Firma PUMA oraz AC Milan, mistrzowie Serie A, prezentują nowy strój domowy na sezon 22/23, który jest inspirowany dziedzictwem Mediolanu oraz młodymi pokoleniami Rossonerich.
Nie od razu Mediolan zbudowano
AC Milan został założony w 1899 roku – od tamtej pory przeciera szlaki w piłce nożnej i nieustannie dąży do bycia czymś więcej niż klub piłkarski. W sezonie 22/23 firma PUMA postanowiła przedstawić te wartości nowemu pokoleniu Rossonerich i pozwoliła, żeby paski przemówiły same za siebie. Efektem tego działania jest nowa koszulka domowa, która jest zarazem nowatorska i ponadczasowa – dokładnie tak jak klub, który reprezentuje.
Dziedzictwo zamknięte w koszulce
Czarne i czerwone paski obramowane w czarnym kwadracie to nowoczesne ujęcie tożsamości AC Milan w nowym stroju domowym. Koszulka posiada włoskie Tricolore na mankietach rękawów i herb Milanu na górnej części pleców.
Nowa koszulka to nie tylko strój – łączy wiele pokoleń Rossonerich poprzez wspólną miłość do miasta i drużyny. Oddaje styl i piękno tego, co czyni Milan wyjątkowym. Od historycznego dziedzictwa po innowacyjność i wyróżnianiem się na tle reszty.
- Nowa koszulka domowa AC Milan to połączenie mody, designu, kultury ulicznej i naszego dziedzictwa. Oddaje ona hołd temu, co czyni Milan wyjątkowym. – powiedział Marco Mueller, Senior Head of Product Line Management Teamsport Apparel w PUMA. - Aby ożywić tę koszulkę, chcieliśmy stworzyć kampanię zakorzenioną w mediolańskiej kulturze. Pracowaliśmy wyłącznie z artystami i osobami kreatywnymi z Mediolanu, które wspierają klub i rozumieją co czyni go wyjątkowym.
- Jesteśmy zachwyceni, że możemy dziś zaprezentować nasz nowy zestaw domowy na sezon 2022/23. – powiedział Casper Stylsvig, Chief Revenue Officer w AC Milan. - Koszulka będzie zawierać symbol tricolore, upamiętniający niezwykłe zwycięstwa i zdobycie 19 tytułu Scudetto. Ten zestaw reprezentuje dziedzictwo i jednocześnie przyszłość naszego Klubu, który jest głęboko związany z Mediolanem, a także wizjonerstwo oraz innowacyjność zarówno na boisku, jak i poza nim.
Dzięki zastosowaniu wydajnej tkaniny ULTRAWEAVE, koszulka należy do najlżejszych i najwygodniejszych, jakie kiedykolwiek zaprojektowała PUMA. Wersja Replica jest wykonana w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu, a dzięki technologii DryCELL zapewnia komfort, niezależnie od warunków otaczających piłkarzy.
Strój domowy AC Milan jest dostępny od 4 lipca w sklepach PUMA, na PUMA.com, w sklepie AC Milan oraz u wybranych partnerów handlowych na całym świecie.
Źródło: PUMA