logo
WIADOMOŚCI

Strona Główna WP numerem 1

Mateusz Zawiślak  PR 11.06.2018, przeczytano 163 razy
ilustracjastrzałka

Strona Główna Wirtualnej Polski jest liderem wśród polskich portali internetowych. Po raz pierwszy w historii odwiedziło ją najwięcej realnych użytkowników – wynika z najnowszego badania Gemius/PBI. Grupa WP utrzymuje również osiągniętą w poprzednich miesiącach pozycję lidera w wynikach dziennych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-wp-numerem-1,36838,artykul.html

Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z maja 2018 roku Stronę Główną WP odwiedziło 11,43 mln realnych użytkowników. To najlepszy wynik spośród polskich portali internetowych. Redakcja Wirtualnej Polski w ostatnich miesiącach przeszła spore zmiany. WP połączyła zespoły dziennikarzy w obszary tematyczne, przeprowadziła też wiele szkoleń z przygotowywania materiałów wideo oraz ograniczania clickbaitu.

– Wyniki Strony Głównej są naturalnym zwieńczeniem naszych wysiłków. Bardzo dziękuje naszym użytkownikom i klientom za pokładane w nas zaufanie. Nie spoczywamy na laurach – stale pracujemy nad nowymi inicjatywami i projektami, a w DNA Wirtualnej Polski głęboko wpisana jest chęć ciągłego udoskonalania – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

W opracowanej przez WP strategii wydawniczej założono, że jej dziennikarze zawsze są w centrum wydarzeń, którymi żyje Polska, a Strona Główna WP ma stać się pierwszym i rzetelnym źródłem informacji w polskim Internecie. Tytuł lidera wśród stron głównych WP zdobyła po raz pierwszy w historii.

– Siłę Strony Głównej budujemy przez dziennikarstwo i świetne produkty. Wyniki cytowalności od wielu miesięcy pokazują nam, że jesteśmy najmocniejszym newsowo i dziennikarsko medium w polskim Internecie, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Nie jestem zdziwiony, że za tymi wynikami idzie coraz większe zainteresowanie użytkowników – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Grupa WP utrzymała również pozycję lidera średnich wyników dziennych wśród grup medialnych, które stanowią cenne źródło wiedzy w planowaniu krótkoterminowych kampanii. W maju 2018 roku jej serwisy dziennie odwiedziło 6,53 mln realnych użytkowników. Średni dzienny czas na użytkownika wyniósł ponad 37 minut i ponownie jest to najlepszy wynik wśród grup medialnych.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates
Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Badanie: Wybory w social mediach - Wassermann deklasuje rywali
14 sierpnia Premier Mateusz Morawiecki poinformował o terminie wyborów samorządowych. “21.10.2018 Polacy zdecydują, kto będzie rządził w samorządach. Niech rozpoczynająca się kampania wyborcza będzie uczciwą konkurencją na dobre propozycje dla Polaków!” – napisał na Twitterze. Wszystkim wiadomo, że 4 listopada odbędzie się druga tura, i że...
Robert Janowski: Na wiosnę nowy program muzyczny
Już wiosną ma ruszyć nowy program Roberta Janowskiego. Wokalista zapowiada, że ponownie będzie gospodarzem quizu o charakterze muzycznym. Twierdzi, że po odejściu z "Jaka to melodia?" nie chciał zostawiać fanów, którzy głośno domagają się jego powrotu na antenę telewizji.
Wideo umacnia pozycję na rynku reklamy digital
Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale, by poszerzyć zasięg swoich kampanii. Ten trend widoczny jest również na platformie PAYBACK. Tylko w ciągu pierwszego półrocza 2018 roku PAYBACK Video odnotowało...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone