logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stroje domowe AC Milan na sezon 2022/23

  PR 05.07.2022, przeczytano 752 razy
ilustracja

Firma PUMA oraz AC Milan, mistrzowie Serie A, prezentują nowy strój domowy na sezon 22/23, który jest inspirowany dziedzictwem Mediolanu oraz młodymi pokoleniami Rossonerich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stroje-domowe-ac-milan-na-sezon-2022-23,396488,artykul.html

Nie od razu Mediolan zbudowano

AC Milan został założony w 1899 roku – od tamtej pory przeciera szlaki w piłce nożnej i nieustannie dąży do bycia czymś więcej niż klub piłkarski. W sezonie 22/23 firma PUMA postanowiła przedstawić te wartości nowemu pokoleniu Rossonerich i pozwoliła, żeby paski przemówiły same za siebie. Efektem tego działania jest nowa koszulka domowa, która jest zarazem nowatorska i ponadczasowa – dokładnie tak jak klub, który reprezentuje.

Dziedzictwo zamknięte w koszulce

Czarne i czerwone paski obramowane w czarnym kwadracie to nowoczesne ujęcie tożsamości AC Milan w nowym stroju domowym. Koszulka posiada włoskie Tricolore na mankietach rękawów i herb Milanu na górnej części pleców.

Nowa koszulka to nie tylko strój – łączy wiele pokoleń Rossonerich poprzez wspólną miłość do miasta i drużyny. Oddaje styl i piękno tego, co czyni Milan wyjątkowym. Od historycznego dziedzictwa po innowacyjność i wyróżnianiem się na tle reszty.

- Nowa koszulka domowa AC Milan to połączenie mody, designu, kultury ulicznej i naszego dziedzictwa. Oddaje ona hołd temu, co czyni Milan wyjątkowym. –  powiedział Marco Mueller, Senior Head of Product Line Management Teamsport Apparel w PUMA. - Aby ożywić tę koszulkę, chcieliśmy stworzyć kampanię zakorzenioną w mediolańskiej kulturze. Pracowaliśmy wyłącznie z artystami i osobami kreatywnymi z Mediolanu, które wspierają klub i rozumieją co czyni go wyjątkowym.

- Jesteśmy zachwyceni, że możemy dziś zaprezentować nasz nowy zestaw domowy na sezon 2022/23. –  powiedział Casper Stylsvig, Chief Revenue Officer w AC Milan. - Koszulka będzie zawierać symbol tricolore, upamiętniający niezwykłe zwycięstwa i zdobycie 19 tytułu Scudetto. Ten zestaw reprezentuje dziedzictwo i jednocześnie przyszłość naszego Klubu, który jest głęboko związany z Mediolanem, a także wizjonerstwo oraz innowacyjność zarówno na boisku, jak i poza nim.

Dzięki zastosowaniu wydajnej tkaniny ULTRAWEAVE, koszulka należy do najlżejszych i najwygodniejszych, jakie kiedykolwiek zaprojektowała PUMA. Wersja Replica jest wykonana w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu, a dzięki technologii DryCELL zapewnia komfort, niezależnie od warunków otaczających piłkarzy.

Strój domowy AC Milan jest dostępny od 4 lipca w sklepach PUMA, na PUMA.com, w sklepie AC Milan oraz u wybranych partnerów handlowych na całym świecie.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764