logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer Digital Media łączy się z Ad - Vice

  PR 12.12.2016, przeczytano 674 razy
ilustracjastrzałka

Zarząd Grupy Ströer w Polsce zadecydował o połączeniu dwóch należących do Grupy sieci reklamowych on - line – Ströer Digital Media i Ad - Vice – w jeden dom sprzedaży digital. Od początku roku obie firmy będą działać pod wspólnym szyldem jako Ströer Digital Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-digital-media-laczy-sie-z-ad---vice,30812,artykul.html

Połączenie firm wpisuje się w realizację strategii Grupy Ströer w Polsce, która bazuje na oferowaniu rozwiązań z zakresu On - line oraz OOH i ścisłą współpracę pomiędzy podmiotami należącymi do Grupy.

- Fuzja Ströer Digital Media i Ad - Vice to kolejny krok w strategii budowania silnej marki w obrębie digital. Połączenie struktury służy budowaniu zespołu o najwyższych kompetencjach. – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Na czele połączonej struktury stanie Artur Muszkiet, dotychczasowy członek zarządu i dyrektor zarządzający Ströer Digital Media, natomiast za afiliację, realizację, yield management oraz relacje z wydawcami odpowiadać będzie Ilona Drzewosowska.

Ad - Vice wchodzi w skład Grupy Ströer od 2014, a jego zakup był pierwszą inwestycją Ströer Polska wychodzącą poza segment reklamy zewnętrznej. Na początku 2016 Ströer przejął kolejną sieć reklamową - Goldbach Audience - przekształcając ją w Ströer Digital Media.

Połączenie potencjałów obu sieci sprawia, że w ofercie Ströer Digital Media od stycznia będzie znajdować się ponad 900 witryn, docierających do 85% Internautów w Polsce, korzystających z sieci na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych.

Źródło: Ströer Digital Media

www.stroerdigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764