logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stres pod kontrolą – czyli Banah Group dla Kalms

  PR 11.02.2009, przeczytano 1029 razy

Poszerzyło się portfolio marek, dla których kreuje Banah Group. Do licznego grona dołączył od stycznia Kalms – nowoczesny i naturalny lek uspokajający. Właśnie rozpoczyna się pierwsza intensywna relaunchowa kampania prasowa produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stres-pod-kontrola--czyli-banah-group-dla-kalms,8504,artykul.html

Kreacja, jaką zaproponował Banah Group, to key Visual pt. „Stres pod kontrolą”, uwzględniający specyfikę leku, a także podkreślający jego zalety oraz przeznaczenie - dla osób aktywnych, żyjących w ciągłym napięciu, prowadzących szybki styl życia, przepracowanych, rozdrażnionych nadmiarem zajęć.

Layout prasowy to kreacja lekka, przejrzysta i czytelna, a przy tym – jasno komunikująca działanie leku. Stonowana kolorystyka, czytelne symbole „stresu” w pracy, pędu i zabiegania – to podstawowe wyznaczniki wizualne propozycji.

Arek Siuda, dyrektor kreatywny Banah Group dodaje: „Stworzony layout ma na celu przypomnienie kobietom, które odczuwają stres (szczególnie silny w miejscu pracy), i często nie wiedzą jak sobie z nim poradzić, że Kalms w takich sytuacjach jest idealnym antidotum i sposobem na zachowanie spokoju”.

Ponadto kampania ma kontynuować zwiększanie świadomości wśród konsumentów, że KALMS daje poczucie bezpieczeństwa, możliwość kontroli nad stresem i uspokaja.

Grupa docelowa to kobiety w wieku 20-49 lat, aktywne zawodowo, samodzielnie podejmujące decyzje na wielu płaszczyznach, świadome częstości stresowych życiowych sytuacji.

Kampania prasowa pojawiać się będzie w kluczowych kolorowych magazynach kobiecych i life stylowych, np. „Olivii”, „Avanti”, „Wysokie Obcasy”, „Gala”, „Zwierciadło”, „To &Owo”, „Viva”, „Fokus”, „Tele Świat”, „Kuchnia”, „Charaktery”.

Czas trwania:
Czas trwania kampanii: styczeń – marzec 2009.

Źródło: Banah Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764