logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Strona WWW: Czego klienci oczekują od projektanta i wykonawcy?

  PR 20.09.2018, przeczytano 1299 razy
ilustracja

Firmowa strona www powinna mieć wersję na urządzenia mobilne, pozwalać właścicielowi na edytowanie treści i zawierać formularz kontaktowy – wynika z analizy serwisu Oferteo.pl. Co ciekawe, w odróżnieniu od wyników poprzednich edycji badania, przedsiębiorcy częściej zlecają wykonawcom przebudowę już istniejącej strony niż zaprojektowanie od początku całkowicie nowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-www%3A-czego-klienci-oczekuja-od-projektanta-i-wykonawcy,379417,artykul.html

Nowa wersja starej strony, firmy pamiętają o użytkownikach mobilnych

W 2018 roku 71% zapytań złożonych w Oferteo.pl dotyczyło przebudowy istniejącej już firmowej strony. Tegoroczne wyniki świadczą o wyraźnym odwróceniu dotychczasowego trendu. W badaniu podsumowującym 2017 rok najczęściej zlecane było wykonanie całkowicie nowej strony, a przebudową istniejącej było zainteresowanych jedynie 9% firm.

ilustracjastrzałka

Wyniki badania mogą świadczyć o tym, że firmy są raczej zadowolone z dotychczas posiadanych stron internetowych, a potrzebne były im najczęściej nowe funkcjonalności, często związane z dostosowaniem wyglądu strony do urządzeń mobilnych – komentuje Karol Grygiel z zarządu Oferteo.pl. – Dobrze, że przedsiębiorcy pamiętają o użytkownikach tabletów i smartfonów, zwłaszcza w epoce szybkiego wzrostu ruchu mobilnego w internecie.

Użytkownicy Oferteo.pl byli również zainteresowani wykonaniem projektu graficznego strony (16%) oraz zakodowaniem jej (3%). Przedmiotem prac najczęściej miała być strona firmowa, ale zlecenia dotyczyły także wykonania lub przebudowy sklepu internetowego, bloga czy serwisu tematycznego.

ilustracjastrzałka

Wśród funkcjonalności, jakie miałaby nowa lub przebudowana strona www, najczęściej wskazywano możliwość edytowania zawartości przez właściciela (78%), formularz kontaktowy (70%), wersję strony na urządzenia mobilne (65%) oraz responsywność, czyli dopasowanie strony do rozmiaru okna (44%).

Strona potrzebna jak najszybciej

Aż 83% użytkowników Oferteo.pl potrzebowało szybkiego wykonania prac. Co czwarty oczekiwał realizacji zlecenia w ciągu miesiąca, natomiast aż 57% wskazało, że potrzebuje mieć gotową stronę jak najszybciej. Tylko 14% badanych było gotowych zaczekać na stronę trzy miesiące i dłużej. – Nic dziwnego, że zleceniodawcom zależy na czasie. Firmowa strona www to nie tylko wizytówka przedsiębiorstwa, ale i jedno z kluczowych narzędzi nawiązywania relacji z klientem. Widać to również w najczęściej wymienianych funkcjonalnościach. Aż trzy czwarte zleceniodawców chciałoby umieścić na swojej stronie internetowej formularz kontaktowy – podsumowuje Karol Grygiel.

Źródło: Oferteo.pl

www.oferteo.pl

Dodatkowe informacje:

Metodologia badań
Przedstawione dane pochodzą z analizy ponad 700 zapytań ofertowych zamieszczonych w serwisie Oferteo.pl w 2018 roku przez podmioty zlecające wykonanie bądź przebudowę strony www.

Jak działa Oferteo.pl?
Za pośrednictwem www.oferteo.pl zarejestrowani w serwisie Wykonawcy usług i Dostawcy produktów mają możliwość dotarcia do nowej grupy Klientów poszukujących konkretnej usługi lub produktu. Pozwala to zaoszczędzić cenny czas związany z poszukiwaniami i obsługą klientów.
Klienci poszukujący konkretnej usługi lub produktu mogą w jednym miejscu bezpłatnie złożyć zapytanie o oferty. Konsultanci pracujący w serwisie wyselekcjonują dla nich odpowiednie firmy, które zostaną powiadomione o zapytaniu z ich branży, by spośród nadesłanych ofert Klienci mogli wybrać najlepszą dla siebie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764