Poszerzyło się portfolio marek, dla których kreuje Banah Group. Do licznego grona dołączył od stycznia Kalms – nowoczesny i naturalny lek uspokajający. Właśnie rozpoczyna się pierwsza intensywna relaunchowa kampania prasowa produktu.
Kreacja, jaką zaproponował Banah Group, to key Visual pt. „Stres pod kontrolą”, uwzględniający specyfikę leku, a także podkreślający jego zalety oraz przeznaczenie - dla osób aktywnych, żyjących w ciągłym napięciu, prowadzących szybki styl życia, przepracowanych, rozdrażnionych nadmiarem zajęć.
Layout prasowy to kreacja lekka, przejrzysta i czytelna, a przy tym – jasno komunikująca działanie leku. Stonowana kolorystyka, czytelne symbole „stresu” w pracy, pędu i zabiegania – to podstawowe wyznaczniki wizualne propozycji.
Arek Siuda, dyrektor kreatywny Banah Group dodaje: „Stworzony layout ma na celu przypomnienie kobietom, które odczuwają stres (szczególnie silny w miejscu pracy), i często nie wiedzą jak sobie z nim poradzić, że Kalms w takich sytuacjach jest idealnym antidotum i sposobem na zachowanie spokoju”.
Ponadto kampania ma kontynuować zwiększanie świadomości wśród konsumentów, że KALMS daje poczucie bezpieczeństwa, możliwość kontroli nad stresem i uspokaja.
Grupa docelowa to kobiety w wieku 20-49 lat, aktywne zawodowo, samodzielnie podejmujące decyzje na wielu płaszczyznach, świadome częstości stresowych życiowych sytuacji.
Kampania prasowa pojawiać się będzie w kluczowych kolorowych magazynach kobiecych i life stylowych, np. „Olivii”, „Avanti”, „Wysokie Obcasy”, „Gala”, „Zwierciadło”, „To &Owo”, „Viva”, „Fokus”, „Tele Świat”, „Kuchnia”, „Charaktery”.
Czas trwania:
Czas trwania kampanii: styczeń – marzec 2009.
Źródło: Banah Group