logo
WIADOMOŚCI

Strona Główna WP numerem 1

Mateusz Zawiślak  PR 11.06.2018, przeczytano 112 razy
ilustracjastrzałka

Strona Główna Wirtualnej Polski jest liderem wśród polskich portali internetowych. Po raz pierwszy w historii odwiedziło ją najwięcej realnych użytkowników – wynika z najnowszego badania Gemius/PBI. Grupa WP utrzymuje również osiągniętą w poprzednich miesiącach pozycję lidera w wynikach dziennych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-wp-numerem-1,36838,artykul.html

Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z maja 2018 roku Stronę Główną WP odwiedziło 11,43 mln realnych użytkowników. To najlepszy wynik spośród polskich portali internetowych. Redakcja Wirtualnej Polski w ostatnich miesiącach przeszła spore zmiany. WP połączyła zespoły dziennikarzy w obszary tematyczne, przeprowadziła też wiele szkoleń z przygotowywania materiałów wideo oraz ograniczania clickbaitu.

– Wyniki Strony Głównej są naturalnym zwieńczeniem naszych wysiłków. Bardzo dziękuje naszym użytkownikom i klientom za pokładane w nas zaufanie. Nie spoczywamy na laurach – stale pracujemy nad nowymi inicjatywami i projektami, a w DNA Wirtualnej Polski głęboko wpisana jest chęć ciągłego udoskonalania – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

W opracowanej przez WP strategii wydawniczej założono, że jej dziennikarze zawsze są w centrum wydarzeń, którymi żyje Polska, a Strona Główna WP ma stać się pierwszym i rzetelnym źródłem informacji w polskim Internecie. Tytuł lidera wśród stron głównych WP zdobyła po raz pierwszy w historii.

– Siłę Strony Głównej budujemy przez dziennikarstwo i świetne produkty. Wyniki cytowalności od wielu miesięcy pokazują nam, że jesteśmy najmocniejszym newsowo i dziennikarsko medium w polskim Internecie, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Nie jestem zdziwiony, że za tymi wynikami idzie coraz większe zainteresowanie użytkowników – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Grupa WP utrzymała również pozycję lidera średnich wyników dziennych wśród grup medialnych, które stanowią cenne źródło wiedzy w planowaniu krótkoterminowych kampanii. W maju 2018 roku jej serwisy dziennie odwiedziło 6,53 mln realnych użytkowników. Średni dzienny czas na użytkownika wyniósł ponad 37 minut i ponownie jest to najlepszy wynik wśród grup medialnych.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku
Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer...
Anna Koźlik i Katarzyna Zbrojkiewicz dołączyły do zespołu Social Media Communication w Tailor Made PR
Z początkiem czerwca dział Social Media Communication agencji Tailor Made PR zasiliły dwie nowe osoby. Anna Koźlik objęła stanowisko Social Media Specialist i będzie odpowiadać za obsługę marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej, zaś Katarzyna Zbrojkiewicz jako nowy Content Manager zajmie się działaniami marki adidas.
Badanie: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem? [INFOGRAFIKA]
W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.
Yieldriser otwiera oddział w Brazylii
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
Publico24: Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy
Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonym w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez ograniczeń czytać na telefonie lub tablecie wybraną gazetę czy pojedynczy artykuł. Nie płaci nic, bo koszt pokrywa abonament opłacany przez przedsiębiorcę lub właściciela lokalu,...
 
piątek 22.06.2018, 153 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone