logo
WIADOMOŚCI

Strona Główna WP numerem 1

  PR 11.06.2018, przeczytano 183 razy
ilustracjastrzałka

Strona Główna Wirtualnej Polski jest liderem wśród polskich portali internetowych. Po raz pierwszy w historii odwiedziło ją najwięcej realnych użytkowników – wynika z najnowszego badania Gemius/PBI. Grupa WP utrzymuje również osiągniętą w poprzednich miesiącach pozycję lidera w wynikach dziennych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-wp-numerem-1,36838,artykul.html

Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z maja 2018 roku Stronę Główną WP odwiedziło 11,43 mln realnych użytkowników. To najlepszy wynik spośród polskich portali internetowych. Redakcja Wirtualnej Polski w ostatnich miesiącach przeszła spore zmiany. WP połączyła zespoły dziennikarzy w obszary tematyczne, przeprowadziła też wiele szkoleń z przygotowywania materiałów wideo oraz ograniczania clickbaitu.

– Wyniki Strony Głównej są naturalnym zwieńczeniem naszych wysiłków. Bardzo dziękuje naszym użytkownikom i klientom za pokładane w nas zaufanie. Nie spoczywamy na laurach – stale pracujemy nad nowymi inicjatywami i projektami, a w DNA Wirtualnej Polski głęboko wpisana jest chęć ciągłego udoskonalania – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

W opracowanej przez WP strategii wydawniczej założono, że jej dziennikarze zawsze są w centrum wydarzeń, którymi żyje Polska, a Strona Główna WP ma stać się pierwszym i rzetelnym źródłem informacji w polskim Internecie. Tytuł lidera wśród stron głównych WP zdobyła po raz pierwszy w historii.

– Siłę Strony Głównej budujemy przez dziennikarstwo i świetne produkty. Wyniki cytowalności od wielu miesięcy pokazują nam, że jesteśmy najmocniejszym newsowo i dziennikarsko medium w polskim Internecie, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Nie jestem zdziwiony, że za tymi wynikami idzie coraz większe zainteresowanie użytkowników – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Grupa WP utrzymała również pozycję lidera średnich wyników dziennych wśród grup medialnych, które stanowią cenne źródło wiedzy w planowaniu krótkoterminowych kampanii. W maju 2018 roku jej serwisy dziennie odwiedziło 6,53 mln realnych użytkowników. Średni dzienny czas na użytkownika wyniósł ponad 37 minut i ponownie jest to najlepszy wynik wśród grup medialnych.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

#lepszastrona, czyli nowe strony internetowe Wyższych Szkół Bankowych
Grupa Wyższych Szkół Bankowych (WSB) ma nowe strony internetowe. Zmieniły się witryny wszystkich uczelni, zlokalizowanych w dziewięciu miastach Polski, oraz wspólna strona grupy. Nowe strony są responsywne, zgodne z zasadami web usability oraz zintegrowane z systemami CRM, Marketing Automation i Google Analytics. Trwający ponad dwa lata proces redesignu wsparły m.in....
Lista laureatów Youtube Rewind 2018
Jak co roku prezentujemy YouTube Rewind, zestawienie najpopularniejszych wideo oraz teledysków w Polsce i na świecie od twórców, których najchętniej oglądaliście na naszej platformie.
Nowy serwis internetowy „Dzień Dobry TVN”
Najpopularniejszy program śniadaniowy uruchomił nowy serwis lifestylowy! Wystartowała całkowicie nowa strona dziendobry.tvn.pl, na której użytkownicy będą mogli znaleźć praktyczne porady, ciekawostki z życia gwiazd, przepisy na pyszne dania, a także najnowsze trendy ze świata mody i rozrywki.
Magazyn „Czarna księga PiS” od 6 grudnia br. w sprzedaży
Artykuły z dwóch części „Czarnej księgi rządów PiS” – raportu „Gazety Wyborczej” podsumowującego ostatnie trzy lata – zostały zaktualizowane i zebrane w formie magazynu. Wydanie będzie dostępne w samodzielnej sprzedaży od czwartku, 6 grudnia br.
Badanie: Polacy o podcastach [INFOGRAFIKA]
Co piąty polski internauta w wieku 19-49 deklaruje, że słucha podcastów, co oznacza, że użytkownicy podcastów to w Polsce kilka milionów osób - wynika z pierwszego badania tego zjawiska przez Nielsen na zlecenie Storytel.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone