logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer Digital Media wprowadza stały pomiar wskaźnika advisibility

  PR 27.09.2016, przeczytano 762 razy

Dom sprzedaży mediów interaktywnych Ströer Digital Media wprowadza pomiar wskaźnika advisibility na wszystkich stronach swojej sieci reklamowej. Firma będzie badała widoczność reklam za pomocą narzędzia dostarczonego przez Meetrics GmbH – jednego z czołowych europejskich dostawców oprogramowania mierzącego jakość ruchu i advisibility.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-digital-media-wprowadza-staly-pomiar-wskaznika-advisibility-,30050,artykul.html

Advisibility to wskaźnik pokazujący, jak duża część reklamy była widoczna dla użytkownika przez określoną ilość czasu. Zgodnie ze standardami IAB tylko kreacja, której co najmniej 50 proc. obszaru było widoczne przez 1 sekundę może być zakwalifikowana jako widzialna dla odbiorcy. Pomiary prowadzone są od początku września na wszystkich z ponad 800 stron sieci Ströer Digital Media.

- Rozpoczęcie szeroko zakrojonego badania advisibility na całej naszej sieci to odpowiedź na oczekiwania ze strony reklamodawców, dla których widoczność reklamy staje się powoli jednym z głównych KPI kampanii reklamowych – mówi Artur Muszkiet, dyrektor zarządzający Ströer Digital Media.

Zbieranie i analizowanie wyników advisibility to również krok w stronę bliższej współpracy Ströer Digital Media z wydawcami. - Pragniemy być dla naszych partnerów doradcą w zakresie rozwoju ich produktu reklamowego. Dlatego w najbliższym czasie będziemy dzielić się z wydawcami informacjami z pomiarów widoczności kreacji na ich stronach i sugerować im konkretne działania, które pozwolą im poprawić wybrane wskaźniki charakteryzujące ich powierzchnie reklamową  – dodaje Artur Muszkiet.

Za pomiary odpowiada firma Meetrics, czołowy europejski dostawca rozwiązań mierzących widoczność reklam, brand safety, czy tzw. non-human traffic.

Zdecydowaliśmy się na Meetricsa, ponieważ zapewnił nam  kompleksowe narzędzie, które umożliwia nie tylko dokładny pomiar advisibility. Podaje również możliwe przyczyny, dla których konkretna kreacja była „niewidoczna” – mogła być np. za nisko, być nie pełni wyrenderowana, bądź użytkownik mógł zbyt szybko opuścić witrynę by ją zobaczyć. Nie bez znaczenia jest fakt, że nasz partner legitymuje się prestiżowymi certyfikatami branżowymi MRC oraz ABC/JICWEBS oraz to, że dodatkowo w ramach badania mierzone będą inne wskaźniki jakościowe jak na przykład poziom ruchu non-human – wskazuje Maciej Kiełczewski, Product Development Senior Specialist w Ströer Digital Media. Ströer Digital Media jest pierwszym domem sprzedaży w Polsce którego sieć reklamowa zostanie przebadana  na szeroką skalę  pod kątem wskaźnika advisibility.

Źródło: Ströer Digital Media

www.stroerdigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764