logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strona Główna WP numerem 1

  PR 11.06.2018, przeczytano 214 razy
ilustracjastrzałka

Strona Główna Wirtualnej Polski jest liderem wśród polskich portali internetowych. Po raz pierwszy w historii odwiedziło ją najwięcej realnych użytkowników – wynika z najnowszego badania Gemius/PBI. Grupa WP utrzymuje również osiągniętą w poprzednich miesiącach pozycję lidera w wynikach dziennych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-wp-numerem-1,36838,artykul.html

Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z maja 2018 roku Stronę Główną WP odwiedziło 11,43 mln realnych użytkowników. To najlepszy wynik spośród polskich portali internetowych. Redakcja Wirtualnej Polski w ostatnich miesiącach przeszła spore zmiany. WP połączyła zespoły dziennikarzy w obszary tematyczne, przeprowadziła też wiele szkoleń z przygotowywania materiałów wideo oraz ograniczania clickbaitu.

– Wyniki Strony Głównej są naturalnym zwieńczeniem naszych wysiłków. Bardzo dziękuje naszym użytkownikom i klientom za pokładane w nas zaufanie. Nie spoczywamy na laurach – stale pracujemy nad nowymi inicjatywami i projektami, a w DNA Wirtualnej Polski głęboko wpisana jest chęć ciągłego udoskonalania – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

W opracowanej przez WP strategii wydawniczej założono, że jej dziennikarze zawsze są w centrum wydarzeń, którymi żyje Polska, a Strona Główna WP ma stać się pierwszym i rzetelnym źródłem informacji w polskim Internecie. Tytuł lidera wśród stron głównych WP zdobyła po raz pierwszy w historii.

– Siłę Strony Głównej budujemy przez dziennikarstwo i świetne produkty. Wyniki cytowalności od wielu miesięcy pokazują nam, że jesteśmy najmocniejszym newsowo i dziennikarsko medium w polskim Internecie, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Nie jestem zdziwiony, że za tymi wynikami idzie coraz większe zainteresowanie użytkowników – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Grupa WP utrzymała również pozycję lidera średnich wyników dziennych wśród grup medialnych, które stanowią cenne źródło wiedzy w planowaniu krótkoterminowych kampanii. W maju 2018 roku jej serwisy dziennie odwiedziło 6,53 mln realnych użytkowników. Średni dzienny czas na użytkownika wyniósł ponad 37 minut i ponownie jest to najlepszy wynik wśród grup medialnych.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: „Czy leci z nami robot?”
Blisko 73 proc. dziennikarzy ma pozytywne nastawienie do AI i z ciekawością czeka na to, co jeszcze przyniesie faktyczne wprowadzenie tej technologii. Taki sam procent jest zdania, że sztuczna inteligencja wpłynie pozytywnie na ich codzienność lub znacznie ją odmieni. To wyniki z przeprowadzonego przez agencję PR d*fusion communication badania pt. „Czy leci z nami...
Artur Manista w zespole negocjacyjnym NAM
Artur Manista objął w New Age Media stanowisko Business Development Director. Będzie teraz odpowiedzialny za przebieg negocjacji oraz nadzór nad bieżącą pracą działu obsługi domów mediowych. Zachowa też swoje dotychczasowe kompetencje, jakimi są w NAM m.in. kreowanie i rozwój projektów digitalowych i multimedialnych.
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.
Nowa ramówka Onetu: do bogatej oferty wideo dołącza audio
Onet mocnym akcentem rozpoczyna wiosnę. Nowa ramówka, z wyjątkowymi nowościami oraz docenianymi przez widzów programami, umacnia pozycję wydawcy jako lidera na rynku wideo. Onet ogłasza także wejście w nowy segment i jako pierwsze medium w Polsce prezentuje ramówkę audio w Internecie, a w niej dziesięć autorskich podcastów.
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za luty 2019 r.
W lutym użytkownicy YouTube przede wszystkim starali się pokonać mały głód. Pierwsze i czwarte miejsce zestawienia zajęły bowiem reklamy Danio, z udziałem sympatycznego stworka symbolizującego niewielki apetyt. Na drugiej pozycji zobaczymy wideo ING Banku Śląskiego z ciekawym ujęciem powodu, dla którego należy oszczędzać. Na podium znalazł się także film...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764