logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Struxi Deweloper - rebranding na solidnych fundamentach

  PR 14.06.2018, przeczytano 3060 razy
ilustracjastrzałka

STRUXI Deweloper to firma działająca na opolskim rynku nieruchomości do 2005 roku. Oferują rozwiązanie problemu poszukiwania własnego lokum na kilka sposobów. Dla wymagających i lubiących się wyróżnić - apartamenty, dla ceniących sobie spokój i wygodę - domy a dla tych, których priorytetem jest niezależność - mieszkania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-struxi-deweloper---rebranding-na-solidnych-fundamentach,36895,artykul.html

Z początkiem 2018 roku, Studio BRANDGLOW zostało zaproszone do prac nad zmianą wizerunku firmy STRUXI Deweloper i stworzeniem zupełnie nowej identyfikacji wizualnej marki.

ilustracjastrzałka

W nowej komunikacji wizualnej skupiono się na przywiązaniu do szczegółów. Dom to miejsce, gdzie detale budują nastrój, przytulność, oddając charakter zamieszkujących w nim osób. W związku z tym to właśnie szczegóły, nie narzucające się na pierwszy rzut oka a dostrzegane po chwili mają wpływ na odbiór.

W nowym logo ukryte zostały dwa elementy, w nawiązaniu do hasła firmy STRUXI Deweloper - Twoja droga do domu.

Drogę symbolizuje litera "s", natomiast dom - litera "t".

ilustracjastrzałka

W drukach firmowych wykorzystany został charakterystyczny motyw - zestawienie liter "st". Stał się on również głównym motywem graficznym wykorzystywanym przy komunikacji wizualnej marki z otoczeniem.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kolejnym krokiem było zaktualizowanie wizerunku dostępnych produktów w portfolio firmy.
W tym celu powstał system z jasno określonymi regułami powstawania charaketystycznych elementów każdego z produktów.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Całość zaproponowanych i wdrożonych zmian najlepiej możn a ocenić na zupełnie przeoprojektowanej, nowej stronie STRUXI Deweloper.

ilustracjastrzałka

Źródło: BRANDGLOW


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy studiem brandingowym.

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Państwa marce.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764