logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strona główna Onet.pl oraz Onet Sport z największą liczbą użytkowników w Polsce

  PR 07.01.2022, przeczytano 568 razy

Według najnowszych wyników badania Mediapanel (Gemius/PBI), Onet zdobył pierwsze miejsce wśród stron głównych portali – sama strona główna Onetu w minionym miesiącu zyskała 13,51 mln użytkowników. Serwis Onet Sport odwiedziło 8,18 mln internautów, co w grudniu 2021 r. dało mu pozycję lidera wśród sportowych serwisów internetowych. Status lidera w swoich kategoriach mają też Medonet.pl, Business Insider Polska, Plejada.pl oraz Onet Podróże.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-onet.pl-oraz-onet-sport-z-najwieksza-liczba-uzytkownikow-w-polsce,394327,artykul.html

Onet Sport w grudniu 2021 r., w miesiącu ważnych informacji sportowych jak sezon skoków narciarskich, głosowanie w 87. Plebiscycie Przeglądu Sportowego czy zmiana selekcjonera piłkarskiego Polski, uzyskał najlepszy wynik wśród serwisów sportowych. Z liczbą 8,18 mln użytkowników po raz drugi od 2019 roku wyprzedził WP Sportowe Fakty (7,81 mln RU).  W kategorię „Sport” serwisy Ringier Axel Springer Polska w ujęciu grupowym (8,48 mln RU) wyprzedziły Grupę WP (7,83 mln RU). Ta przewaga była rekordowa – wyniosła 656 tysięcy.

Onet.pl jest najpopularniejszym źródłem codziennych informacji dla milionów polskich internautów. Przewaga Onetu nad WP.pl wyniosła 327 tysięcy RU – stronę główną Onet.pl odwiedziło w grudniu 2021 r. 13,51 mln użytkowników. Ponadto Wiadomości Onet (10,7 mln RU) są liderem w kategorii „Informacje i publicystyka”, wyprzedzając Naszemiasto.pl (Polska Press – 8,42 mln RU) i Interia.pl (8,11 mln RU). Domena onet.pl (19,26 mln RU) zajmuje czwarte miejsce w polskim internecie, natomiast domena wp.pl (16,31 mln RU) znajduje się na szóstej pozycji.

Medonet.pl (12,04 mln RU) prowadzi w dwóch kategoriach: „Zdrowie i medycyna” oraz „Styl życia”. To drugi wynik w historii serwisu od marca 2020 r. Medonet.pl ma teraz 3,56 mln RU przewagi nad abczdrowie.pl – to jedna z największych różnic w historii (po marcu 2020 r. i październiku 2021 r.). Natomiast drugie miejsce w kategorii „Styl życia” zajmują kobiece serwisy w domenie onet.pl (9,07 mln RU). W kategorii „Styl życia” klasyfikowany jest też Ofeminin.pl (5,51 mln RU), który zyskał więcej RU niż konkurencyjny serwis Polki.pl (4,64 mln RU). Medonet.pl utrzymuje 13. miejsce wśród domen w Polsce.

Po raz kolejny serwis Business Insider Polska z 9,18 mln RU utrzymuje pierwsze miejsce w kategorii „Biznes, finanse, prawo” wyprzedzając konkurencyjny Money.pl o 2 mln użytkowników. Grudniowy wynik serwisu Ringier Axel Springer Polska jest trzecim w historii obecnie stosowanej metodologii pomiaru liczby realnych użytkowników. Ponadto po raz drugi Grupa Ringier Axel Springer Polska (10,3 mln RU) wyprzedziła Grupę WP (9,5 mln RU) w tej kategorii. Tym razem przewaga wyniosła 815 tys. RU.

Plejada.pl (7,44 mln RU) wróciła na pierwsze miejsce podium kategorii „Plotki i życie gwiazd”. Ma 251 tys. RU przewagi nad drugim Plotkiem (7,18 mln RU) oraz 664 tys. RU przewagi nad Pomponikiem (6,77 mln RU) i niemal milion RU przewagi nad Pudelkiem (6,5 mln RU).

W kategorii Podróże, na pierwszym miejscu są jest Onet Podróże (4,93 mln RU), na drugim zaś booking.com (3,83 mln RU). Trzecią pozycję zajmują turystyczne serwisy wp.pl (2,3 mln RU).

Serwisy Ringier Axel Springer Polska zajmują w ujęciu grupowym trzecie miejsce, wyprzedzając Grupę WP o 2,29 mln użytkowników i uzyskując 23,1 mln RU, po Grupie Google (28,7 mln RU) i grupie YouTube (26,3 mln RU). Przewaga nad Grupą WP jest przy tym rekordowa, biorąc pod uwagę wyniki zgodne z obecnie stosowaną metodologią pomiaru liczby RU (czyli od września 2019 roku).

Dziennikarze Ringier Axel Springer Polska w codziennej pracy korzystają z cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing. To kompleksowe narzędzie które wspiera cały łańcuch wartości cyfrowych mediów. W jej skład wchodzą rozwiązania do tworzenia, zarządzania i dystrybucji treści, narzędzia wspierające proces reklamowy i inne sposoby monetyzacji treści.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Mediapanel (Gemius/PBI), grudzień 2021 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764