logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strona główna Gazeta.pl rośnie najszybciej na rynku

  PR 28.06.2019, przeczytano 480 razy
ilustracjastrzałka

Aż 65% więcej użytkowników odwiedziło stronę główną Gazeta.pl w maju br. w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku. Jeszcze większy wzrost – o 186% strona główna portalu odnotowała wśród użytkowników urządzeń mobilnych. To największy wzrost liczby użytkowników strony głównej wśród najpopularniejszych polskich portali internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-gazeta.pl-rosnie-najszybciej-na-rynku,383048,artykul.html

Duży wzrost liczby użytkowników odwiedzających stronę główną Gazeta.pl to efekt ciągłej pracy nad jej rozwojem i zwrócenia szczególnej uwagi na doświadczenia użytkowników. Dla zespołu Gazeta.pl tworzącego stronę główną ważna jest zarówno jakość prezentowanych treści, jak i możliwie intuicyjny sposób korzystania z witryny czy jej szybkość.

Ponieważ coraz więcej ruchu na portalach internetowych pochodzi z urządzeń mobilnych, dostosowanie do nich strony głównej Gazeta.pl jest ważnym aspektem pracy zespołu portalu. – Nasze wyniki w ostatnich miesiącach pokazują, że obraliśmy dobrą drogę i spodziewam się, że w dalszym ciągu będziemy intensywnie rosnąć, także wśród użytkowników mobilnych. W maju strona główna Gazeta.pl była już trzecią największą mobilną stroną główną wśród dużych portali – mówi Artur Birnbaum, dyrektor badań i strategii Gazeta.pl.

Strona główna Gazeta.pl to ciekawe i unikalne treści, które na dłużej przyciągają uwagę użytkowników. Prezentuje aż 13 stałych cykli, które publikowane są o różnych porach dnia, od poniedziałku do niedzieli. Są wśród nich m.in. wywiady Grzegorza Sroczyńskiego z ludźmi nauki, ekonomistami, profesorami i intelektualistami na temat globalnych i społecznych problemów współczesnego świata (poniedziałki), „Sekcja piłkarska” – godzinny program wideo na żywo, w którym dziennikarze Sport.pl rozmawiają z gośćmi ze świata sportu (poniedziałki), „Zwykli niezwykli” – mikroreportaże wideo o ludziach, którzy mają niezwykłe umiejętności, zajęcia lub pasje (środy) czy „Piątki dla klimatu” – cykl poświęcony problemom i wyzwaniom klimatycznym (piątki).

Wśród najnowszych propozycji Gazeta.pl są cykle lifestyle’owe (czwartki, co dwa tygodnie): „Mapa smaków”, czyli kulinarna podróż po Polsce oraz „Stąd jestem” – cykl pokazujący najciekawsze miejsca w Polsce, a także program wideo na żywo „Studio Biznes”, w którym Łukasz Kijek z Next.Gazeta.pl w przystępny sposób przybliża zagadnienia gospodarcze, a Tomasz Korniejew z Moto.pl przedstawia nowości motoryzacyjne (środy).

Według badania Gemius/PBI w maju br. stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 4,62 mln użytkowników, z czego aż 3,3 mln (71%) przeglądało ją na urządzeniach mobilnych. Średnio internauci spędzali na stronie głównej portalu 40 minut.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764