię Piwowarską bezpłatnej aplikacji do pomiaru poziomu alkoholu w organizmie. Wirtualny kalkulator podaje orientacyjny czas całkowitego wytrzeźwienia i wylicza przyjęte w trunkach kilokalorie. Aplikacja jest dostępna na stronie abcalkoholu.pl oraz dla dwóch najpopularniejszych systemów operacyjnych.

EKO strefa Lecha i Rekopolu z konkursem

W EKO strefie uczestnicy festiwalu będą zachęcani do dbania o porządek na jego terenie i w bliskim otoczeniu. W konkursie Mistrzowie Kosza, organizowanym podczas imprez co godzinę, będą do wygrania elektryczne hulajnogi, power banki i samoczyszczące butelki na wodę. Raz dziennie będzie wyłaniany mistrz kosza. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy przynieść do EKO strefy Lecha dowolną ilość odpadów nadających się do recyklingu: puszek i szklanych butelek po piwie Lech i innych produktach, butelek PET i kubków jednorazowych.

– Fest Festival przyciąga ok. 30-40 tysięcy miłośników dobrej zabawy i energii, którym towarzyszy alkohol i poczucie swobody. Jednak najlepsza zabawa to taka, która kończy się szczęśliwie bezpiecznym powrotem do domu. Chcemy zwracać uwagę konsumentów na ważne kwestie społeczne i środowiskowe, ponieważ wiemy, że razem możemy zdziałać więcej, dlatego jesteśmy na festiwalu, aby promować odpowiedzialne wybory, zachowania i zachęcać do dbania o środowisko naturalne – Małgorzata Walędzińska-Półtorak, manager ds. programów zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

Promocja umiarkowanej i odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu jest długofalowym zobowiązaniem społecznym Kompanii Piwowarskiej, które firma od lat konsekwentnie realizuje. Odpowiadając na problemy współczesnego świata – kryzys klimatyczny i środowiskowy – lider krajowego rynku piwa oraz jego marki realizują cele zrównoważonego rozwoju działając na rzecz ochrony środowiska naturalnego i chcą angażować do tych działań konsumentów.

– Kolejną naszą akcją związaną z bezpieczeństwem na drodze i odpowiedzialnymi wyborami konsumentów jest trwająca kampania edukacyjna „Alkohol i samochód? To się nie rymuje” z udziałem Piotra Fronczewskiego i Piha – dodaje Małgorzata Walędzińska-Półtorak.

Kompania Piwowarska prowadzi również serwis wiedzy o alkoholu i jego wpływie na organizm i zachowanie człowieka: abcalkoholu.pl

Partnerem działań edukacyjnych podczas dni festiwalowych w EKO strefach Lecha jest firma Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764