logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strona internetowa stworzona z myślą o przedsiębiorcach

  PR 29.01.2022, przeczytano 605 razy
ilustracja

Podążanie za indywidualnymi wyzwaniami firm i wyjątkowa estetyka – to cechy nowej strony korporacyjnej JP Weber, polskiej niezależnej firmy doradczej specjalizującej się w kompleksowej obsłudze transakcji. Ideą, która stała za projektem nowej witryny, było pokazanie ducha przedsiębiorczości JP Weber, jednej z kluczowych wartości firmy. Za inspirację posłużyły między innymi międzynarodowe serwisy informacyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-internetowa-stworzona-z-mysla-o-przedsiebiorcach,394583,artykul.html

Nowa strona internetowa JP Weber jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy od doradcy oczekują pełnego zrozumienia swojej sytuacji biznesowej i chcą mieć łatwy dostęp do nie tylko do wiedzy, którą dzielą się eksperci w swoich artykułach czy podcastach, ale także chcą łatwo zidentyfikować możliwości biznesowe, które pomogą sprostać ich indywidualnych wyzwaniom.

- Zależało nam na tym, aby nie tylko treści, ale też forma strony www mówiła jacy naprawdę jesteśmy i jak pracujemy. Aby przedsiębiorcy, którymi od ponad 20 lat sami przecież jesteśmy, już na etapie kontaktu z nami poprzez stronę www poczuli jakie jest nasze DNA, uwierzyli, że naprawdę rozumiemy ich perspektywę i potrzeby. Mamy za sobą dziesiątki udanych transakcji. Wiemy jak poruszać się na rynkach zagranicznych, bo od lat mamy na nich zaufane kontakty. Mamy ekspertyzę sektorową. Jesteśmy pragmatykami. Przekaz tych treści wspomaga zrozumiały język strony oraz czytelna, prosta, ale też elegancka forma. - tłumaczy Marta Marczak, dyrektor Marketingu i Komunikacji JP Weber, która kierowała pracami nad nowa stroną internetową.

Dzięki sekcji z pytaniami dostępnej już na stronie głównej przedsiębiorcy mogą szybko zidentyfikować osobę, która udzieli im właściwego wsparcia, nawet, jeśli nie znają fachowej terminologii typowej dla świata usług doradczych. Na nowej stronie jasno zdefiniowane są wszystkie obszary biznesowe, w których specjalizuje się JP Weber, w tym również te o charakterze stałym jak doradztwo podatkowe, prawne czy księgowość i kadry. Strona jest także bogatym źródłem wiedzy o wszelkich zmianach rynkowych, podatkowych czy legislacyjnych, które mają znaczenie dla prowadzenia biznesu w Polsce i jego rozwoju na rynkach zagranicznych.

ilustracjastrzałka

Za realizację projektu odpowiadał zespół agencji digitalowej NoMonday.

- Realizacja platformy www dla JP Weber była dużym wyzwaniem z uwagi na szeroki wachlarz świadczonych usług, jak również zróżnicowany stopień świadomości klientów zainteresowanych usługą z obszaru transakcji. Użyteczność serwisu była naszym priorytetem i mam nadzieję, że udało nam się w dużym stopniu skrócić drogę klienta do pierwszego kontaktu ze specjalistami JP Weber. - mówi Grzegorz Koczor, prezes agencji NoMonday.

ilustracjastrzałka

Specyfika branży i konieczność tworzenia wartościowego contentu zaowocowała indywidualnym rozwiązaniem projektu, od szaty graficznej, po funkcjonalności systemu CMS. Rozbudowana struktura i liczne powiązania (treści z autorem, branżą, kadrą itp.) zostały tak zaplanowane, by zespół JP Weber mógł samodzielnie edytować treści, bez konieczności posiadania wiedzy informatycznej.

- Platforma jest teraz doskonałym narzędziem do budowania wizerunku i wsparcia sprzedaży. Pozwala na podjęcie innych działań, od SEO po content marketing. Świadomość JP Weber w zakresie siły contentu jest przykładem należytego wykorzystania eksperckości w obszarze marketingu. – dodaje Grzegorz Koczor.

ilustracjastrzałka

Źródło: JP Weber

www.jpweber.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764