logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strona główna Onet.pl oraz Onet Sport z największą liczbą użytkowników w Polsce

  PR 07.01.2022, przeczytano 363 razy

Według najnowszych wyników badania Mediapanel (Gemius/PBI), Onet zdobył pierwsze miejsce wśród stron głównych portali – sama strona główna Onetu w minionym miesiącu zyskała 13,51 mln użytkowników. Serwis Onet Sport odwiedziło 8,18 mln internautów, co w grudniu 2021 r. dało mu pozycję lidera wśród sportowych serwisów internetowych. Status lidera w swoich kategoriach mają też Medonet.pl, Business Insider Polska, Plejada.pl oraz Onet Podróże.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-onet.pl-oraz-onet-sport-z-najwieksza-liczba-uzytkownikow-w-polsce,394327,artykul.html

Onet Sport w grudniu 2021 r., w miesiącu ważnych informacji sportowych jak sezon skoków narciarskich, głosowanie w 87. Plebiscycie Przeglądu Sportowego czy zmiana selekcjonera piłkarskiego Polski, uzyskał najlepszy wynik wśród serwisów sportowych. Z liczbą 8,18 mln użytkowników po raz drugi od 2019 roku wyprzedził WP Sportowe Fakty (7,81 mln RU).  W kategorię „Sport” serwisy Ringier Axel Springer Polska w ujęciu grupowym (8,48 mln RU) wyprzedziły Grupę WP (7,83 mln RU). Ta przewaga była rekordowa – wyniosła 656 tysięcy.

Onet.pl jest najpopularniejszym źródłem codziennych informacji dla milionów polskich internautów. Przewaga Onetu nad WP.pl wyniosła 327 tysięcy RU – stronę główną Onet.pl odwiedziło w grudniu 2021 r. 13,51 mln użytkowników. Ponadto Wiadomości Onet (10,7 mln RU) są liderem w kategorii „Informacje i publicystyka”, wyprzedzając Naszemiasto.pl (Polska Press – 8,42 mln RU) i Interia.pl (8,11 mln RU). Domena onet.pl (19,26 mln RU) zajmuje czwarte miejsce w polskim internecie, natomiast domena wp.pl (16,31 mln RU) znajduje się na szóstej pozycji.

Medonet.pl (12,04 mln RU) prowadzi w dwóch kategoriach: „Zdrowie i medycyna” oraz „Styl życia”. To drugi wynik w historii serwisu od marca 2020 r. Medonet.pl ma teraz 3,56 mln RU przewagi nad abczdrowie.pl – to jedna z największych różnic w historii (po marcu 2020 r. i październiku 2021 r.). Natomiast drugie miejsce w kategorii „Styl życia” zajmują kobiece serwisy w domenie onet.pl (9,07 mln RU). W kategorii „Styl życia” klasyfikowany jest też Ofeminin.pl (5,51 mln RU), który zyskał więcej RU niż konkurencyjny serwis Polki.pl (4,64 mln RU). Medonet.pl utrzymuje 13. miejsce wśród domen w Polsce.

Po raz kolejny serwis Business Insider Polska z 9,18 mln RU utrzymuje pierwsze miejsce w kategorii „Biznes, finanse, prawo” wyprzedzając konkurencyjny Money.pl o 2 mln użytkowników. Grudniowy wynik serwisu Ringier Axel Springer Polska jest trzecim w historii obecnie stosowanej metodologii pomiaru liczby realnych użytkowników. Ponadto po raz drugi Grupa Ringier Axel Springer Polska (10,3 mln RU) wyprzedziła Grupę WP (9,5 mln RU) w tej kategorii. Tym razem przewaga wyniosła 815 tys. RU.

Plejada.pl (7,44 mln RU) wróciła na pierwsze miejsce podium kategorii „Plotki i życie gwiazd”. Ma 251 tys. RU przewagi nad drugim Plotkiem (7,18 mln RU) oraz 664 tys. RU przewagi nad Pomponikiem (6,77 mln RU) i niemal milion RU przewagi nad Pudelkiem (6,5 mln RU).

W kategorii Podróże, na pierwszym miejscu są jest Onet Podróże (4,93 mln RU), na drugim zaś booking.com (3,83 mln RU). Trzecią pozycję zajmują turystyczne serwisy wp.pl (2,3 mln RU).

Serwisy Ringier Axel Springer Polska zajmują w ujęciu grupowym trzecie miejsce, wyprzedzając Grupę WP o 2,29 mln użytkowników i uzyskując 23,1 mln RU, po Grupie Google (28,7 mln RU) i grupie YouTube (26,3 mln RU). Przewaga nad Grupą WP jest przy tym rekordowa, biorąc pod uwagę wyniki zgodne z obecnie stosowaną metodologią pomiaru liczby RU (czyli od września 2019 roku).

Dziennikarze Ringier Axel Springer Polska w codziennej pracy korzystają z cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing. To kompleksowe narzędzie które wspiera cały łańcuch wartości cyfrowych mediów. W jej skład wchodzą rozwiązania do tworzenia, zarządzania i dystrybucji treści, narzędzia wspierające proces reklamowy i inne sposoby monetyzacji treści.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Mediapanel (Gemius/PBI), grudzień 2021 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy...
W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt...
Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media.
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia 2023 roku podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. MUX-6 od 1 lutego zastąpił działający do tej pory multipleks testowy naziemnej telewizji...
Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764