logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strona główna Gazeta.pl rośnie najszybciej na rynku

  PR 28.06.2019, przeczytano 253 razy
ilustracjastrzałka

Aż 65% więcej użytkowników odwiedziło stronę główną Gazeta.pl w maju br. w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku. Jeszcze większy wzrost – o 186% strona główna portalu odnotowała wśród użytkowników urządzeń mobilnych. To największy wzrost liczby użytkowników strony głównej wśród najpopularniejszych polskich portali internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-gazeta.pl-rosnie-najszybciej-na-rynku,383048,artykul.html

Duży wzrost liczby użytkowników odwiedzających stronę główną Gazeta.pl to efekt ciągłej pracy nad jej rozwojem i zwrócenia szczególnej uwagi na doświadczenia użytkowników. Dla zespołu Gazeta.pl tworzącego stronę główną ważna jest zarówno jakość prezentowanych treści, jak i możliwie intuicyjny sposób korzystania z witryny czy jej szybkość.

Ponieważ coraz więcej ruchu na portalach internetowych pochodzi z urządzeń mobilnych, dostosowanie do nich strony głównej Gazeta.pl jest ważnym aspektem pracy zespołu portalu. – Nasze wyniki w ostatnich miesiącach pokazują, że obraliśmy dobrą drogę i spodziewam się, że w dalszym ciągu będziemy intensywnie rosnąć, także wśród użytkowników mobilnych. W maju strona główna Gazeta.pl była już trzecią największą mobilną stroną główną wśród dużych portali – mówi Artur Birnbaum, dyrektor badań i strategii Gazeta.pl.

Strona główna Gazeta.pl to ciekawe i unikalne treści, które na dłużej przyciągają uwagę użytkowników. Prezentuje aż 13 stałych cykli, które publikowane są o różnych porach dnia, od poniedziałku do niedzieli. Są wśród nich m.in. wywiady Grzegorza Sroczyńskiego z ludźmi nauki, ekonomistami, profesorami i intelektualistami na temat globalnych i społecznych problemów współczesnego świata (poniedziałki), „Sekcja piłkarska” – godzinny program wideo na żywo, w którym dziennikarze Sport.pl rozmawiają z gośćmi ze świata sportu (poniedziałki), „Zwykli niezwykli” – mikroreportaże wideo o ludziach, którzy mają niezwykłe umiejętności, zajęcia lub pasje (środy) czy „Piątki dla klimatu” – cykl poświęcony problemom i wyzwaniom klimatycznym (piątki).

Wśród najnowszych propozycji Gazeta.pl są cykle lifestyle’owe (czwartki, co dwa tygodnie): „Mapa smaków”, czyli kulinarna podróż po Polsce oraz „Stąd jestem” – cykl pokazujący najciekawsze miejsca w Polsce, a także program wideo na żywo „Studio Biznes”, w którym Łukasz Kijek z Next.Gazeta.pl w przystępny sposób przybliża zagadnienia gospodarcze, a Tomasz Korniejew z Moto.pl przedstawia nowości motoryzacyjne (środy).

Według badania Gemius/PBI w maju br. stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 4,62 mln użytkowników, z czego aż 3,3 mln (71%) przeglądało ją na urządzeniach mobilnych. Średnio internauci spędzali na stronie głównej portalu 40 minut.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764