logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strona główna Gazeta.pl rośnie najszybciej na rynku

  PR 28.06.2019, przeczytano 276 razy
ilustracjastrzałka

Aż 65% więcej użytkowników odwiedziło stronę główną Gazeta.pl w maju br. w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku. Jeszcze większy wzrost – o 186% strona główna portalu odnotowała wśród użytkowników urządzeń mobilnych. To największy wzrost liczby użytkowników strony głównej wśród najpopularniejszych polskich portali internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-gazeta.pl-rosnie-najszybciej-na-rynku,383048,artykul.html

Duży wzrost liczby użytkowników odwiedzających stronę główną Gazeta.pl to efekt ciągłej pracy nad jej rozwojem i zwrócenia szczególnej uwagi na doświadczenia użytkowników. Dla zespołu Gazeta.pl tworzącego stronę główną ważna jest zarówno jakość prezentowanych treści, jak i możliwie intuicyjny sposób korzystania z witryny czy jej szybkość.

Ponieważ coraz więcej ruchu na portalach internetowych pochodzi z urządzeń mobilnych, dostosowanie do nich strony głównej Gazeta.pl jest ważnym aspektem pracy zespołu portalu. – Nasze wyniki w ostatnich miesiącach pokazują, że obraliśmy dobrą drogę i spodziewam się, że w dalszym ciągu będziemy intensywnie rosnąć, także wśród użytkowników mobilnych. W maju strona główna Gazeta.pl była już trzecią największą mobilną stroną główną wśród dużych portali – mówi Artur Birnbaum, dyrektor badań i strategii Gazeta.pl.

Strona główna Gazeta.pl to ciekawe i unikalne treści, które na dłużej przyciągają uwagę użytkowników. Prezentuje aż 13 stałych cykli, które publikowane są o różnych porach dnia, od poniedziałku do niedzieli. Są wśród nich m.in. wywiady Grzegorza Sroczyńskiego z ludźmi nauki, ekonomistami, profesorami i intelektualistami na temat globalnych i społecznych problemów współczesnego świata (poniedziałki), „Sekcja piłkarska” – godzinny program wideo na żywo, w którym dziennikarze Sport.pl rozmawiają z gośćmi ze świata sportu (poniedziałki), „Zwykli niezwykli” – mikroreportaże wideo o ludziach, którzy mają niezwykłe umiejętności, zajęcia lub pasje (środy) czy „Piątki dla klimatu” – cykl poświęcony problemom i wyzwaniom klimatycznym (piątki).

Wśród najnowszych propozycji Gazeta.pl są cykle lifestyle’owe (czwartki, co dwa tygodnie): „Mapa smaków”, czyli kulinarna podróż po Polsce oraz „Stąd jestem” – cykl pokazujący najciekawsze miejsca w Polsce, a także program wideo na żywo „Studio Biznes”, w którym Łukasz Kijek z Next.Gazeta.pl w przystępny sposób przybliża zagadnienia gospodarcze, a Tomasz Korniejew z Moto.pl przedstawia nowości motoryzacyjne (środy).

Według badania Gemius/PBI w maju br. stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 4,62 mln użytkowników, z czego aż 3,3 mln (71%) przeglądało ją na urządzeniach mobilnych. Średnio internauci spędzali na stronie głównej portalu 40 minut.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: wiarygodność, personalizacja oraz innowacje – to przyszłość mediów
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
Pierwsi dziennikarze firmowi w Polsce
Tytuł dziennikarza prasowego oraz legitymacje prasowe przyznał swoim pracownikom koncern farmaceutyczny Gedeon Richter Polska, wydawca magazynu firmowego „Richter Life”. Otrzymali je członkowie zespołu redakcyjnego, którzy tworzą magazyn dla pracowników ukazujący się od ponad 8 lat.
Świąteczny numer „Książek. Magazynu do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną
Najlepsza książka roku? Najciekawszy komiks? Najładniejsza okładka? W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje listę 10 najlepszych tytułów wydanych w 2019 roku, światowe gwiazdy literatury opowiadają o genialnych tegorocznych premierach, a polscy pisarze podpowiadają, co podarować tym, którzy czytają nie tylko od święta....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764