logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strona Banku Pocztowego nagrodzona

   16.12.2010, przeczytano 1302 razy

Strona internetowa Banku Pocztowego została uznana za najlepszą na rynku w rankingu Bank Najbliższy Klientowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-banku-pocztowego-nagrodzona,11760,artykul.html

Obecną wersję strony internetowej www.pocztowy.pl Bank Pocztowy uruchomił w listopadzie 2009 r. Tworząc nowy serwis Bank koncentrując się na nowych funkcjonalnościach usprawniających nawigację. Bank postawił również na język zrozumiały również dla tych, którzy wcześniej nie mieli do czynienia z terminologią bankową oraz dostosował wizualizacje stron do odświeżonego logotypu i stosowanych w komunikacji marketingowej barw: bieli z elementami czerwieni i granatu.

Opublikowany na łamach Dziennika Gazety Prawnej 15 grudnia 2010 r. ranking Bank Najbliższy Klientowi został przygotowany w oparciu o opinie ekspertów finansowych i klientów. Zestawienie powstało we współpracy analityków Expandera i Dziennika Gazety Prawnej.

Źródło: Bank Pocztowy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764