logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strona „Kariera” Banku BNP Paribas w nowoczesnej odsłonie

  PR 22.06.2022, przeczytano 528 razy
ilustracjastrzałka

Bank BNP Paribas opracował nową wersję zakładki „Kariera” na swojej stronie www. Teraz potencjalni kandydaci łatwo znajdą wszelkie potrzebne informacje o banku i aktualnych ofertach pracy w jednym miejscu. Na odwiedzających czeka odświeżona forma graficzna, dynamiczne zdjęcia pracowników, ich opinie na temat firmy, prezentacja wartości, którymi się kierują na co dzień, dostęp do informacji o bieżących aktywnościach banku i oczywiście oferty pracy. To wszystko podane w sposób uwzględniający potrzeby osób z niepełnosprawnościami i narażonych na wykluczenie cyfrowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-_kariera_-banku-bnp-paribas-w-nowoczesnej-odslonie,396344,artykul.html

- To dla nas bardzo ważne, że dzięki nowoczesnej stronie „Kariera”, nasi potencjalni kandydaci, w tym osoby należące do grup zagrożonych wykluczeniem, mogą wygodniej znaleźć potrzebne informacje i dowiedzieć się, kim jesteśmy jako organizacja. Poznając przyszłe koleżanki i kolegów oraz ich spojrzenie na to, co w banku jest najważniejsze, mogą przekonać się, że inkluzywność, odpowiedzialność za nasz wpływ na środowisko naturalne oraz zapewnianie pracownikom autonomii i motywacja do zmieniania świata na lepsze, faktycznie znajdują odzwierciedlenie w codziennej pracy – mówi Magdalena Pilarska, Employer Branding & Communication Manager w Banku BNP Paribas.

Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło” to hasło, które podsumowuje propozycję wartości banku jako pracodawcy.  Nowa wersja zakładki „Kariera” opowiada o Banku BNP Paribas poprzez historie pracowników zatrudnionych w różnych obszarach banku. Jest ilustrowana zdjęciami, które powstały podczas specjalnej sesji zrealizowanej we współpracy z agencją Focus Nation i fotografem Łukaszem Gawrońskim. Bank daje się poznać przez pryzmat swoich wartości i tego, co kluczowe dla niego, jako pracodawcy. Kandydaci znajdą na stronie krótkie opisy poszczególnych obszarów zatrudnienia oraz aktualne oferty pracy. W razie dodatkowych pytań podany jest również kontakt do rekrutera opiekującego się danym obszarem. Dzięki integracji z blogiem i kanałem LinkedIn, użytkownicy mogą zapoznać się z aktualnymi działaniami banku. Mogą również zapisać się do newslettera informującego o najciekawszych wydarzeniach (targach, spotkaniach, itd.), w które angażuje się bank i gdzie można się spotkać z jego przedstawicielami. Strona „Kariera” zawiera również informacje o możliwościach rozwoju pracowników oraz zakładkę z ofertą dla studentów.

Projektując nową wersję strony „Kariera” Bank BNP Paribas zadbał o jej dostępność dla osób narażonych na wykluczenie cyfrowe skupiając się na potrzebach użytkowników. W serwisie zadbano m.in. o teksty alternatywne dla grafik, etykiety dla pól formularzy, poprawną strukturę informacji i hierarchii nagłówków, punktów orientacyjnych, list a także widoczny fokus, jednoznaczne tytuły podstron i wiele innych elementów wymaganych przez standard WCAG*. Zadbano również o to, aby zwroty obcojęzyczne były w poprawny sposób przetwarzane przez typowe oprogramowanie używane głównie przez osoby niewidome. Na stronie Kariera spotkamy bezproblemową nawigację po stronie za pomocą klawiatury oraz wyświetlanie jej i obsługa na urządzeniach mobilnych o małych i dotykowych ekranach.

Dostępność strony „Kariera” została potwierdzona audytem wykonanym przez Fundację Widzialni, który wykazał zgodność z WCAG 2.1 AA na poziomie 80% (WCAG - Web Content Accessibility Guidelines - Wytyczne dostępności treści internetowych). Tym samym witryna otrzymała certyfikat „Strona Widzialna” wydawany przez Fundację Widzialni, dla tych narzędzi cyfrowych, które wspierają dostępność. Strona powstała we współpracy z firmą MoveCloser.

Zapraszamy do odwiedzenia strony www.bnpparibas.pl/kariera

Źródło: Bank BNP Paribas

www.bnpparibas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764