logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer Digital Media oferuje reklamy z gwarancją viewability

  PR 18.01.2018, przeczytano 786 razy
Jakub Wilczak - Head of AD Operations w Ströer Digital

Ströer Digital Media wprowadza do oferty kampanie reklamowe z gwarancją viewability. To jeden z pierwszych produktów na polskim rynku, który gwarantuje klientom określony poziom widoczności reklamy. Za pomiar odpowiada firma Meetrics GmbH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-digital-media-oferuje-reklamy-z-gwarancja-viewability,35159,artykul.html

Oferta obejmuje szereg różnych kategorii takich jak m.in. Kobieta, Technologia i Motoryzacja, o łącznym potencjale 591 mln odsłon miesięcznie. Za pomiar widoczności reklamy odpowiada firma Meetrics GmbH.

– Już od roku korzystamy z narzędzia Meetrics, które umożliwia nam pogłębioną analizę i optymalizację widoczności wszystkich realizowanych u nas kampanii. Dzięki temu mamy szczegółową wiedzę nt. poziomu i czasu widoczności kreacji reklamowej na ponad 400 reprezentowanych przez nas stronach.  Po przeprowadzonym wspólnie z wieloma wydawcami procesie dostosowania  witryn pod nowe standardy, stworzyliśmy produkt, który zagwarantuje naszym klientom wysoki poziom widoczności reklamy i jakości ruchu – mówi Jakub Wilczak, Head of AD Operations w Ströer Digital.

Z produktu korzystają już wybrani klienci agencyjni. Oferta jest jednak dostępna dla wszystkich, a z jej szczegółami można zapoznać się w cenniku na stronie Stroerdigital.pl.

Viewability to wskaźnik pokazujący, jak duża część reklamy była widoczna dla użytkownika przez określoną ilość czasu. Wedle standardów IAB tylko kreacja, której co najmniej 50 proc. obszaru było widoczne przez 1 sekundę może być zakwalifikowana jako widzialna dla odbiorcy (w przypadku reklamy video jest to 50 proc. kreacji widoczne przez 2 sekundy).

Źródło: Ströer Digital Media

www.stroerdigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764