logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strona główna Onet.pl i Onet Sport z największą liczbą użytkowników

  PR 06.08.2021, przeczytano 417 razy

Według najnowszych wyników badania Mediapanel (Gemius/PBI), Onet zdobył pierwsze miejsce wśród stron głównych portali – sama strona główna Onetu w minionym miesiącu zyskała 12,47 mln użytkowników. Serwis Onet Sport odwiedziło 8,79 mln internautów, co w lipcu dało mu pozycję lidera wśród sportowych serwisów internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-onet.pl-i-onet-sport-z-najwieksza-liczba-uzytkownikow,392541,artykul.html

Onet Sport w lipcu, w miesiącu z najważniejszymi wydarzeniami sportowymi: EURO 2020 oraz Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio, uzyskał najlepszy wynik wśród serwisów sportowych. Z liczbą 8,79 mln użytkowników po raz pierwszy od lutego 2018 roku wyprzedził WP Sportowe Fakty (8,59 mln RU). Serwis Onet Sport znacząco zdystansował też Sport.pl, jego przewaga wzrosła do ponad 2 milionów w lipcu.

– Przygotowywaliśmy się do obsługi Euro i Igrzysk Olimpijskich od wielmiesięcy. Mieliśmy znakomitą ofertę programową wszystkich serwisów sportowych Ringier Axel Springer Polska (Onet Sport, Przegląd Sportowy, Fakt Sport), dedykowane programy wideo – w tym „Misję Tokio”, którą prowadzą Aldona Marciniak i Łukasz Kadziewicz, korespondentów w czerwcu na Euro oraz w lipcu i sierpniu w Tokio, relacje live, newsy, wydania specjalne – mówi Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny i dyrektor programowy Onetu– Na stronie głównej Onetu i stronie głównej Onet Sport były przygotowane przez redakcje sekcje specjalne z tabelami wynikowymi, planem wydarzeń i sekcją „na żywo”. Każdy użytkownik znajdzie tam wszystkie informacje, których szuka, nawet jeśli nie jest zagorzałym fanem sportu. Zwycięstwo Onet Sport jest dla nas potwierdzeniem, że nasza strategia działa, a jakościowe treści przyciągają czytelników. Przykuliśmy uwagę użytkowników i zdobyliśmy ich zaufanie, a świetny wynik jest tylko wypadkową działań dziennikarzy i wszystkich działów wsparciapodkreśla Bartosz Węglarczyk.

Onet.pl jest najpopularniejszym źródłem codziennych informacji dla milionów polskich internautów. Przewaga Onetu nad WP.pl wyniosła 597 tysięcy RU – stronę główną Onet.pl odwiedziło w lipcu 12,47 mln użytkowników. Strona główna Onetu w mobile’u przyciągnęła 10,99 mln RU, co także w tym obszarze dało Onetowi pozycję lidera.

Po raz 6. z rzędu w lipcu serwis Business Insider Polska z 8,1 mln RU utrzymuje pierwsze miejsce w kategorii „Biznes, finanse, prawo” wyprzedzając konkurencyjny Money.pl o 1,18 mln użytkowników.

Serwisy Ringier Axel Springer Polska awansowały także w ujęciu grupowym na trzecie miejsce, wyprzedzając Grupę WP o 650 tys. użytkowników i uzyskując 21,76 mln RU, po Grupie Google (27,95 mln RU) i grupie YouTube (24,99 mln RU).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Dodatkowe informacje:

Dane: Mediapanel (Gemius/PBI), lipiec 2021 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sławomir Kamiński szefem działu Foto
Od lutego 2023 r. zespołem Foto "Gazety Wyborczej" i jednocześnie Agencji Wyborcza.pl pokieruje Sławomir Kamiński. To uznany fotoreporter i laureat wielu prestiżowych konkursów fotografii prasowej, m.in. autor Zdjęcia Roku wybranego w konkursie Grand Press Photo 2019, związany z redakcją "Wyborczej" od 30 lat.
Tomasz Korniejew dyrektorem wydawniczym Gazeta.pl
Gazeta.pl ma ambicję, by wychodzić poza utarte schematy i dostarczać użytkownikom interesujące i angażujące treści. Od połowy ubiegłego roku w portalu i jego serwisach zachodzą zmiany organizacyjne, mające na celu usprawnienie pracy zespołu. Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na...
Dorota Żurkowska obejmuje rolę Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za rozwój współpracy z partnerami dystrybucyjnymi, reklamowymi i licencyjnymi. Biuro Reklamy TVN Media będzie raportować bezpośrednio do niej. W związku ze zmianami struktury Piotr Tyborowicz odchodzi z funkcji Dyrektora Biura...
Social media już dawno przestały być tylko przestrzenią rozrywki i rekreacji. Wraz z upowszechnieniem się pracy hybrydowej i wirtualizacją codziennych zadań, coraz częściej social media stają się dla nas źródłem fachowej wiedzy nt. zdrowia. Medycy coraz częściej porzucają pisanie poradników dla pacjentów i wizyty w mediach tradycyjnych na rzecz wideo,...
W jakie zewnętrzne działania reklamowe warto zainwestować w 2023 roku?
W jaki sposób dobrać odpowiednie nośniki reklamowe w 2023 roku? Co będzie na topie i w co warto inwestować? Agencja reklamy zewnetrznej RECEVENT przygotowała zestawienie najpopularniejszych rozwiązań reklamowych, w które warto inwestować w 2023 roku. Sprawdziła także, jak będzie się rozwijał rynek OOH w nadchodzących latach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764