logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Struxi Deweloper - rebranding na solidnych fundamentach

  PR 14.06.2018, przeczytano 924 razy
ilustracjastrzałka

STRUXI Deweloper to firma działająca na opolskim rynku nieruchomości do 2005 roku. Oferują rozwiązanie problemu poszukiwania własnego lokum na kilka sposobów. Dla wymagających i lubiących się wyróżnić - apartamenty, dla ceniących sobie spokój i wygodę - domy a dla tych, których priorytetem jest niezależność - mieszkania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/struxi-deweloper---rebranding-na-solidnych-fundamentach,36895,artykul.html

Z początkiem 2018 roku, Studio BRANDGLOW zostało zaproszone do prac nad zmianą wizerunku firmy STRUXI Deweloper i stworzeniem zupełnie nowej identyfikacji wizualnej marki.

ilustracjastrzałka

W nowej komunikacji wizualnej skupiono się na przywiązaniu do szczegółów. Dom to miejsce, gdzie detale budują nastrój, przytulność, oddając charakter zamieszkujących w nim osób. W związku z tym to właśnie szczegóły, nie narzucające się na pierwszy rzut oka a dostrzegane po chwili mają wpływ na odbiór.

W nowym logo ukryte zostały dwa elementy, w nawiązaniu do hasła firmy STRUXI Deweloper - Twoja droga do domu.

Drogę symbolizuje litera "s", natomiast dom - litera "t".

ilustracjastrzałka

W drukach firmowych wykorzystany został charakterystyczny motyw - zestawienie liter "st". Stał się on również głównym motywem graficznym wykorzystywanym przy komunikacji wizualnej marki z otoczeniem.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kolejnym krokiem było zaktualizowanie wizerunku dostępnych produktów w portfolio firmy.
W tym celu powstał system z jasno określonymi regułami powstawania charaketystycznych elementów każdego z produktów.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Całość zaproponowanych i wdrożonych zmian najlepiej możn a ocenić na zupełnie przeoprojektowanej, nowej stronie STRUXI Deweloper.

ilustracjastrzałka

Źródło: BRANDGLOW


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy studiem brandingowym.

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Państwa marce.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania #zespolkolorowychskarpetek: Jak wygląda życie z zespołem Downa?
21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji.
Scream your own name: Prowokacyjna kampania na rekordowym billboardzie
Gadżety erotyczne rzadko trafiają na do mediów „głównego nurtu” i na eksponowane nośniki reklamy. Agencja The Garden zdołała jednak umieścić reklamę zabawki erotycznej dla pań na billboardzie przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w rejonie Toronto w Kanadzie.
Katarzyna Kruszewska: Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa
Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję Head of Editorial.
Bartek Popławski w K2 Precise
Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut
Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764