logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strofki w kampanii Blika

  PR 06.10.2023, przeczytano 510 razy

Kumpel zapomniał oddać za bilet na mecz? Przyjaciółka nie dorzuciła się do pizzy? Brat nie rozliczył się po wyjeździe wakacyjnym? W takim razie trzeba ich trochę postrofować! W nowej kampanii, BLIK dzięki Strofkom pomaga rozwiązać problem nieprzyjemnego upominania się o pieniądze. Głównym bohaterem jest Tomasz Kot, który w krótkich spotach, strofuje adresatów oraz przypomina, że mogą łatwo i szybko się rozliczyć przy pomocy przelewu na telefon BLIK. Strofki BLIKA to pierwsza kampania marki dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strofki-w-kampanii-blika,401624,artykul.html

Spłata długu w rytmie muzyki

Upominanie się o zwrot pieniędzy od znajomych lub rodziny może być niekomfortowe, dlatego w ramach nowej kampanii, BLIK przygotował Strofki, które w zabawny sposób przypominają o zwrocie pieniędzy. Każdy spot odnosi się do jednego gatunku muzycznego: disco polo, opera, techno, rock oraz hip hop, który wyśpiewuje bądź pokazuje Tomasz Kot. Działania są kontynuacją promocji usługi natychmiastowych przelewów na telefon, która jest obecnie najdynamiczniej rosnącą funkcją BLIKA. Strofki dostępne będą na profilach marki w kanałach społecznościowych – Instagram, TikTok oraz YouTube.

– Proszenie o zwrot pieniędzy niejednokrotnie wpędza nas w zakłopotanie. Dlatego, aby pomóc w tym niełatwym zadaniu odzyskiwania należności, przygotowaliśmy Strofki. W lekki i żartobliwy sposób przypominają one o spłacie długu, przy dźwiękach ulubionego gatunku muzycznego. Postawiliśmy na muzykę, ponieważ jest ona uniwersalna jak BLIK, który cieszy się popularnością i zaufaniem wśród różnych grup odbiorców. BLIK jest dla wszystkich, dlatego kampania „Strofki BLIKA”, to także pierwsza nasza kampania dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR w BLIKU.

Inkluzywne strofowanie

Zgodnie z szacunkami, w Polsce żyje ponad 5 milionów osób z niepełnosprawnościami (OzN), w tym 1,7 mln osób z niepełnosprawnością wzroku i 800 tys. osób z niepełnosprawnością słuchu. Dla tych osób treści w mediach tradycyjnych i społecznościowych bywają często niedostępne lub trudno dostępne. Kampania "Strofki BLIKA" ma na celu pokazanie, że można to zmienić. Spoty stworzone zostały z myślą o wszystkich odbiorcach i użytkownikach BLIKA. Przetłumaczono je na polski język migowy, posiadają audiodeskrypcję oraz kontrastowe napisy, aby zwiększyć dostępność treści. Warto dodać, że Strofkę Techno, Tomasz Kot wykonuje w polskim języku migowym, co zapewne zwróci większą uwagę widzów na potrzeby osób z niepełnosprawnościami nie tylko w zwykłych informacyjnych treściach, ale również tych reklamowych.

Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Z kolei za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry. Strofki zostały dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami przez agencję Unmute a wyprodukowane przez Timecode.

Strofki można obejrzeć pod poniższymi linkami:

Źródło: BLIK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764