Zarząd Grupy Ströer w Polsce zadecydował o połączeniu dwóch należących do Grupy sieci reklamowych on - line – Ströer Digital Media i Ad - Vice – w jeden dom sprzedaży digital. Od początku roku obie firmy będą działać pod wspólnym szyldem jako Ströer Digital Media.
Połączenie firm wpisuje się w realizację strategii Grupy Ströer w Polsce, która bazuje na oferowaniu rozwiązań z zakresu On - line oraz OOH i ścisłą współpracę pomiędzy podmiotami należącymi do Grupy.
- Fuzja Ströer Digital Media i Ad - Vice to kolejny krok w strategii budowania silnej marki w obrębie digital. Połączenie struktury służy budowaniu zespołu o najwyższych kompetencjach. – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.
Na czele połączonej struktury stanie Artur Muszkiet, dotychczasowy członek zarządu i dyrektor zarządzający Ströer Digital Media, natomiast za afiliację, realizację, yield management oraz relacje z wydawcami odpowiadać będzie Ilona Drzewosowska.
Ad - Vice wchodzi w skład Grupy Ströer od 2014, a jego zakup był pierwszą inwestycją Ströer Polska wychodzącą poza segment reklamy zewnętrznej. Na początku 2016 Ströer przejął kolejną sieć reklamową - Goldbach Audience - przekształcając ją w Ströer Digital Media.
Połączenie potencjałów obu sieci sprawia, że w ofercie Ströer Digital Media od stycznia będzie znajdować się ponad 900 witryn, docierających do 85% Internautów w Polsce, korzystających z sieci na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych.
Źródło: Ströer Digital Media