logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strona „Wsieci” zhakowana za kontrowersyjną okładkę

   21.02.2016, przeczytano 1027 razy
ilustracjastrzałka

Od kilku dni nie działa strona internetowa tygodnika "wSieci", która została zaatakowana przez hakerów. Atak związany jest z ostatnią okładką gazety na której przedstawiona została kobieta ubrana we flagę Unii Europejskiej, która jest rozszarpywana przez mężczyzn ciemniejszej karnacji. O publikacji szeroko rozpisywały się media zachodnie, które uznały ją za "oburzającą".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-_wsieci_-zhakowana-za-kontrowersyjna-okladke,27556,artykul.html

Prawicowy tygodnik swoją publikacją nawiązał do wydarzeń jakie na przełomie roku miały miejsce w Kolonii, gdzie podczas sylwestrowej nocy ofiarami molestowania seksualnego padło ponad 1000 kobiet. Spośród prawie 60 zatrzymanych osób, trzech było uchodźcami z Iraku lub Syrii. Publikację i okładkę "wSieci" skrytykowały w ostatnich dniach m.in. brytyjskie gazety "Daily Mail" i "The Independent", które określiły ją jako "oburzającą" i "nieodpowiednią".

Równocześnie zaatakowana została strona internetowa tygodnika, która nie działa od piątku. Do ataku na witrynę "wSieci" przyznała się grupa Cyber Justice Team, która nie zgadza się z retoryką przedstawioną na okładce gazety. W mediach społecznościowych można znaleźć informacje hakerów, którzy chwalą się swoimi działaniami.

bak

AKTUALIZACJA 21.02.16:
Jak poinformował na Twitterze Marcin Wikło, strona wSieci dostępna jest tymczasowo pod adresem tygodnikwsieci.pl (red. Signs.pl)

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764