logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strona Santander Bank Polska w nowej odsłonie

  PR 31.05.2019, przeczytano 930 razy
ilustracjastrzałka

Santander Bank Polska wdroży 1 czerwca br. nową wersję strony santander.pl. Zmieniony serwis będzie wyróżniał się nowoczesną, minimalistyczną szatą graficzną oraz przejrzystą strukturą, umożliwiającą użytkownikom łatwe przeglądanie treści oraz porównywanie produktów. Adres www oraz sposób logowania do bankowości internetowej nie zmienią się.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-santander-bank-polska-w-nowej-odslonie,382716,artykul.html

– Nowa strona santander.pl została przygotowana zgodnie z koncepcją user-centered design – czyli użytkownik w centrum uwagi. Punktem wyjścia do prac projektowych, zarówno w warstwie użytecznościowej, jak i graficznej, była dokładna analiza potrzeb różnych grup klientów. Na tej podstawie przygotowaliśmy kilka koncepcji, które następnie poddaliśmy ocenie przyszłych użytkowników. Finalny kształt nowego serwisu to efekt dialogu i współpracy, które realizujemy również w innych obszarach, zgodnie z hasłem „Bank Jaki Chcesz” – mówi Tomasz Niewiedział, dyrektor departamentu omnichanel w Santander Bank Polska.

Minimalistyczny design ułatwia poruszanie się po stronie, poprzez ekspozycję najważniejszych elementów oraz wyeliminowanie zbędnych ozdobników, mogących rozpraszać użytkowników.

Poza zmianami wizualnymi, w tym charakterystycznymi ilustracjami dla każdej z zakładek, serwis santander.pl będzie zawierał nowe funkcje, takie jak filtry pozwalające na łatwe porównywanie i dopasowanie produktów do indywidualnych potrzeb oraz interaktywne narzędzia, m.in. konfigurator dodatkowych usług do Konta Jakie Chcę czy kalkulator oferty kredytowej dostępnej w bankowości internetowej i mobilnej.

Klienci znajdą tam również sekcję „bank porad”, obejmującą materiały edukacyjne i poradnikowe, przybliżające w przystępny sposób świat bankowości. Prosta i intuicyjna struktura sprawia, że poruszanie się po stronie będzie łatwe dla każdego użytkownika, bez względu na stopień zaawansowania i wiedzy o cyfrowym świecie, a także niezależnie od urządzenia, z którego korzysta – komputera, smartfona czy tabletu. Ponadto strona banku została dostosowana do potrzeb osób niedowidzących i niewidomych.

– Już ponad 30% osób odwiedzających nasze strony robi to na urządzeniu mobilnym, dlatego zaprojektowaliśmy je tak, aby były tak samo wygodne, przyjazne i funkcjonalne dla użytkowników smartfonów, jak i komputerów. Strona jest w pełni responsywna, to znaczy, że automatycznie dopasowuje się do wielkości i rozdzielczości ekranu, nie tracąc nic ze swoich funkcji. Pasek nawigacyjny w wersji mobile oferuje takie same menu jak w przypadku strony desktopowej, co jest rzadkością. Wierzymy, że dzięki temu przeszło 3 mln użytkowników odwiedzających nasze strony będzie z łatwością się po nim poruszać – mówi Bartosz Kaźmierczak, product owner zespołu zajmującego się portalem informacyjnym banku.

Adres strony santander.pl oraz sposób logowania do bankowości internetowej nie zmienią się.

Inauguracja nowej wersji strony internetowej Santander Bank Polska, która odbędzie się 1 czerwca br., zbiegnie się z datą innego ważnego dla banku wydarzenia – finału piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA, której Santander jest oficjalnym sponsorem.

W związku z wdrożeniem nowego serwisu 31 maja br. bank wyłączy nocą dotychczasową stronę, pozostawiając informację o planowanych zmianach i kafel logowania do usług bankowości internetowej.

Źródło: Santander Bank Polska

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764